A bizonyos poszt után ez az első tanítási napunk..Jacket próbáltam elérni de nem akart velem beszélni. Azt mondta nem akar a szemembe nézni, és hogy nem ismer. Ezt vegyem szakításnak?
A szemem kisírt volt, a fejem és az öltözetem megviselt, a hajam kócos. De nem érdekelt. Így szálltam fel a buszra.
Semmi kedvem nem volt iskolába menni. Legszívesebben elsüllyedtem volna. De tényleg. Miután leszálltam rengeteg szempár szegeződött rám. Igazából nem azért mert smároltam Tommal. Hanem mert akkor ott és úgy hogy a csaja a város leggazdagabb, legmenőbb és legszebb csaja. Az outcastek is utálattal néztek, Jacket megcsaltam. Ez az igazság, most kitagadnak a kitaszítottak közül? Hova lejjebb?
Csak lehajtott fejjel besiettem az iskolába és megkerestem Karent, aki az utóbbi napokat nálam töltötte lelki támaszként.
-Nyugi, majd lesz új story és továbbállnak-nyugtatott, de ez engem nem nyugtatott meg
-És ha nem? Eddig is kitaszított voltam. Ezek után mi lesz?-szóltam halkan
-Minden rendben lesz-mondta, és bíztatóan átölelt.
A nap további részében el kellett kerülnöm az Outcastokat(Jack velük volt..nekem meg nem volt képem ods menni) és méginkább az Emperorsokat. Barbi nem volt suliban, szóval az a veszély nem állt fennt hogy szétver. Ezaz!
Aztán mikor láttam hogy a társaság szomorúan álldogáll az udvaron, erőt vettem nagamon és oda sétáltam (Jacj nem volt velük)
-Sziasztok!-köszöntem mindenkinek
Ők csak visszaintettek de eléggé levoltak törve, én pedig azt hittem miattam
-Annyira sajnálom amit tettem..nem akartam, egyáltalán nem!-magyarázkodtam
-Nem erről van szó!-vágott közbe Molly (alacsony, szemüveges, fekete hajú lány)
-Hanem?-kérdeztem
-Ránk nincs hatással a tetted, a te életed-vont válat Marko, én pedig végképp nem értettem hogy akkor most mi van.
-Jack sokat van a Citizensekkel-nyögte be, én pedig nem értettem
-Hogyan?-kerekedett el a szemem
-Miután megcsaltad, elkezdett vele kavarni valami Citizens csaj..ő meg mivel beszélni sem akar erről veled, azt mondta sokat lesz velük
-Sajnálom-mondtam halkan, tisztában voltam vele hogy ő a mi "főnökünk"
-Nem baj!-vágta rá Molly-Nem a te hibád, csak fura-vont válat
~~~
-Jack!-állítottam meg a suliból kifele, ő pedig csak unottan lenézett rám
-Mivan?-kérdezte, nekem pedig megszakadt a szívem
-Hiányzol..-kezdtem
-Akkor lehet nem kellett volna mással smárolnod, nem gondolod?-nézett le rám
-De nem..az nem úgy volt!-vágtam rá
-Nem érdekel hogy volt..igazak a képek?-húzta fel a fél szemöldökét
-I-Igen..-nyögtem ki
-Na látod, akkor nincs miről beszélni, mondta, majd megfordult és kiment az ajtón, én pedig ismét összetörtem.
A srác akivel mindent elbasztam, azt sem engedi hogy megmagyarázzam. MINDEN Thomas Ross hibája..grr..nem hiszem el!
YOU ARE READING
A Kitaszítottak /𝚘𝚞𝚝𝚌𝚊𝚜𝚝/
RomanceTeljesen egyedül vagy. A társadalom soha nem fog segíteni. Az igazgató és a tanárok csak addig törődnek veled, amíg ez a dolguk, de igazából le se szarnak, kölyök. Láthatatlan vagy a számukra. Láthatatlan vagy egyéniségként a gondolataiddal, a nehéz...