Din perspectiva lui Eve
Noaptea a trecut repede dimineata ,Erik a plecat cateva ore la bitou sa rezolve cate ceva, si la 12 a fost acasa, am plecat spre pista , dar nu prea eram asa de incantata, de de propunearea mea.
-Esti sigura , ca vrei sa faci asta ?
-Sincer , nu prea .
-Vezi daca lasi orgoliu la o parte , si nu mai esti asa incapatanata. Haide acum sa mergem in parc.
-In parc ?
-Da , ce e ciudat sa imi duc iubita in parc .
-Asa nu e stilul tau.
-Bine , donsoara' . Oamenii se mai schimba .
-Da ce aa zic , sunt putin surprinsa .
-Sa nu mai fii. O sa vezi si parti de ale mele mult mai bune decat ce ai vazut pana acum.
Nu am mai zis nimic , nu as fii avut ce , am trecut prin atatea si nu am reusit sa ne cunoastem cu adevarat, au contat mai mult orgoliile si abitiile tampite . Nu am realizat cand sau cum , dar il iubesc mai presus de orice , nu as reusii sa stau departe de el . Ne uitam in liniste unul in ochii celuilalt si tot ce vad acolo este iubire .
-Stii Eve , esti cel mai important om din viata mea , stiu am fost un dobitoc dar acest dobitoc a realizat ca te iubeste enorm si nu poate sa traiasca fara tine. Si ei si tu stii ca gresit dar nu crezi ca ne-am pedepsit destul .
-Ba da am obosit sa ma prefac ca nu imi pasa , imi pasa al naibi de tare , nici nu iti imaginezi cat de tare . Sa stai langa persoana pe care o iubesti mai presus de orice si sa nu poti vorbi cu ea ,sau sate porti ca ai cu un strain , e foarte greu nici nu stii cat de greu mi-a fost .
-Deci ma ierti nu , jur ca nu iti mai gresesc niciodata.
-Te iert , nu as mai putea sta suparata pe tine nici daca as vrea.
Se apleaca si imi pune un sarut pe buze , la inceput mai timid , apoi cand vede ca accept afunda din ce in ce mai mult sarutul, buzele lui sunt la fel de moi cum sunt si din exterior nu am mai simtit multitudinea de senzatii care imi cutreiera tot corpul, se simte cum as fii o piesa de puzzle si acum am gasit piesa lipsa . Este un sarut lent plin de dorinta , de pasiune care ne cuprinde din inerior si pe care el il conduce cu o maiestrie , adanceste mai mult sarutul pozitionandu-si ,mana pe obrazul meu si la care eu ii raspund , ridicand mana pe dupa ceafa lui. Cu toate ca nu este prima data cand fac asta cu Erik , m-am facut piele de gaina inca din primele momente in care am inceput acest dans al dragostei. Simt o bucurie nespusa , si inma aproape imi explodeaza de fericire, si in stomacul meu se da o lupta intensa intre mii de fluturasi . Cand simtim ca ramanem fara aer , ne desprindem usor uitandu-ne unul in ochii celuilalt .
-Stii chiar credeam ca o sa ma refuzi , te iubesc enorm sufletel. Esti totul pentru mine , esti universul meu .
-Si eu te iubesc enorm sa nu uiti asta.Un capitol mai scurt sper sa va placa
Cine stie sa faca triler si are posibilitatea sa ma ajute as fii recunoscatoare , as fi pus si un gif cu sarut dar nu stiu cum sa il salvez . ❤
CITEȘTI
Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**
RomanceFinalizata Ce se întâmplă când deținătorul celui mai mare lanț hotelier , căruia nimeni nu îndrăznea sa scoată un cuvânt se întâlnește cu fata visurilor lui care bineînțeles nu e ceea ce se aștepta el . Si așa printr-un accident in camera de hotel î...