Multi DEFNE
Ateş'le göğüsünde uzanırken kapı açıldı. Siktir kapıyı kilitlemedik mi gerçekten bize inanamıyorum. Neyse ki şuan pek bişey yapmıyorduk ve bir yerimiz açık değildi. Ateş'le aynı anda kapıya bakınca gelnin Gece olduğunu anladım. Ben kızarırken Gece'de kapıyı kapatıp geri çıktı. Ateş'le birbirimize bakıp kahkaha atarken yanaklarımın yandığını hissedebiliyordum. Ateş yataktan çıkıp üzerini giymeye başladı. Aynı zamanda benide arsız arsız süzüyordu.
" Biraz daha bu şekilde durursan seninle burada nefessiz kalana dek sevişirim" dedi. Ukalaca bakıp " benim için sorun yok" dedim. "Demek sorun yok" derken yatağa yaklaşıp yanıma geldiğini anlayınca tekrar yakalanma ihtimalini göz önüne alıp yataktan fırladım. "Evet öyle ama şuan değil gece partiden sonra" diyip dudaklarımı yaladım. Ateş'ten başkasıyla birlikte olmamıştım. Her önüme gelenle sevgili olup yatağa giren bir tipte değilim zaten. Ama Ateş ilk aşkımdı. Bekaretimi ona vermiştim. Şuan hislerim yoktu belki ama tekrardan denememek için bir neden de yoktu. Ellerini belime koyup kulağıma fısıldadı " akşam seni öldürene kadar.. sevicem yani" diyip ukalaca sırıttı. Onun bu hallerine alışkındım sevme tarzı böyleydi. Yanağını öpüp üzerime tekrar bikinimi giydim aşağıda duş alırdım sorun olmazdı. Gördüğüm tuvalet aynasının önündeki bordo rujlardan birisini seçip dudaklarıma yedirdim. Ateş arkadan gelip belime sarıldı. "Bugün seni burada görmeyi ve sana karşı tekrardan böyle hissetmeyi gerçekten beklemiyordum. Ama beni red etmediğin için sana teşekkür ederim." Sonra tekrar sustu birşey daha söyleyecek gibiydi. " ben düşündüm ki biz şey..."
" Tekrardan olmak mı istiyorsun" diye tamamladım cümlesini. Yüzüme minnetle ve istekle bakıp kafasını salladı. " Tekrar benim melek sevgilim olur musun?" Dudaklarını istekle öpüp dilini yaladım. Sonrada nefesimi yüzüne doğru üflerken kafamı olumlu olarak salladım. Gülümseyip kısa bir öpücük bıraktı alnıma. " sevgilim o zaman parti bizi bekler" dedi heyecanlı bir şekilde. Bende onun bu haline kıkırdayıp aşağıya indim. Saat öğleni geçmişti ama güneş hala vardı bahçeye çıktığımızda bir kaç göz bize dönüp imayla sırıttı. Bizi eskiden bilenler olduğu için düşündükleri şeyi tahmin edebiliyordum. Gece ve İrem bana bakınca gözlerim Gece'de takılı kaldı o gülğmcr tekrardan kızardım. Biz kızların yanına giderken müziğin durduğunu fark ettim. Sinem mikrofonu eline alıp konuşmaya başladı. " selam gençlerr eğleniyormuyuz" diye bağırdı. Herlesten çığlık ve alkış yükselirken tekrar konuştu. " Güzel şimdi sizlere eski aşıklarımız olan üniversitenin en iyi çifti Ateş ve Defne'nin tekrar bitlikte olduğunu söylemekten zevk duyuyorum" dedi ve bizi gösterdi. Herkesten yine bir alkış tufanı koparken Ateş beni kendine çekip dudaklarıma kapandı. Bu hareketi utanmama ve aynı zamanda birkaç kişinin ıslık çalmasına ve çığlık atmasına neden oldu. Sinem platformdan inip yanımıza gelince nihayet üzerimizdeki gözler azaldı. Sinem yanımıza gelip gülünce sahte bir kızgınlıkla sitem ettim. Buda şaşırıp kalmış İrem hariç hepimizi güldürdü.
İşk konuşan Gece oldu. " Bebeğim yakında düğün bekliyoruz o zaman" dedi evi gözleriyle ima ederken. Ben tekrar kızarırken Ateş ve Sinem kahkaha attı. İrem nihayet konuştu. " Siz ama ne ara ben anlamadım. Ama çok mutlu oldum"diyip çığlık attı ve sarıldı buda onun şoku atlattığını gösterdi. Ateş tekrar belimden tutup beni yanına çekerken konuştu. " Teşekkürler arkadaşlar biliyorsunuz büyük bir aşk vardı aramızda hala var. Ama ben Defne'nin etkisine çok kapılmıştım ve derslere yoğunlaşamamıştım. Onu severken ondan uzak kalmak benim içinde çok zordu. Ama şimdi okul yok ders yok ve Defne yanımda aramızda hiçbir engel yok ve hiç ayrılmıycaz" dedi. Evet benim seni eskisi gibi sevmemem dışında bir sorun yok. Gülümseyip cevap verdim "Evet hayatım önemli olan şimdi geçmişe bakmaya ve hatırlamaya gerek yok" aramızda sohbet uzayıp giderken herkes yavaştan koktely için hazırlanmaya eve çıktı. Ev dediğim saray yavrusuydu buradaki herkese fazla bileydi. Kızlarla iki saat içinde hazırlanıp aşağı indiğimizde tüm gözler bize döndü.
Elbise önden birazcık dekolteli olsada asıl bombası sırtımda kalçamın kıvrımına kadar inen dekoltesiydi. Ateş beni gördüğünde memnun bir şekilde gülümsedi. Yanıma gelip dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Biraz vakit geçirip eğlendikten sonra dans şarkısı çalmaya başladı. Ateş yanıma gelip " Bana bu dansı lütfeder misiniz hanımefendi"
" zevkle beyefendi"
Dans şarkısı hafif bir şekilde beni etkisi altına alırken ellerimi omzuna koydum. Kafamı göğüsüne yaslayıp kendimi şarkıya bıraktım. İrem'in mavi gözlü bir çocukla dans ettiğini gördüm. Gece hala içiyordu ve dansa kalkmamıştı. Ateş kulağıma doğru eğilip önce kulağımın hemen kenarını öptü sonrada " çok güzel olmuşsun" dedi. Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Gözlerine. Gözleri yeşilin en güzel tonuydu. Aşık olduğum yeşillerdi hala. Ama şimdi ben aşık değildim galiba tek fark buydu. Ormanı gözlerinde taşıyan bu adam beni çok üzmüştü. Kırılmıştım ve öğrenmiştim onsuz olmayı en çokta...
Ama şimdi karşımdaydı ve beni özlediğini söylemişti. Kendimi düşüncelerden sıyırıp dudaklarımı araladım gülümseyip teşekkür ettim. Dans müziği bitip masaya geçince Sinem, bizim kızlar Ateş ve Sinem'in kardeşi Hamza ve yine üniversiteden Akan vardı. Eskileri konuşup gülüyorduk. Akan araya girip " bir keresinde de fizikçiyi çileden çıkartıp Ateş'in üzerine atmıştık suçu, sonrada Ateş bizi ..." diyip tekrar güldük. Biraz fazla içtiğimden galiba sarhoş olmaya başladım. Ateş'e eğilip kalkmak istediğimi söyledim. Onaylayıp herkesle kısa bir vedalaşıp kalktık. Ateş'in arabadına binip evine doğru ilerledik.
Arabada müzik açıktı onun dışında kosa bir kaç konuşma hariç konuima olmadı. Zaten evede gelmiştik. Ateş beni kucağına alıp kapıyı açtı. Merdivenlerden yukarıya çıkıp odası olarak düşündüğüm bir odaya girdi kapıyı ayağıyla kapattı ve beni yatağa bıraktı. Sarhoşluğun verdiği etkiyle komik geldi ve kıkırdadım. Sonra ateş gömleğini çıkarmaya başlayınca tahrik oldum kasıklarımda yanma hissediyordum. Sızlama ve zevk dolu bir arzu vardı içimde. " Bu gece bu elbiseyle seni gördüğümde şuanı o kadar çok bekledim ki bu gece altımda zevkten ağlayacaksın" deyip hırladı. Zaten boxeri hariç çıplak sayılırdı. Yatağa çıkıp üzerime gelmeye başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK SARMAŞIĞI+18
RomanceErkekliğini bana daha çok bastırırken inledim. Göğüs uçlarıma dil darbesi bırakırken elleriyle kalçamı sıkıp beni kucağına aldı. Zevkle bulutların üzerine yükselirken içime girip...