Din perspectiva lui Eve
Noaptea a trecut repede , Erik a dormit in camera de oaspeti. Dar nu ma simt impacata cu decizia mea , dimpotriva ma
simt singura , decizia mea de a sta in camere separate a fost printre cele mai proaste , de sigur era suparata pe el dar , era clar ca sa schimbat. Mai stau putin ma mai sucesc prin pat dar somnul nu vrea sa ma ia . Ies usor din camera si ma indrept spre camera de oaspeti unde dormea Erik . Intru usor sa vad daca doarme si observ o silueta in fata geamului , Erik statea sprijinit de pervaz si privea cerul instelat .
Ma apropii de el si ii pun mana pe umar , fapt care il face sa tresare.
-Ce faci ingeras , de ce nu dormi ?
-Nu pot , Erik te iubesc enorm mai sunt putin suparata pe tine dar asta nu are legatura cu faptul ca te iubesc . Nu pot sa imi vad viata fara tine , chiar daca as vrea tu esti singura familie pe care mi-o doresc .
Am vazut ca in ultima vreme chiar daca nu m-am purtat frumos , tu ai fost aici si chiar ai facut eforturi sa iti indrepti greseala.
Se intoarce spre mine si imi cuprinde fata cu mainile si ne privim in ochi cateva secunde , ochii aceeia care ma fac sa ma topesc , si sa nu imi mai pese ce se intampla in jurul nostru.
-Vorbesti serios ingeras , chiar vrei sa o luam de la capat . Stii doar cat de rau imi pare si as face orice numai sa nu te mai vad trista . Te iubesc cum nu am iubit vreodata , si sa fim sinceri chiar nu stiam ca pot iubi asa . E sentimentul acela unic cand ti-ai da si viata pentru persoana pe care o iubesti . Pot sa renunt la orice pentru tine doar spune .
-Nu e nevoie iubitule , doar am nevoie de o favoare?
-Orice iubita mea , pentru tine orice .
- Invata-ma sa conduc , ca sa particip si eu la curse , bine nu sunt chiar pe langa dar am nevoie de antrenament .
- Nuuu , asta nu ingeras , orice altceva , iti aduc si luna de pe cer . Dar nu te pot pune in pericol intentionat , nu pot si nu vreau sa patesti ceva . Daca vrei renunt si eu la ele dar nu ma pune sa fac asta te implor . Nu iti pot pune viata in pericol , nu m-as ierta vreodata.
- Binee
-Ee haide nu face boticul ala , stii ca nu pot sa ii rezist . Bine poate ajungem la un acord o singura tura si eu stau in dreapta fara participanti , doar atat daca accepti bine daca nu altfel nu te las . Aaa da si nu cu viteza te vreau vie e bine iubita mea?
- Daaa mai bine decat deloc . Mi-a facut placere sa fac afaceri cu tine .
Ma aplec putin si ii intind mana chicotind , el cum observa gestul meu imi prinde mana si ma trage in bratele lui si ma strange asa puternic ca si cum ar fii asteptat toata viata pentru asta.
- Stai asa ingeras , si eu cu ce ma aleg din afacerea ta ?
- Chiar vrei sa stii?.
-Chiar sunt foarte curios ?
-Eee nu mai fii ca stii ce patesc curiosii?
-Oo te joci cu focul .
-Stiu , si surprinzator chiar imi place .
Ma intorc cu fata spre el si ne privim in ochi pret ce cateva minute in care toata atentia mea cade pe buzele lui perfect conturate . In secunda urmatoare , fiecare ne bucuram de buzele celuilalt in cel mai dulce si sincer sarut , mi-au lipsit mult buzele lui si nu vreau sa renunt la el . Punem atata pasiune in acel sarut de parca toata viata noastra s-ar rezuma la asta. Ne oprim dupa minute in sir in care ne-am bucurat fiecare de dulceata buzelor celuilalt . Si ne uitam imbratisati la stele.Din perspectiva lui Eeik
Doamne chiar credeam ca nu o sa poata sa ma mai ierte , si dintr-o data micutul ingeras imi aparare in camera , e clar Dumnezeu ma iubeste , de aceea a renuntat la un inger si mi la trimis mie .
O iubesc pe fata asta mai mult ca orice . Ii multumesc ca e dispusa sa trecem peste. Adoarme la mine in brate si cu o agilitate ne mai intalnita o duc in pat si am grija sa nu o trezesc , e uimitor cum din burlacul care schimba fetele ca pe soseste , acum nu pot sa dorm fara ea chiar daca nu am atins-o si nu am de gand sa o presez , o sa fac asta sa fie cea mai uimitoare experienta din viata ei .
**
Dimineata ma trezesc mai odhinit ca pana acum , in sfarsit am reusit sa dorm linistit . Eve inca doarme , e asa frumoasa incat cu greu ma abtin sa nu o sarut , dar ma gandesc ca nu avut parte de prea mult somn in ultima perioada si renunt la idee. Ma ridic usor din pat sa nu o trezesc si plec la bucatarie sa fac 2 cafele si ceva de mancare a cam neglijat mancarea si nu imi place.Am inceput o noua poveste se numeste SUFLETE PERECHE . E un pic sanfiction dar e draguta ..
CITEȘTI
Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**
RomanceFinalizata Ce se întâmplă când deținătorul celui mai mare lanț hotelier , căruia nimeni nu îndrăznea sa scoată un cuvânt se întâlnește cu fata visurilor lui care bineînțeles nu e ceea ce se aștepta el . Si așa printr-un accident in camera de hotel î...