KARMAŞIK

19.5K 109 9
                                    

Uyandığımda Emre'nin kollarındaydım. Kendime gelmem zaman aldı. Hemen kendimi toplayım ayağa kalktım. Sarhoş olup kendimi tanımadığım bir adamın kollarına mı bıraktım yani. Olacak iş değil!
Emre sersemleyip kendine gelirken bana sersem gözlerle baktı. Ama uykulu hali çok tatlı değil mi...
Bu hiç hoşuma gitmedi.
Emre nin konuşmasına izin vermeden yürümeye başladım. Emre arkamdan durmam için bağırırken bir taksi çevirip içine atladım. Zaten hava yeni aydınlanmıştı henüz trafik yoğun değildi. KESİNLİKLE BU ADAMDAN UZAK DURMAYLIYIM!!!
- Ama çok yakışıklı yaaa
- Birşey mi dediniz hanımefendi
Ohaa sesli mi söyledim yanaklarımın kızardığına emin olurken
- Hayır beyefendi siz yolunuza bakabilirsiniz.
Adam kafasını sallayıp yola odaklanırken gelen mesaj sesiyle telefonumu elime aldım.
Sinemciğim den..
Bebek bu gün bizde parti var kop gel
Gelirim aşkım yazıp gönderdim.
O zaman eve uğrayıp butiğe uğramam lazım yeni bir kıyafet giymem lazım. Zaten tasarımlarım kişiye özel yada en fazla iki tane üretiliyor birisiyle pişti olma şandım sıfır. Zaten herkes tasarımlarıma bayılır.
Taksinin durmasıyla eve geldiğimi anladım parayı ödeyip eve girdim. Ev halkı hala uyuyordu anlaşılan. Odama çıkıp duşa girdim soğuk suyu açıp altına girdiğimde önce ürperdim ama sonra verdiği ferahlıkla rahatladım. İşlermi halledip dantelli kırmızı iç çamaşırlarımıda giyip kırmızı etek ve krem bustiyer giyip saçlarımı açık buraktım kırmızı rujumu sürünce çıkmaya hazırdım. Acaba nasıl bişey giymeliyim. Arabaya binip yola çıkarken Gece yi aradım.
- Evet.
Diye açtı telefonu hala uyuduğu belliydi.
- Bebeğim parti var bu gün kalk ve hazırlan
- kimin partisi benim haberim yok!!!
- Sinem yapıyormuş canım hadi hadi kalk
Telefonu kapatınca İremi aradım
- Efendim kuzum
- Canım parti var Sinem in hazırlanalım diycektim.
- evet gördüm mesajını kahvaltı yapıyorum butiğe gelirim senin orada görüşürüz
- tamam ben de yoldayım zaten
- okeyyy
Dedi ve aramayı sonlandırdı.
Butiğe ulaştığımda önce işlerle ilgilendimbir saat kadar sonra kapı açılıp içeriye kızlar girince
-Hoşgeldiniz meleklerim
Diye karşılayıp kucaklaştık
- Hoşbulduk dediler aynı anda.
Ee baktın mı ne giyeceksin dedi İrem
-Hayır kuzum ya düşünüyorum havuz partisi ama gece kokteyl tarzı olucak yani orada hazırlanmamız gerek.
-evet dedi Gece
-tamam önce bikinilere bakalım sonra kıyafetlere
Dedim.
Ayağa kalkıp reyonuna geçtik.
3 saat sonra...
Vee gitmeye hazırız. Öğlen olmuştu parti başlamıştı ve biz ancak hazırlanmıştık.
Kızlarla önce elbise giymiştik bikinileri orda giyecektik. Havuz partisinden sonrada orda birkaç kuaför ve makyöz olacağı için orda da kokteyl için hazırlanacaktık.
Arabalara atlayıp sinemin evine ulaştık herkes ordaydı baya kalabalık vardı.
- selam miletttt
El sallayarak bahçeye girdik. Selamlaşıp yukarı çıktık özel tasarım bikinimi giyip aşağı indim
Sinem beni görüp gülümserken yanıma ilerledi
- Hoşgeldin güzelim çok şık olmuşsun
Dedi.
- sende çok güzelsin teşekkür ederim
Dedim üzerndeki kırmızı mayoya bakarak.
Kızlarla havuz kenarına oturup içecek istedik. O sırada bahçeye Ateş girdi.
Bir dakikaaaa neeee ATEŞ miii
Tekrar tekrar bakarken oda beni gördü gözleri şaşkınlıkla açılırken yanıma ilerledi.
Evet terk etmişti ve ona kırgındım ama hislerim yoktu geçmişti yani. Ama uzun zaman sonra görmek tuhaf hissettiriyordu işte.
Ben hala duruken yanıma gelip elimden tutup beni ayağa kaldırdı belime sarıldı.
Napıyor ya bu çocuk?
Sen niye izin veriyorsun ki Defneee
Ama özlemişim hemde arkadaşız sonuçta bende boynuna sarılıp kokusunu içime çektim. Hala aynı kokuyordu.
-Seni özledim dedi.
-Bende diyebildim.
Kendimi çekip yüzüne baktım oda beni baştan aşağı inceledi.
Çok güzelsin diye fısıldadı.
Utanarak gülümsedim.
- sende çok tatlısın dedim üzerinde ki yırtık jean ve siyah atletle öyle duruyodu çünkü bütün kasları gözler önündeydi.
Dudağının tek yanını kıvırırken
- ben üzerimi giyip geliyorum beni bekle
Dedi kafamı sallayıp oturdum. Kızlar benden bir açıklama bekliyorladı tabi.
- Bildiğiniz üzere Ateş eski sevgilim demekki Sineminde arkadaşı aynı üniversitedeydik çünkü. Ve ne hissettiğimi bilmiyorum.
Dedim tek nefeste.
- tamam ama sonra ayrıntılı konuşucaz şimdilik konuyu kapatıyoruz
Dedi İrem
Gecede kafasıyla onayladı.
- o zaman havuza girelim
Dedim.
Ayağa kalkıp balıklama havuza atlarken suyun serinliği rahatlamamı sağladı.
Biraz yüzmeye devam edip kenara yüzdüm içeceğimi yudumlarken arkadan kolların belime sarıldığını hissettim korkuyla arkamı dönünce Ateşle göz göze geldim herşey çok hızlı gelişti ve Ateş beni kendisine çekip dudaklarımı öpmeye başladı...

Merhaba arkadaşlar bu bölümde biraz daha heyecanlı bitirmek istedim. Ayrıca Defne olan karakterimizin tek bir kişiye yoğunlaşmayacağınıda anlatmak istedim. Olay bir kaç kişi çerçevesinde ilerleyecek sorusu olanlar yorum yabalirler. Destek amaçlı yorum ve vote yapabilirsiniz.
Teşekkür ederim:)

AŞK SARMAŞIĞI+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin