Multi-Emre
Butiğimden yeni tasarladığım kırmızı straplez kalem etekli bir elbise giydim sarı saçlarımı dalgalandırıp omuzlarıma serbest bıraktım. Dudaklarıma kan kırmızısı ruj sürüp gözlerime birazcık rimel sürüp parfümümden de sıkınca hazırdım. Kırmızı topuklumu giyip taksi çağırdım. barın adını söyleyip çantama telefonumu koyarken elime bugün çarptığım yakışıklının kartı geldi.Adını merak edip baktım EMRE SERT...
Gözlerindeki bakış gibi adıda sertti. Duran taksi geldiğimizi haber verirken araçtan indim içeri girip bizim kızları gözümle aradım masada Gece bana el sallarken yanlarına ilerledim
-Hoşgeldin bebek çok güzelsin dedi Gece beni öperken
-Teşekkür ederim tatlım sende herzaman ki gibi
-Selam kuzu dedi İrem de birbirimize sarılıp çekildik.
selamlaşma faslı bitince oturduk hep geldiğimiz bir mekan olduğu için garson tebessüm edereken ne içmek istediğimiz sordu hepimiz alkollü kokteyl istedik.
- Eee anlat bakalım Defne hanım nasıl oldu kaza
-Sorma ya ışıklarda durduk yeşil yanıncada öndeki araç birden ani fren yaptı kedi çıkmış önüne
-ayyy kıyamam kuzum iyi birşey olmamış ucuz atlatmışsın. Dedi İrem
-Sağol canım öyle işte
-Aynen ya iyiki köyü birşey olmamış. Dedi Gece de
-Eee hadi o zaman dans dedim içeceğimin hepsini kafama dikip.
Piste çıkıp müziğe ayak uydurmaya başlayınca barmenin yanına gidip iki tane tekila içip tekrar piste çıktım işte şuan uyuştuğumu hissediyordum.
Deli gibi dans ederken gözlerimi aniden açınca bu manzarayı görmeyi beklemiyordum.İlk başta yanlış gördüğümü sandım. Ama hayır o'ydu işte karşımdaydı ve...
EMRE SERT BİR KIZI ÖPÜYORDUU!!!
Nedensizce fark etmeden durup onları izledim. Emre'nin bir eli kızın belinde diğer eli boynunda kızda iki elinide boynuna koymuştu.
Sevgilisidir kızım sana ne be hem ne yaparsa yapsın sen oyna dedim kendi kendime.
arkamı dönüp birazda hareketli bir şekilde oynarken belimde bir el hissettim gözlerimi açtığımda karşımda bir erkek gördüm tanımıyordum ama yakışılıydı.
Sonra aklıma Emre geldi ve ne yaptığımı bilmeden çocuğa yaklaşıp öptüm. Ne yaptığım aklıma gelince irkilerek gözlerimi açıp çocuğu ittim. Kendime gelmek için yerime gidip oturdum ama kızlara bakmak için piste baktığımda Emrenin bana baktığını gördüm. Beni görmüştü oda beni öpüşürken görmüştü utançla yüzüm kızradı.Gözlerimi kaçırdım ama bu kezde yanıma birinin oturduğunu fark ettim kızlardır heralde diye baktım ama bakmaz olsaydım.
Emre anlamlandıramadığım tuhaf gözlerle bana bakıyordu neden bakıyordu ki acaba.
-merhaba dedim
-merhaba nasılsın
-iyiyim sen
iyiyim ama hala tam olarak tanışmadık
-evet hala kaza yapmama neden olan adamsın dedim güldü güldüm.
-Ben EMRE SERT
-Bende DEFNE ÖZBEK dedim
elini uzatıp sıkarken gülümsedi gamzeleri çok güzeldi. Gözleri gibi..
-Hep gelir misin buraya
-Evet aslında kızlarla hep geliriz
-Tuhaf bende hep gelirim ama seni hiç fark etmemiştim.
-Pek oynamayız genelde oturup içeriz
-Anladım sevgilinde burda galiba.
ayy şimdi sıçtın işte kızım konuyu niye buraya getiriyosun ki be adam.
-Hmm ee şeyy hayır sevgilim yok yani hayır kızlarla geldik zaten sevgilimde yok.
yaa ne dedim ben inanmıyorum resmen adama gel sevgilim yok dedim daha önemlisi tanımadığım birisini öpmüş olmam ve onun bunu biliyor olması toparlasana kızım kendini
-anladım. Dedi kafası karışmış gibiydi
-Bişeyler içer misin
-Olur aslında
içkileri sipariş edip içip muhabbet ettik kızlar neredeydi bilmiyorum. sonra bakınca gördüm hala deli gibi dans ediyorlardı onlara mesaj atıp kalkacağımı haber verdim.
-Emre benim kalkmam lazım
-Olur tabii ben seni bırakayım
-malum araban benim yüzümden yok değil mi
-evet tamam o zaman
-sahilde oturalım mı biraz
-olur oturalım dedim
arabaya binip sahilde bir midyecinin orada durduk midyecinin tüm midyesini alıp deniz kenarına ilerledik topuklularımı çıkarıp elime aldım.
sabaha kadar konuşup gülüşüp midye yedik sonrada yan yana sarmaş dolaş uyuya kaldığımızı bile fark etmemiştim.
Çok kısa bir bölüm kabul ediyorum ancak bir günde üst üste yazdığım için biraz vaktim yetmedi. Kusura bakmayın lütteenn vote yapmayıda unutmayın
:)
Seviliyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK SARMAŞIĞI+18
RomanceErkekliğini bana daha çok bastırırken inledim. Göğüs uçlarıma dil darbesi bırakırken elleriyle kalçamı sıkıp beni kucağına aldı. Zevkle bulutların üzerine yükselirken içime girip...