Evelin
Cand revine Erik cu o sticla de sampanie, incep sa ma mai destind putin , nici nu stiu de ce sunt asa stresata , dar nu pot sa imi abtin tremurul , stiu vi se par o idioata , si poate sunt il iubesc mai mult decat propria-mi viata si nu stiu ce as face fara el. Il stiu absolut toate slabiciunile , si ticurile , imi place cand glumeste , si chiar si cand e serios , imi amintesc primele noastre intalniri si nu pot sa nu fiu fericita ,am trecut prin atatea si nu am renuntat la noi .
Atunci de ce naiba am o frica de momentul asta ? As vrea sa stopez chestia asta dar nu stiu cum.
-Eve iubit-o te mai incrunti mult?
- Ce nu .
-Uiti ca locuim in acelasi dormitor de ceva timp , mai exact 1 an .Iti stiu fiecare grimasa si cuta pe pielea ta frumoasa. Nu iti fie teama iubito , nu o sa iti fac rau , aproape ca iti pot citi gandurile . Esti perfecta si esti a mea , intotdeaunaai fost dar nu am vazut dincolo de orgoliul meu.
Deci sa bem in cinstea noastra,lasa gandurile pentru mai tarziu, acum traim momentul .
Are dreptate , o sa ma bucur de tot ce imi ofera , si dupa ce savuram dulcele si tot odata intepator al sampaniei ,ne bucuram de moment . In care am devenit unul , fara minciuni fara ganduri ascunse, fara nimic doar el si eu .
Mi-a promis o prima noapte magica si a reusit mult mai mult , intreaga mea existenta, a fost zdruncinata de barbatul frumos din bratele mele . Viata se schimba atrage dupa ea inevitabilul , te schimba si pe tine , cat ai incerca sa te zbati sa scapi din ghearele destinului nu ai sa reusesti, nimeni nu se poate impotrivi sortii. E ca o lege nescrisa pe care toti o accepta fara sa clipeasca. Daca vreodata o sa ai impresia ca poti sa pacalesti soarta ,urcate in cel mai inalt punct si priveste de acolo, si o sa vezi ca si intalnirile intamplatoare sunt planificate de sus.
Deci sunt sigura ca va asteptati sa va zic ce o sa facem in viitor ?
Si raspunsul e simplu , Nu stiu , dar de un lucru sunt sigura , il iubesc si o sa lupt cu viata daca se decide la un moment dat sa mi-l ia .
-Iubit-o ce mai e acum de stai asa nemiscata?
-Ma gadeam .
-La cat de frumos sunt ?
-Da fix la asta, ma bucur ca esti modest.
-Intotdeauna iubito.
-Am ajuns ?
-Da , Iti deschid drumul spre fericire ,
-Multumesc , pasim impreuna in el iubirea mea .Sfarsit
Nu am facut sfaritul ca la majoritatea , se casatoresc si au copii , Asa toata lumea are sa isi imagineze cum va fii in viitor .
Va pup pe toti si ma bucur ca va placut .
CITEȘTI
Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**
RomanceFinalizata Ce se întâmplă când deținătorul celui mai mare lanț hotelier , căruia nimeni nu îndrăznea sa scoată un cuvânt se întâlnește cu fata visurilor lui care bineînțeles nu e ceea ce se aștepta el . Si așa printr-un accident in camera de hotel î...