Cobor timid scarile de la cabana si il caut pe Erik cu privirea dar nu il vad pe nicaieri, observ doar un bilet pe masa si ma grabesc sa il citesc .
Urmeaza o calatorie foarte placuta , la capatul careia vei gasii cheia fericiri , te astept la final iubito, urmeaza petalele , Erik.
Curioasa ies din cabana si observ o alee din petalee, de unde doamne iartama a facut rost de atatea petale.
Merg cam 5 minute si pe partea stanga observ lumina si ce am vazut ma impresionat , nu stiam partea asta a lui Erik foarte romantica , era scris din lumanarele mesajul " I love you". Imi continui drumul si mai observ un cuvant tot din lumanari de data asta pe partea dreapta" VREI" Stau putin in loc sa ma gandesc daca are legatura cu ce a scris mai devreme , nu imi suna nimic logic si merg inainte sa care e misterul , pe partea stanga e alt cuvant "SA" , oficial sunt in ceata nici nu mai stau sa analizez si maresc pasul e intuneric si chiar daca padurea e luminata de lumanarele , tot am un sentiment ciudat. Dau de alt cuvant , "Fii" deci i-a stai avem cuvinte de o parte si de alta a drumului si fix in fata e o hartie prinsa de o creanga , am impresia ca sunt intr-un serial , pe bune daca nu as fii asa curioasa cum se termina toata chestia asta as fugii inapoi la cabana ,nu am fost niciodata o curajoasa ,si sa merg noaptea prin padure singura deslusind mistere , nu ma caracterizeaza, despaturesc hartia si citesc textul.Daca te-am facut curioasa , inseamna ca am reusit ce mi-am propus , nu stiu daca ti-ai dat seama deja ce e cu acele cuvinte , dar o sa afli curand acum urmatoarea parte a calatorie va trebuii sa te bazezi mai mult pe simturi sa ajungi final . Probabil iti e teama ,dar stai linistita rezultatul o sa te surprinda , nu mai e mult si o sa reuseti .
Merg in fata , cu inima in gat si prin minte imi trec mii de ganduri , nu mai e nici un firicel de lumina si acum chiar mi se face frica , la ficare pas se aud frunzele fosnind si, anxietatea mea creste considerabil . Dupa vreo 10 minute de mers prin bezna , am senzatia ca sunt urmarita , ma uit in toate partile si nimic , de parca s-ar vedea ceva . La un moment dat simt o panza la ochi dau sa tip dar o mana imi blocheaza sunetul inainte sa iasa, inima imi bubuie in timpane si ma blochez , cand aud o soapta la ureche.
-Shhh iubito nu trebuie sa iti fie teama , atata timp cat sunt langa tine , lasa-te condusa spre fericire.
Imi ia mana usor si ma ghideaza in alta directie decat cea pe care merg de aproape 30 de minute .
Cam la 10 pasi se opreste si imi dezleaza panza de la ochii , cand ma intorc nici urma de el, doar in fata mea un fel de puzzle si o hartiuta cu un alt mesaj .Ce zici poti sa rezolvi acest puzzle , cauta indiciile in cosuri , fiecare cos are cate o intrebare raspunsul este in inima ta si amintirile cu noi . Apoi dupa ce ai raspuns la cele doua intrebari , amintesteti de cuvinte de pe drum se va forma o intrebare, la sfarsit da raspunsul la ea cu voce tare. Sunt cu tine nu te speria .
Caut cele doua cosuri si iau primul biletel .
Il deschid si citesc intrebarea.Ce ai castigat la pufuleti cu surprize cand am fost in parc?
Stau sa scotocesc prin memorie si imi amintesc de inelul de plastic , pe care l-am purtat destul de mult .
Scriu raspunsul un inel .
Si apoi iau si cel de-al doilea biletel si il citescAcum daca tot ti-ai amintit scrie cuvintele pe care le-ai vazut pe drum si ultimele doua cuvinte din intrebarea mea din parc
Deci era -VREI
-SA
- FI
Astea sunt cuvintele si apoi cand ma uit la ele scrise ma loveste revelatia , cum de nu mi-am dat seama .
Si strig cat ma tin plamanii un da de rasuna padurea.
Simt niste mani calde pe la spate si stiu cine e.
-Deci iubita mea ti-a luat ceva sa te prinzi ?
-Da ce sa zic mergi tu singur prin padure dupa indicii noaptea si apoi sa imi spui daca te mai gandesti la jocuri de cuvinte.
-Deci te-am surprins sau nu ?
-Cum doamne iarta-ma te-ai gandit la asta?
-Tu esti inspiratia mea , haide ca nu am terminat cu surprizele .
-Daca ai de gand sa ma mai lasi singura , nu mai vreau vreo surpriza.
-Nu iubita mea nu o sa mai ramai singura vreodata.
-ok
-Ma gandeam ca dupa atata colindat ti sa facut foame sau ma insel si dupa masa e punctul final din aceasta seara .
In fata noastra era o masa cu doua scaune si aranjata frumos cu o lumanare in mijloc si 2 farfurii de paste .
Pe timpul mesei nu am mai vorbit de loc , incerc sa procesez toate intamplarile de pana acum.
Erik se ridica si vine iar cu un material in mana.
-Haide acum esti serios mi-a ajuns destul intuneric pana acum.
-Iubita mea ca sa ajungi la lumina trebuie sa treci mai intai prin intuneric , asa ca ai incredere in mine .
Astept linistita sa vad care mai e baiul acum , si vad cum ma ridica in brate in stilul miresei . Merge cam 5 minute asa si imi da usor drumul pana picioarele imi ating pamantul . Imi da jos materialul de la ochi , si vad peste tot numai lumanari peste tot si in mijloc se afla un pat si era plin de petale .
-Deci ce zici vrei sa fi a mea in adevaratul sens al cuvantului?murmura in parul meu.
Sunt cuprinsa de mii de fiorii si cuvintele par sa nu iasa din gura mea asa ca ma limitez la a da din cap , Erik ma cuprinde in brate si ma aseaza cu spatele pe salteaua moale si am impresia ca nu e el barbatul de la inceput de care ii pasa doar de afacerile lui , rigid sever , urla la toti din 5 in 5 minute .
Ma uit adanc in ochii lui si vad doar iubire nimic altceva , imi lasa saruturi pe toata pielea si cu miscari usoare imi scoate hainele . E asa delicat si executa miscarile pe rand si cu atata precizie , de ma lasa fara suflare.
-Nu iti imaginezi cat de mult te iubesc , imi murmura in par .
Si isi continua exploratul trupului meu. Dupa ce raman doar in lejerie se uita la mine ca la un obiect de arta si ma fac mica in fata ochilor lui care parca imi ard pielea.
Imi gasesc totusi curajul si ii zic .
-Nu e corect domnule Erik sunt in dezavantaj.
-Si ce propui doamna Evelin?
-Sa egalezi scorul .
-Ooo ai prins curaj in sfarsit ma gandeam ca nu mai zici o data.
-Da foarte amuzant .
-Deci ce mai stai egaleaza scorul.
-Eu ?
-Dar cine ?
-Ok .
Cu mainile tremurand incerc sa ii desfac nasturii de la camasa , si ma rog la toti sfintii sa nu imi cedeze inima la abdomenul sau perfect.
-Stai Eve.
Ma opresc instant si ma uit la el cu niste ochi mari .
-Ce sa intamplat .
-Esti foarte stresata , ar trebuii sa te destinzi , uite te-ar ajuta daca am bea ceva inainte .
-ih.
-Ok vin imediat
Sper sa ma fii revansat pentru perioada in care nu am scris . Mai e finalul si nu o sa fie previzibil nu imi place cum se termina majoritatea cu ce o se intampla in viitor . Oricum epilogul o sa fie scurt . Aruncati un ochi si la noua mea carte , EVADAND DIN REALITATE. Va multumesc pentru rabdare si celor care au citit cartea.
CITEȘTI
Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**
RomanceFinalizata Ce se întâmplă când deținătorul celui mai mare lanț hotelier , căruia nimeni nu îndrăznea sa scoată un cuvânt se întâlnește cu fata visurilor lui care bineînțeles nu e ceea ce se aștepta el . Si așa printr-un accident in camera de hotel î...