Ben: Hey, hepsi senin mi ;)Gece: Seni engellemeden önce özür dile.
Ben: Komik bir başlangıç olsun istemiştim...
Gece: Komik olan şey beni sözel olarak taciz etmen mi?
Gece: Tanıyor muyum seni? Numaram neden sende?
Ben: Seni seviyorum, Gece.
Gece: Kusura bakma, ben erkeklerden hoşlanmıyorum.
Ben: Ne tesadüf ben de! Senden hoşlananlar sadece erkek değil, meleğim...
Gece: Kız mısın?
Ben: Evet, hadi çık benimle.
Gece: Bak anlıyorum, belli ki eşcinsel değilsin. Kendini eşcinsel sanıyorsun. Farklı olmak hoşuna gidiyor. Ve sanaldan sevgili yapmak istiyorsun. Ama ben ergen değilim. Lütfen git ve kendine başka aptallar bul.
Ben: Kendimi eşcinsel zannetmiyorum, önyargını bırak. Ayrıca seni tanıyorum. Uzun süredir sana yazmayı düşünüyordum. Lütfen sevmesen de olur, konuşsak sadece. Sana ihtiyacım var, senin de bana. Biliyorum zor bir dönemden geçiyorsun, bırak ağlarken yanında olayım. Sevme beni, konuş sadece.
Gece: Beni habire takip eden bir sapık değilsin, değil mi?
Ben: Hayır. Sadece gözüme takılan birisin, küçük şeyler biliyorum hakkında. Çok bir şey değil. Seni sadece fakültede görüyorum. Güven bana
Gece: Peki, sadece kendini böyle acındırdığın için üzüldüm. Hemen güvenmemi bekleme. Arada konuşuruz belki. Anlaştık?
Ben: Beni şuan nasıl mutlu ettiğini anlatamam, seni seviyorum.
Kitabın bok gibi olacağını anlamışsınızdır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Black Loneliness~ (GXG) -texting-
Romance"Ağlama, gözlerin ağlamak için fazla güzel"