capitolul 9

3.9K 122 8
                                    

Din perspectiva lui Eve

Ajunsa acasa ma odihnesc 10 minute si ma apuc sa ma pregatesc , cei drept nu prea am pofta sa imi bubuie timpanele . Dar Erik e foarte insistent si eu m- am lasat convinsa pana la urma .
Fac un dus scurt si apoi imi caut ceva sa ma imbrac . Aleg o fusta cu o palma deasupra de genunchi din imitatie de piele cu floricele si un maieu alb , pe deasupra o gecuta de imitatie de piele neagra tot cu floricele , in picioare iau o pereche de pantofi nu prea inalti cu dantela . Parul il las pe spate si ii fac cateva bucle . La ochi ma fac cu un crem dau cu creion negru, putin rimel si glos si sunt gata. Ma dau cu parfumul meu preferat. Si astept sa vina Erik sa ma ia. Plec pana la bucatarie sa iau un pahar de apa si aud batai in usa .
-Intra e deschis .
Erik intra imbracat intr-o pereche de blugi negri , o camasa alba si un sacou peste . Parul il are aranjat ca de obicei , dat pe o parte si cu un zambet mare pe fata .
-Heii , buna esti gata ?
- Da , am terminat putem pleca.
Incui usa si ne indreptam spre masina lui , imi deschide usa si pornim . Se aseaza in spate cu mine ca de obicei si se apropie de mine periculos de mult , incerc sa ma retrag dar renunt cand observ ca imi șopteste la ureche.
-Esti foarte frumoasa !!
Cand aud aceste cuvinte , imi simt obrajii rosii si sunt sigura ca si el a observat asta.
Simt ceva pentru el dar inca nu inteleg de ce , ca in majoritatea timpului ne-am certat sau contrazis .
Din perspectiva lui Erik .
Ajung la ea la apartament si bat la usa , imi raspunde si imi zice sa intru . Pasesc cu grija inauntru si o vad , e minunata pana acum nu am mai vazut-o imbracata in fusta decat in blugi . Parasim apartamentul ei modest si ne indreptam spre masina , imi tin in frau nevoia de a lua-o de mana si cand ajungem ii deschid usa sa intre , dupa care intru si eu . Ma apropii sa ii soptesc ca e " foarte frumoasa " si vad cum vrea sa se indeparteze dar se razgandeste.
Drumul a fost linistit prea linistit dupa parerea mea , nici un cuvant nu a scos . Indraznesc sa o intreb daca are ceva , de e trista sau de ce nu vorbeste cu mine .
- Esti suparata pe mine ?.
- Nu sunt putin emotionata.
-Este doar o seara in club, o sa te relaxezi.
Ajunsi in fata clubului , cobram si ne indreptam spre intrare. Imediat ce intram , urechile mele se infunda cu basul foarte puternic din club . Cautam masa rezervata de Dylan si acolo il gasesc cu alte persoane pe care eu nu le cunosc .
-Hei prietene ce faci , ati reusit sa ajungeti ?
-Da, am avut ceva de rezolvat inainte.
Ne asezam la masa si logic ca Eve sa stea langa mine . Facem cunostinta cu restul grupului, care era format din 3 baieti si 2 fete .
Dylan il prezinta , El este Lucian , el este fratele lui Emy , Ryan si binecunoscutul Nicolas cu iubita lui Mia
-Incantat raspund eu.
-Nu ne faci cunostinta cu prietena ta zice Ryan.
- Ba da , Ea este Evelyn
- Incantata sa va cunosc .
-Si cum ati iesit voi in club , nu v-am mai vazut pe aici, zice Lucian.
- Aa am avut munca de convingere cu ei , intrerupe Dylan .
-Mda ce sa zic dar unii mai si muncesc , nu ca tine fara nici o grija .
- Ce sa zic mai prietene daca pe mine nu prea ma atrage munca . Eu incerc sincer dar nu e de mine , si evadez de fiecare data.
Ceilalti se pun pe un ras care ma molipseste si pe mine . Numai Eve nu zice nimic , suspect ea vorbeste mai mult ca oricine altcineva .
- Eve , sa intamplat ceva ?
-Nu , nimic de ce ?.
-Te vad trista si nu imi place . Daca nu iti place plecam .
-Nu stai linistit , ca nu am nimic .
-Ok ce vrei sa bei ?
- Un suc natural te rog
-Bine revin imediat.

Din perspeciva lui Eve.
Am ramas singura la masa , bine nu chiar singura mai era o fata si un baiat acolo.
-Buna Evelyn ai zis ca te cheama ,nu?
-Da pe tine Emy ,asai am retinut bine ?
-Da sigur , si cum de te nu te-am mai vazut pe aici ?
- Nu am mai venit , nu prea sunt adepta cluburilor .
-Aa si presupun ca acum te-a covins iubitul tau asai ?
-Nu e iubitul meu , lucram impreuna la servuci .
-Ok am inteles .
-Buna frumoaso intervine Andrei , nu vrei sa dansezi sau ai venit sa stai pe scaun toata seara. Sau nu te lasa prietenul?
- Nu e prietenul meu . Si nu am venit sa stau pe scaun , dar momentan nu vreau sa dansez poate mai tarziu .
- Ok cand te hotarasti, ma ofer voluntar , doar ca sa stii .
-Ok o sa tin cont , mersi de oferta .
-Si cum o fata asa frumoasa nu are prieten ?
- Uite asa , inca nu am gasit persoana potrivita.
-Hai te rog cu mine sa dansam, nu vreau sa ma duc singura . Intervine Emy
- Nu cred ca am dispozitia necesara
- Hai te rog nu stam mult promit
Ok , dar doar putin.
Ma ridic de la masa si ne indreptam spre mijlocul clubului . Nu prea e genul meu , prea mult fum de tigara si muzica exagerat de tare , nu imi mai aud nici gandurile.
Emy se bucura de muzica tare si se lasa condusa de ea , eu din pacate nu pot sa fac asta . Vazand ca nu ma integrez asa bine peisajului dau sa plec si dintr-o data simt o mana care imi atinge spatele .
-Buna frumoaso , imi acorzi un dans?
Nu disting persoana din fata mea din cauza intunericului si poate toate luminile astea care ma deruteaza .
Incerc pe cat posibil sa il refuz politicos pe acest barbat misterios .
- Poate altadata , eu tocmai plecam.
Ma cuprinde mai cu forta ,si ma apropie mai mult de pieptul lui. Incercand sa ies din stransoare si cautand cu privirea pe Erik sa ma scoata din bratele necunoscutului .
-Haide un singur dans , nu a omorat pe nimeni .
-Te rog sa ma lasi sa plec , nu vreau sa dansez cu tine . Renuntand la politete , pentru ca acest barbat miroase foarte rau a alcool.
-Nu mai face pe mironosita ca nu iti fac nimic , momentan .
-Esti un nesimtit . Abia scuip cuvintele din cauza stransorii si a mirosului de alcool.
-Acest nesimtit o sa te faca sa te simti bine , si o sa iti placa .
-Lasa-ma dracului in pace , vazand ca nu vrea sa ma lase izbucnesc .
Simt cum stransoare e mai mica si dupa observ doi ochi vrezi care il trage pe tip de pe mine si ii care pumni . Dupa ce imi revin cu greu din transa in care intrasem . Incerc sa il opresc pe Erik.
-Opreste-te te rog .
Se opreste instant cand mana mea o prinde pe a lui si se uita fix la mine .

Tinuta lui Eve

Tinuta lui Erik

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tinuta lui Erik

Scuze de eventualele greseli nu prea am timp si de editat , Sper sa nu fie prea plictisitor capitolul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Scuze de eventualele greseli nu prea am timp si de editat , Sper sa nu fie prea plictisitor capitolul . Oricum astept parerile voastre 😘❤

Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum