capitolul 15

2.9K 118 4
                                    

Eve

Zborul a fost placut , ciudat la cate emotii am avut inainte am dormit majoritatea drumului . Erik nu a avut probleme , si cum sa ai daca calatoreste foarte mult . La mine a fost prima data.
In sfarsit am ajuns , coboram din avion si dupa ce iesim din aeroport ne asteapta o masina lunga si neagra . Foarte frumoasa , ma cuprind brusc atatea emotii de abia ma tin pe picioare
-Ce e iubita mea de ce esti trista?
- Nu am nimic , doar ca sunt putin stresata daca nu o sa m placa parintii tai . Tu esti si extrem de bogat si frumos , pe cand eu nu sunt nimic din astea . Ce o sa zica parintii tai . Puteai sa iti alegi o fata de statutul tau .
Imi cuprinde fata in palme pe care au aparut si cateva lacrimi , si culmea nici nu mi-am dat seama de asta.
- Eve sa nu mai zici niciodata asta , sti ca esti foarte speciala pentru mine si nu ma interesat nicioadata daca ai bani sau faima . Nu asta ma intereseaza la o fata si nu iti mai face griji ca o sa te placa sigur . Esti minunata cum sa nu iti placa un asa ingeras trebuie sa fii orb .
Nu apuc sa mai zic nimic ca se apleaca si imi da un sarut pe frunte.
Ajungem la resedinta familiei lui o casa uriasa si impunatoare . De la intrare se vade o gradina uriasa , cu pomi decorativi , flori in diverse marimi si forme cu bancute frumos aranjate .
Ce sa zic am ramas uimita de frumusetea ei .
Intram in casa si dam de living unde este asezata o canapea in mijloc maro . Livingul este in nuante de maro si alb. Trecem pe langa si dam de niste scari probabil duc la etaj. Ma trezeste mana lui Erik din analizat.
-Hei ai patit ceva de ce esti trista?
- Nu am nimic , imi place casa ta . E foarte frumoasa.
-Ma bucur ca o sa fie si a ta.
Eu zambesc. Ajungem pe un hol cu multe usi , intram in ultima camera si observ toata camera in alb si negru .
-Mhh, ai gusturi.
-Mda ma reprezinta . Ne odihnim putin ca deseara ne intalnim cu un partener de afaceri.
-Ok.
***
Peste cateva ore eram imbracatii si gata de plecare. Eu purtam rochia pe care o alesesem in Romania si Erik un costum negru cu camasa alba.
Parul il lasasem pe spate cu niste bucle lejere. Putin creion , rimel si ruj , pe care Erik a mentionat sa fie rosu.
Ajunsi la masina , pornim in spre restaurant.
-Parintii tai o sa fie acolo?
-Da iubita dar nu iti face griji o sa te placa.

Erik

In sfarsit a venit seara asta sper sa semneze cu mine , nu sper sunt sigur . Eve arata bestial , si e a mea . Si in legatura cu parintii nu imi fac griji , tot timpul le-au placut alegerile mele.

Cred ca il vad pe domnul Mark la brat cu frumoasa lui sotie Camil si fata lor , cred ca Elena o cheama nu am vazut-o pana acum. Ce e drept e foarte frumoasa dar nu e genul meu . Pare mai mult a pitipoanca .
-Buna ziua domnule Mark
-Buna Erik ai venit ?
-Da , astazi am ajuns .
-Si cum a fost drumul ?
-Un pic obositor .
-Nu ne prezinti noua ta cucerire?
- Ba da ea e Evelin iubita mea.
- Buna seara domnule.
-Buna Evelin, esti foarte frumoasa in seara asta. Se vede ca Erik stie sa aleaga.
-Multumesc de asemenea .
-Erik parintii tai unde sunt ?
-Probabil pe drum o sa ajunga si ei. Uitei!

Eve.

Ajunge si partenerul lui Erik si eu sunt foarte stresata , daca nu fac ceva bine . E un domn impunator , dur pe cand sotia sa e de o blandete si gingasie de te gandesti oare ce a vazut a el . Fiica lor in schimb pare un pic de bani gata , ceea ce si e. Ajung si parintii lui Erik care sunt niste oameni minunati la prima vedere . Mama lui are o fata blanda si ochii ei te vrajesc de nu mai esti in stare sa refuzi orice ti-ar cere. Acum vad ce a vazut tatal sau la ea. Tatal sau e la fel de impunator ca si partenerul sau dar nu vad acea duritate in ochii. Ochii sai sunt blanzi ca cei ai sotiei . Nici unul nu este prea inalt si nu prea vad asemanari cu Erik .
- Buna Evelyn , imi pare bine sa te cunosc
Stiam eu ca fiul meu face alegeri bune . Dar acum sa intrecut pe el.
-Buna ziua Doamna , multumesc frumos.
-Noi doua o sa ne intelegem foarte bine .
-Sigur
-El este sotul meu Tom .
-Buna seara domnule.
- Buna Evelin , ma bucur ca ati putut ajunge.
-Hei gata cu prezentarile , sa trecem la afaceri , nu e asa domnule Mark ?
-Da Erik .

Cam asta a fost prima parte din seara , au discutat foarte mult . Mama lui Erik pe care am aflat ca o cheama Eliza dar prefera sa si se zica Ely , mi-a povestit de firma ei de catering si aranjamente . Ciudat ca la cati bani au ar fi putut sa stea acasa. Dar mi-a zis ca se plictiseste groaznic si e mai mult un hobby .
Deci asta a fost , marea cina de care era asa stresat Erik , in final au incheiat afacerea si am terminat mancarea sofisticata dar totusi buna . Pana la un moment cand Erik se uita fix la mine . Ma intorc sa vad ce este.
-Ce este , am facut ceva gresit ?
-Nu ingeras , voiam sa te intreb ceva foarte important?
-Ascult , e grav ?
-Inceteaza sa iti mai faci griji.
-Atunci zii.
-Hmm te mai las sa fierbi putin .
-Serios ?
-Cat se poate de serios , spune razand.

Cam asta a fost capitolul .
Sper sa va placa.
Sper sa nu fie greseli majore

Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum