DEPRESYON

13.5K 97 6
                                    

Vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...

Gözlerimi yakan güneş ışığıyla uyandım.
Resmen göz kapaklarımı delip geçiyor ve iliklerime kadar uyananmam gerektiğini söylüyordu. Banyoma girip aynaya baktım. Ölmüş birisinden, bir cesetten farksızdım. Günlük rutin işlerimi halledip duş aldım. En azından soğuk su beni kendime birazcık olsun getirmişti. Bundan bir hafta önce tam bu gün yani partinin olduğu gün bu gündü.
O gecenin sabahında ne olduğunu tekrardan hatırlamak bile canımı yakıyordu. Ateş benim üzerimden bir iddiaya girmiş yapması gerekeni yapıp beni kullanıp atmıştı. Orada göğüsünde uyurken bunu söylediğinde o evden nasıl çıktığımı bile hayal meyal hatırlıyordum. Ama sonuç olarak artık tamamiyle hayatımdan çıkmıştı benim için tek gerçek bu olmalıydı. Çünkü fazla düşünmekten kafayı yiyebilirim. Mutfağa gidip kendime dolaptan meyve suyu çıkardım. Aklımda sorular dönüp duruyordu. Neden bunu yaptığını yıllar sonra tekrardan beni neden böyle yaraladığını bilmiyordum. Tamam ona karşı yoğun hislerim yoktu. Hatta yok denecek kadar azdı. Ama bu bir kadın için çok fazlaydı. Onunla kesinlikle bir daha iletişim dahi kurmamalıyım. Aynı ortamda bile bulunmamalıyım diye telkinler veriyordum kendime. Tabi farklı olan bir soru daha var aklımda. Tüm bunlar yaşanırken aklımda bir çift ela göz vardı. Sanki beni ayakta tutan bir çift bakış. Nedenini bilmiyorum ama kendimi onu düşünürken buluyordum işte. Bir haftadır İrem ve Gece hariç kimseyle iletişim kurmamıştım. Onlarada özet geçmiştim zaten. Olanlar canımı yakıyordu ama bir haftalık inzivaya çekilmek ve depresyona girmek yeterde artardı bile. Sonuçta ağır ergen değildim değil mi?
Bir tost yapıp yedikten sonra telefonumdan sosyal medya hesaplarıma baktım. Giyinme odama gidip saks mavisi büstiyer ve jean şort giydim. Kemik renk topuklularımla ve koyu makyajımla tamamdım. Evin bahçesinde güzel bir fotoğraf çekip paylaştım. İrem ve Gece yi arayıp 2 saat sonra yemeğe çıkacağımız söyleyip kapattım. Babamdan yeni istediğim Renge rover' a binip butiğime gittim. Kendimi gayet iyi ve pozitif hissediyordum. İşlerim baya birikmişti ama iki saatte tam olarak bitmesede örnöli olanları halletmiştim. Sonuçta ünlülere elbise tasarlıyordum ve konsere yetişmesi gerekenler acil olanlardı. Kızlara konumu atıp restoranta gitmeye başladım. Kapıdan girince kızları bir masada bana rl sallarken gördüm. Bu onların vazgeçilmez hareketiydi gerçekten. Yanlarına gidip ikisinede içten bir şekilde sarıldım. Garson siparişlerimizi alıp giderken İrem konuşmaya başladı.
-Kuzum seni gayet iyi gördüm. Zaten o hayvan için üzülmen bilr saçma onu görsem bir kaşık suda boğarım biliyorsun.
- tabiki biliyorum. Ben karışmayın desim diye durduğunuzuda çok iyi biliyorum. Hem ben onun için üzülmüyorum. Gurur meselesi işte.
Bu kez konşan Gece oldu.
- Evet sen iyi ol. Ben sonra ne yapacağımı biliyorum zaten. Hem kapatın şu tatsız konuyu.
- tamam tamam yemek yiyip bize geçelim kız kıza parti yaparız.
- olurr dedi ikiside aynı anda.
Yemeklerimiz geldi birer porsiyon iskenderi resmen gömmüştük ama karnım da güzel tokluk hissi vardı.
Gece konuşmaya başladı.
- kızlar ya şu arka masadaki adam İrem'i kesmiyor mu? Doğru görüyorum değil mi?
Arkaya kafamı çevirip adamı bulmaya çalışırken bir çift ela gözle karşılaştım.
Emre burdaydı.
EMRE!!!





Evet bölüm sonu biraz daha farklılaşıyor konu ama gerçekten sonunu ve hatta bir bölüm sonra ne olacağını bende bilmiyorum. Okumak kadar yazmakta heyecanlıymış gerçekten. Umut ediyorum ki sizde okurken en az benim kadar keyif alırsınız. Yıldıza basmayı unutmayın.
Öptüm:)

AŞK SARMAŞIĞI+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin