A trecut deja o luna de cand m-am mutat in New York si ce e drept e ca imi place foarte mult. Relatia mea cu Erik e la fel ne mai certam , el ma duce cu el la curse acum nu mai imi vars tot am inceput sa ma obisnuiesc si chiar sa imi placa . Am realizat ca Mia e o fata de milioane si Steff la fel , ce e drept viata mea incepe sa prinda contur nu ca l-as fi iertat pe Erik . El isi continua aventurile sau asa ma face sa cred . Ulterior am aflat ca nu a avut nimic cu aia in seara aceea . Si ca a facut asa doar sa ma faca geloasa .
Ma trezeste din amintiri telefonul care suna de zor. Ma aplec dupa el si raspund.
- Hei fete ce faci , ai vreun program astazi ?.
-Momentan nu am nimic dar pentru tine il eliberez .
-Mersi esti o scumpa , de aia te iubesc eu pe tine .
-Si eu si tu sti asta.
- Deci in 15 minute sunt la tine sa mergem la mall sa ii ceri lui Erik un card sa ne facem de cap .
-Mda, mai bine raman acasa decat sa ii cer ceva .
-Nu fi rea , stii ca ar face orice pentru tine doar ca esti foarte orgolioasa la fel ca el de altfel . Dupa parerea mea sunteti doi fraieri.
Bine o sa ii zic eu ca iesim ca fetele si sa iti lase un card .
-Hai ca mai vorbim . Sa ma imbrac.
-Ok
Inchid telefonul si plec spre baie sa imi fac un dus rapid. Ies repede si realizez ca nu am cu ce sa ma schimb ca nu imi luai nimic . Imi pun un prosop pe mine si ies , Cand sa realizez bine , intru in cineva , ma panichez cine sa fie la mine in camera Erik e la servici si eu sunt intr-un prosop.
Deschid usor ochii si cand privesc , vad aceeasi ochi verzi de care m-am indragostit.
-Erik ce faci acasa la ora asta?
-Hmm ce placut este , nu m-am mai simtit de mult asa. Esti foarte frumoasa Eve stiai ?
-Multumesc frumos dar tot nu mi-ai zis ce cauti aici nu erai la servici.
-Ba da ingeras , dar ma sunat Mia sa imi zica ca mergeti la cumparaturi . Ma bucur ca mai iesi din casa . Trebuia sa ma suni sa imi zici si il lasam de mult .
-Multumesc , pentru asta ai venit inapoi ?
-Da as fi venit si pentru a te duce la mall .
-Ingeras de cate ori ti-am zis ca imi pare rau ca sunt magar . Stii ca tin la tine nu e asa .
- Am inteles , acum pot sa ma ridic , ma asteapta Mia si nu vreau sa intarzii.
-Da sigur. Imi pare rau ca ti-am rapit din timpul tau pretios .
-Ok.
-Vezi ca iti las cardul pe pat , poti sa consumi cat vrei.
-Mersi nu stiu daca o sa fie cazul . Ma duc mai mult pentru Mia .
-Ok cum vrei.
Caut ceva prin dulap ai plec la baie sa ma schimb . Cand ies Erik nu mai e si doar cardul si un bilet pe pat. Ma duc citesc repede biletul si pe el es desenat o fata vesela si sub scrie, "Esti mult mai frumoasa cand zambesti". Instant mi-a aparut un zambet fara sa vreau. Pe noptiera mai era un bilet , "stiu ca ai zambit , si te rog nu te oprii din ceea ce faci viata e mult mai frumoasa cand esti fericit" iau telefonul si vreau sa il sun sa ii multumesc pentru gest dar il las jos , apoi il iau iar si de data asta ii scriu un mesaj " daca vrei sa te ajut cu ceva poti sa imi zici nu e nevoie sa te porti frumos . Am inteles ideea ". Il trimit nu mai astept raspuns ca trimit altul " la ce ora sa fiu gata pentru vreo cina de afaceri sau orice altceva "
Las telefonul pe pat si imi prind parul .
O astept pe Mia care intarzie , o sa o sun sa vad ce a patit.
Am vreo doua mesaje dar decid sa le ignor . O sun pe Mia si nu imi raspunde .
Primesc mesaj in care zice ca nu mai poate sa vina ca a intervenit ceva si ca ii pare rau .
Citesc si mesajele de la Erik unul din ele era ca nu intelege cum de nu il ignorai iar si celalalt ca vrea sa luam cina daca vreau la 7 . De parca as avea ceva de facut , ma plictisesc groaznic acum chiar o inteleg pe mama lui Erik cand a decis sa se ocupe de firma de catering . O sa ii propun sa ma lase sa o ajut.Din perspectiva lui Erik
Doamne a trecut o luna de cand Eve sta la mine , si cu toate astea simt ca locuiesc singur . In mod sigur sa schimbat ,nu mai vorbeste asa mult sau chiar de loc , de certat nu mai zic , vine cu mine unde ii zic chiar si la curse unde ii e rau de fiecare data si i-am zis de atatea ori sa nu mai vina daca ii e rau , parca vrea sa isi provoace rau. Ma doare in ultimul hal cum a ajuns din fata vesela si tupeista , a ramas o persoana fara viata. Macar mai vorbeste cu Mia . Sunt cel mai mare dobitoc de pe planeta , am reusit sa ii tai aripile acestui inger , si chiar nu stiu cum sa o fac sa zambeasca . Incerc sa o scot din starea asta dar se pare ca se afunda din ce in ce mai rau . Cel putin in ultima saptamana nu a mai iesit din casa , nici macar in gradina , stiu ca ii plac florile . Nu vorbeste cu mine mai deloc . Nu se mai cearta nimic . Daca ii zic sa mergem undeva doar se duce si isi ia ceva din dulap nu intreaba unde mergem nimic . Ma doare al dracu de tare ca stiu ca singurul dobitoc sunt eu , nu stiu cum sa o intorc inapoi , parca si-a ucis sufletul , pofta de viata tot.
Azidimineata ii lasai doua biletele si tot ce auzii de la ea fu , la ce ora sa fie gata pentru vreo cina de afaceri.
Ma simt cazut nu stiu in ce parte sa o iau o sa vorbesc cu mama nu o fac prea des dar acum e important .
-Mama trebuie sa vorbesc cu tine e ceva urgent cand pot sa vin?
-Cand vrei Erik eu sunt la firma.
-Perfect in 10 minute sunt la tine.
-Te astept.
Cobor repede scarile si pornesc in spre mama am noroc ca nu e departe.
Ajung si bat la usa .
-Intra Erik ce sa intamplat mama ai probleme ?
-Da si inca mari , nu stiu cum sa o mai dau simt ca cedez si asa ma simt ca un nenorocit.
-Despre Eve e vorba asai?
-Da .
-Ma gandeam eu , ce sa intamplat ?
- Sa intamplat sa am taiat aripile unui inger mama si nu stiu ce sa fac , cum am putut sa fiu asa nenorocit am scos pofta de viata din ea si e nu mai vina mea .
O iubesc mai mult ce pe viata mea si ea nu mai vede nimic acum , nu mai vrea nimic , nu ma mai contrazice , nu se mai cearta , nici macar nu mai vorbeste , nimic asta face nimic . Daca ma port frumos ma intreaba daca am nevoie de ceva , daca ma port urat nu zice nimic , nu urla nu ma face in toate felurile . Daca o las in pace , ma ignora complet , parca stau singur in camera , asa ma simt singur in doi . Am ajuns la un punct in care as face orice sa zambeasca ,sunt disperat mama intelegi , nu mai pot . Ce sa fac zimi tu cum sa o scot din starea asta in care se cufunda din ce in ce mI mult.
- Ce i-ai facut tu a fost de ne iertat dar probabil si-a impus un fel de depresie . Ea face tot ce zici tu mecanic , te asculta ca tu i-ai impus asta , scuza-ma ca iti zic dar chiar esti dobitoc , te iubesc enorm ca esti copilul meu dar ai reusit sa scoti viata dintr-un om. Ea traieste dar sa respire aerul , nu mai are viata in ea. Ai incercat sa o intrebi ce isi doreste ce ii place sa faca te-ai multumit sa o lasi in camera si sa pleci.Eu am aflat in putinul timp cat am vorbit cu ea .Te-ai gandit ca a avut si ea vise sperante , hobby-uri , nu tu te-ai multumit sa le faci le ale tale si pe ale ei le-ai incuiat si ai aruncat cheia.
-Stiu mama crede-ma as face orice sa o vad razand sau sa ma faca nesimtit . Orice numai sa vorbeasca cu mine .
-Ee vezi aici gresesti tu iar e despre tine de cand esti asa egoist eu nu te-am crescut asa. Dute la ea si vorbeste cu ea intreb-o ce isi doreste sa faca , propunei sa fiti prieteni pentru moment . Ti-ai batut joc de iubirea si de inima ei si de asta nu o sa mai intri prea curand acolo. Porneste cu pasi mici .
-Multumesc mama esti cea mai buna .
-Tu ai cui sa iti spui problemele dar te-ai gandit ca ea nu mai are pe nimeni ,plus ca tu te porti urat cu ea , de plans cred ca nici lacrimi nu mai are .
-Da stiu sunt un nemernic .
-Da dar un nemernic care o iubeste mai mult ca orice .Am incheiat si acest capitol sper sa va placa
CITEȘTI
Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**
RomanceFinalizata Ce se întâmplă când deținătorul celui mai mare lanț hotelier , căruia nimeni nu îndrăznea sa scoată un cuvânt se întâlnește cu fata visurilor lui care bineînțeles nu e ceea ce se aștepta el . Si așa printr-un accident in camera de hotel î...