Eve
Bat la usa cu putere de zici o sa intru prin ea si ce surpriza a raspuns ce onoare ce sa zic . Intru si ii las cafeaua . Dau sa plec si ma opreste zicandu-mi sa ii fac masaj . Serios rade de mine sau ce . Incerc sa refuz elegant dar ce sa vezi nici ca ma asteptam la alt raspuns din partea lui . Ori il ascult si ii fac nenorocitul ala de masaj ori plec de tot . Logic ca ii zic sa isi puna pofta in cui ca eu plec . Nici nu apuc sa fac 2 pasi si aud cum incuie usa . Oare ce are de gand nebunul asta . Incepe sa ma apuce spaima , stai calma Eve imi zic ce poata sa iti faca sunt multi pe aici aude careva daca tip . Apoi vad cum o mana ma ia si ma tranteste cu spatele de peretele rece , un fior ma cuprinde , ma uit in ochii lui si ma pierd in verdele acela luminos , dau sa zic ceva dar nu imi iese si asa astept sa imi fac curaj .
Inchid ochii sa pot sa vb , ii zic ca ma lase dar vad cum ma strange din ce in ce mai tare . Mai zic o data ca sa ma asigur ca aude si apoi imi cer scuze , urmand sa intreb daca de razbuna . Se uita la mine eu deschizand ochii pentru o mai buna seriozitate , si se pare ca se uita din ce in ce mai insistent la mine si se apropie foarte mult ii zic ca nu sunt ca alea cu care umbla el si brusc imi da drumul . Deci asa domnule v-am ofensat. Imi zice ca nu mai are nevoie de nimic momentan si ca sa stau aproape poate are nevoie sa iasa si nu stie orasul , iauzi la el acum sunt si ghid . Ies si trantesc usa in semn de suparare nici nu imi pasa de ce crede.
Cobor si pe drum ma intalnesc cu Moni ma opresc putin si cu nervii intinsi la maxim , incep sa ma descarc .- O Moni ce bine ca te vad nici nu stii cati nervii imi facu domnul Mitocan de sus .
- Ce ai patit Eve, ce poate sa faca pana la urma ?
- Stai sa iti povestesc . Ma freca cu o cafea cam 30 de minute, intra in birou si iesi ca , cica nu imi zisa sa intru . Ok apoi ma trimisa dupa alta cafea . Ajunsei cu cafeaua si nu o sa iti vina sa crezi ce imi zisa sa fac . Ia auzi si tu masaj eu sa ii fac lui masaj nici in visele lui . Si asta nu e tot incuie usa si ma inpinsa in perete mitocan , crede ca daca are bani poate cumpara , si face ce vrea , asa sunt toti bogatanii astia , infumurato , dar el e regele infumuratilor .
Nu apuc sa ii povestesc tot ca aud o voce din spatele meu . Asta imi trebuia acum sa auda ca il barfesc. Ei si pana la urma ce poate sa faca , sa ma dea afara , cu toate ca nu imi doresc asta , dar nu o sa ma injosesc , sub nici o forma , pacat de frumuseste , daca interiorul e asa.
-Daca ai terminat sa ma barfesti da-ti hainele alea de pe tine si ia geaca plecam . Nu sta mult nu am timp sa te astept .
Ooo iar imi da ordine , nu poate vorbi si el ca un om normal , zici ca sunt ultima persoana de pe planeta , cum ziceam infumurat.- Unde?
- O sa vezi . Nu ai plecat?
Ascult si decid sa ma duc sa imi dau uniforma jos imi iau geaca , geanta si plec.
Afara era frig inceputul lui noiembrie si acum nu sunt asa fericita de tinuta mea putin mai sumara bine ca mergem cu masina . Coboram scarile hotelului si la scara ne astepta o masina neagra ce parea luxoasa , il asteapta masina exact langa scara , ii picau picioarele daca mergea pana in parcare , nu ma prea pricep la marci dar ce am remarcat este faptul ca era foarte mare gen limuzina , avea geamurile fumurii si in interior tapiteria era dintr-o piele alba era un contrast uimitor, ce sa zic are gusturi la masini . Urcam in masina si se pune langa mine, pana in ultima clipa am sperat ca se urca in fata ,dar ghinion in momentul cand ni se ating din greseala umerii simt un curent ce imi strabate tot corpul si un usor disconfort ma retrag mai spre geam si se uita la mine in continuu parca nu a mai vazut femei . Incerc sa imi distrag atentia uitandu-ma pe geam .
- Unde mergem?
- Asteapta si ai sa vezi .
- Ai putea sa nu te mai uiti asa insistent la mine .
- De ce te intimidez?
- Nu , e urat sa te holbezi .
- HA HA ce sa zic vad ca ai inceput sa iti amintesti bunele maniere. Ai invatat lectia de azidimineata. Mai repetam sa nu cumva sa uiti iar . Am ajuns poti sa cobori si sa ma urmezi .Erik
Ajunsi la locul cu pricina un restaurant de lux din centrul Bucurestiului . Eve ramane uimita ce fac acolo . Bun hai vedem cum pot sa te mai enervez incepe sa imi placa.
Ajunsi in restaurant ne punem la masa si cer doua meniuri .
-Ce facem aici
- Nu se vede iau pranzul . Comanda ce vrei.
- Nu multumesc nu imi e foame.
- Nu vezi cum arati ai 50 de kg cu ambalaj cu tot . Si nu te-am scos degeaba la pranz diseara ramai peste program sa ma ajuti cu ceva . Te duc eu . Asa ca mananca acum ca pana ajungi acasa nu mai mananci.
- Din ce motiv as dori sa raman peste program unde scrie si nu multumesc nu mananc cu dumneavoastra va astept in masina .
- Evelyn nu ma enerva . Stai jos am zis, si mananca-ti pranzul termina cu mofturile de copil rasfatat . Nu face scene pe aici ca nu am chef sa ma fac de ras
- De ce ati venit aici . Traiam mai linistita atunci , nu puteati sa ramaneti la dumneavoastra in tara scapati lumea de un capcaun.
- Evelin nu mai zic de 2 ori, nu imi sta in fire, stai jos si comanda sau si mai bine comand eu ca tu comazi o apa sau mai stiu eu ce .
Zaresc chelnerul si ii fac semn sa vina .
- V-ati hotarat?.
- Da pentru mine un cotlet de porc si cartofi natur si o apa plata
Si pentru domnisoara un piept de pui si piure de cartofii si un suc natural. Atat.
-Deci draga Evelin unde ramasesem. A da la partea unde tu te comporti ca un copil , nu ca nu ai fii unul .
- Ce sa zic ca dumneavoastra ati fii cu mult mai batran , nu inteleg cum unii au atata noroc , si altii muncesc o viata si nu reusesc sa aiba macar un salariu mai decent . Dar nu toti ne nastem de bani gata.
O doamne e atat de incapatanata si orgolioasa , si nu are filtru la gura , ma enerveaza ca zice exact ce crede chiar daca nu e adevarat , dar ma si impresioneaza , ca nu e ca restul , sa fie in limba dupa mine , e naturala , si asta imi place la o persoana , am urat mereu persoanele care te lingusesc , si se dau pe langa tine , ca sa se realizeze.- Evelin de cate ori sa iti mai explic nu ma enerva nu stii nimic despre mine, deci nu ma judeca .
- Nici nu vreau sa stiu .
- Ajunge a venit mancarea nu vreau sa te mai aud cum vorbesti aiurea . Dupa avem treaba nu stau sa ma joc cu tine de-a soarecele si pisica.Ce ziceti cum e am nevoie de pareri despre capitol al 4 pe ziua de azi gata poate mai pun maine sper sa ca placa noapte buna .E mai mare sper sa reusesc sa le fac cat mai mari
CITEȘTI
Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**
RomanceFinalizata Ce se întâmplă când deținătorul celui mai mare lanț hotelier , căruia nimeni nu îndrăznea sa scoată un cuvânt se întâlnește cu fata visurilor lui care bineînțeles nu e ceea ce se aștepta el . Si așa printr-un accident in camera de hotel î...