Erik
Povestea mea începe cu o călătorie de afaceri în România . După un drum foarte obositor de 10 ore abia așteptam să ajung la hotel să fac un duș și să mă pun să dorm . Ajuns in sfârșit la destinație cobor din avion și mă îndrept spre mașina care mă așteaptă să mă ducă la hotel .
Odată ajuns mă dau jos și mă îndrept spre recepție acolo mă întâmpină Roxana . O fată frumoasă și liniștită ,avea parul negru ca abanosul care îi trecea puțin peste umeri ochii ei erau de culoarea cafelei , nu era înalta dar nici prea scundă , era potrivită . Ținutele ei erau întotdeauna mai sobre , si nu înțeleg de ce, cred că arată mult mai bine și în alte culori. De fiecare dată când vorbeam cu ea mă întâmpina cu un zâmbet .
- Domnule Erik camera dumneavoastră este pregătită !
- Mulțumesc Roxana trimite pe cineva să îmi aducă un ceai negru .
- Am înțeles Domnule.
Urc spre camera și abia aștept un duș să mă detensionez puțin . După tot stresul cu drumul nu mai îmi doresc decât un duș și un ceai cald, sper să ajungă repede cu el .
Intru în cameră și privesc uimit spre ferestrele mari care sunt decorate cu perdele crem care intră în contrast cu pereții și parchetul care sunt albe , patul poziționat pe mijlocul camerei având o culoare de maroniu închis și un șifonier elegant pus undeva in colț având aceeași culoare . Lângă pat se află două noptiere pe care stau așezate frumos și două veioze având o forma de lacrimă de o nuanță lila dădea o pată de culoare camerei . Lângă fereastră se află două fotolii albe și o măsuța de sticlă, fotoliile intră in contrast cu pereții camerei care tot in alb erau făcuți, se vede ca Roxana a decorat-o pe gustul meu. Găsesc baia care și ea era aranjată frumos cu o cabină in colț lângă o chiuvetă cu o oglindă mare cu leduri si model pe margine , dulapul se află în colțul opus cabinei de duș și acolo erau frumos aranjate cateva prosoape și un halat de baie. Culoarea te atrăgea foarte mult pe lângă camera aceasta era făcută în mov cu alb . Dau drumul la duș și las picăturile reci să curgă pe pielea mea fierbinte , asta îmi relaxează tot corpul. O senzație ciudată mă copleșește și îmi simt corpul mult mai puternic decât înainte.
După ce termin dusul ies și aproape o dărâm pe micuța domnișoara care se întorcea după ce pusese ceașca de ceai pe masă .
-Ai grijă pe unde mergi nu te uiți în fața ai fii putut să mă ocolești.
-Serios eu nu mă uit , de unde puteam să știu că e cineva în camera . Și apropo ce cauți aici?
-Am fost trimisă să aduc un ceai la camera 304 .
- Așa și ? Nu știi să bați la ușa sau ți-ai lăsat manierele acasă , dacă ai avut așa ceva.
- Ascultă domnule morocănos , în primul rând am maniere și se pare că mult mai multe decât dumneata , și în al doilea rând am bătut la ușa și am intrat știu trebuia să îmi și răspundă cineva dar este foarte târziu și am ieșit din tură , voiam să îl las pe masă și să plec. După cum vedeți este pe masă dar nu m-am așteptat ca un pachet de mușchi aproape să mă dărâme , si pe lângă asta mă mai și acuză și jignește în continuu.
- Cum poți să vorbești așa cu mine ? Nu ști cine sunt ? - Ar trebuii ! Un client ca oricare altul. Dar se pare că unul destul de special de nu ma lăsat să plec pană nu vă aduc ceaiul .
Beți-vă ceaiul sper să vă stea in gât.
- Ce ai zis ??
-Nimic
Trebuie să aflu cine este tipa care a îndrăznit să mă înfrunte așa , nu are logică dacă lucrează aici atunci ar fii trebuit să știe cine sunt , nu cred că pot exista persoane așa ignorante și aeriene. Chiar dacă recunosc că e fermecătoare și așa cu gura mare . Totuși merită să o pun in temă cui a îndrăznit să ii vorbească ca în mahala. Sunt sigur că e vreo țărăncuță de printr-un capăt de lume venită să își facă un viitor. Dar cu atitudinea asta de războinică neînfricată , nu o să îi reușească. Cel puțin nu cu mine , nu sunt chiar ultimul fraier să pun botul la vrăjeala unei țărăncuțe cu gânduri de îmbogățire pe spatele fraierilor. Și cu gândul acesta mă pierd în lumea viselor.Si stiu ca e scurt pur si simplu asa a iesit .
Scuze pentru eventualele greseli de scriere . Sper sa va placa cum am inceput. Astept parerile voastre in com .
CITEȘTI
Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**
RomanceFinalizata Ce se întâmplă când deținătorul celui mai mare lanț hotelier , căruia nimeni nu îndrăznea sa scoată un cuvânt se întâlnește cu fata visurilor lui care bineînțeles nu e ceea ce se aștepta el . Si așa printr-un accident in camera de hotel î...