capitolul 20

2.8K 118 9
                                    

Din perspectiva lui Eve
Dupa ce Mia anuleaza iesirea , ma pun pe fotoliu si ma uit pe geam . Cam asta fac toata ziua , imi privesc viata pe care nu o mai am , pur si simplu ma simt secatuita de orice dorinta . Ce rost are sa ai vise , ce sa faci cu ele . Sa spargi sa urli , sa te dai cu capul de pereti , si care ar fii rostul . Oricum nu o sa reusesti nimic . Viata in sine e o lupta pe care eu am pierdut-o . Ce ar fii fost daca mi-as fii gasit parintii , sa am si eu pe cineva, nu eu sunt singura, Mi-as dorii sa fiu o pasare sa imi iau zborul sau un nor ,dar poate sunt un nor sau o umbra. Ma sperii cand intra Erik pe usa speriat. Ma uit la el si nu zic nimic , ma intorc sa privesc pe geam . Se apropie de mine si imi pune mana pe umar, m intorc cateva secunde si apoi revin la pozitia initiala.
-Ce se intampla cu tine ingeras?
-Nimic
- De ce nu ai mai iesit cu Mia ?
- A avut altceva de facut si nu a mai ajuns .
- De ce esti in starea asta?
- Ce pot sa mai fac , nu am de ales , nu am avut nicioadata de ales. Tot timpul am fost pusa in fata faptului implinit .
- Te rog ingeras cu ce pot sa te ajut , orice .
-Nu multumesc imi e bine .
-Eve iti dau voie , tipa urla bate-ma dar nu mai sta asa nu suport sa te vad asa , ma distrugi.
- Si cu ce m-ar ajuta sa tip si sa te lovesc , cu nimic iti zic eu , tu ai de toate ai o familie ai prieteni , ma ai pe mine , nu am plecat si nici nu as avea unde pentru ca stii ce eu nu am nimic din toate astea . Absolut nimic . Nu am casa , singura mea prietena ma uitat , parintii m-au lasat . Ee asta sunt eu , sau cea mai ramas din mine . O umbra ... au reusit sa ma doboare nu mai imi pasa nici daca mor . Ce pot sa mai pierd daca nu am nimic.
-Nu vorbii asa , ma ai pe mine care te iubesc enorm , parintii mei care te iubesc mai mult ca pe mine .
- Aici gresesti nu am nimic tot ce am eu e o iluzie . Iubirea , nu stiu ce e aia , nu am avut ocazia sa o traiesc , m-am indragostit de o iluzie . Imi iubesc lumea perfecta construita de mine , sau sper sa o iubesti si tu , ca tu ai creat-o felicitari . Ingerul pe care ti-l doreai e al tau , poti sa te bucuri de el.
- Nu vreau asta , imi vreau ingerasul meu care se impune de cate ori e ceva ce nu ii convine , cel care urla la mine cel care ma alinta , ingerasul meu incapatanat , care niciodata nu face ce ii zic . Fata plina de vise si fata care tot timpul avea ceva de spus . Ingerasul meu tot timpul zambea si ii facea si pe altii sa zambeasca . Unde sa dus acel ingeras . Il vreau inapoi.
- Acel ingeras este o amintire, nu toti primim ceea ce ne dorim .
- Tu ce iti doresti , orice si voi face orice sa iti indeplinesc dorinta .
-Chiar vrei sa stii, de cand te intereseaza ce imi doresc .
- Zimi orice iubirea mea .
-Sa imi mai vad parintii o data sa le zic cat te mult imi lipsesc , sa le zic ca ma simt a nimanui , singura si secatuita de puteri poti sa faci asta ?
- Nu dar pot sa fac altceva vin-o cu mine .

Din perspectiva lui Erik
Dupa discutia cu Eve am simtit cum inima mi sa rupt in mii de bucatele . Am fost prea absorbit de lumea mea sa ma mai intereseze si de altii.
O iau de mana si duc afara ne asezam pe iarba si privim cerul .
-Uite ingerasule , ei te vad de acolo de sus vrei sa zica ca au crescut o fata slaba . Tu esti cel mai puternic om pe care il cunosc si eu am fost prea orb sa imi dau seama . Asa ca aripile pe care eu ti le-am rupt , tot te le cos la loc . O sa ramana cicatrici dar in timp o sa dispara . Tot ce imi doresc , este sa fii fericita . Daca departe de mine o sa fii . Poti sa pleci unde vrei ,mi se rupe inima dar probabil asta e pedeapsa mea ca am incercat sa ranesc un inger . Nu plange iubirea mea , nu merit nici macar o lacrima din ochii tai frumosi , si ai varsat destule . Nu le mai irosii pentru cine nu merita.
-Te iubesc Erik dar nu o sa pot sa iert tradarea prea curand .
-Stiu si te inteleg , acum chiar te inteleg am fost orb, dar dumnezeu mi-a dat vederea sa pot sa vad ceea ce trebuie , nu ceea ce vreau. Sunt egoist , nenorocit , ce vrei tu dar nu ma scoate de tot din viata ta. Un lucru imi mai doresc sa putem sa fim macar prieteni .
- Da o sa incercam.
-Multumesc , nu o sa regreti .
-Daca vrei te las singura in camera , sau iti inchiriez un apartament orice vrei tu . Doar zii.
-Nu e ok o sa ma mut in camera de oaspeti.
-Nu ramai acolo ma mut eu .
- Nu Erik e camera ta , o sa plec eu .
-Asta e ingerasul meu , care ma contrazice din ori ce .
Apoi se apleaca si ma saruta . A fost un sarut timid , menit sa iti usureze inima , sa o aduca la viata .
-Scuze ingerasule nu am vrut sa te supar uite ma trag de urechi sau stau in cap , orice numai sa nu mai fii suparata.
Zambesc instant si el observa asta si imi mangaie obrazul cu doua degete .
-Astai zambetul pe care trebuie sa il ai pe buze. Nu il ascunde , ca lumea sa nu mai vada frumusetea cerului.
Se apleaca si imi saruta fruntea.
-Deci ce isi doreste prietena mea sa faca?.
- Nu stiu dar tu trebuie sa pleci la servici .
-Neah maine nu ma duc am o surpriza speciala pentru o persoana foarte importanta . Acum hai in casa ca e tarziu si ai inghetat .

E putin mai scurt dar sper sa va placa
Sper sa nu fie greseli prea mari .

Intalnind-o pe ea ** In Curs De Editare**Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum