My Black: İyi misin?My Black: Dün Fakülteden ağlayarak çıktığını gördüm.
My Black: Yanına gelmemi ister misin?
My Black: Düşman değiliz sonuçta. Arkadaşlar birbirlerine destek olur, değil mi Melodi?
My Black: İstersen buradan da anlatabilirsin. Neyin vardı Melodi?
Melodi: Nedeni sensin.
My Black: Derken? Kavga gürültüyle ayrılmadık Melodi. Bana nefret besleyemezsin!
Melodi: Sen kendini ne sanıyorsun? Kalbini kırmak istemiyordum ama sen ukâla tavırlarınla beni kışkırtıyorsun. İlk önce bana ümit verip sonra da terk eden sendin. Ve şimdi bana gelip diyorsun ki 'bana nefret besleyemezsin'. Öyle bir beslerim ki. Ben sanıyordum ki birilerine ihtiyacın var, meğerse senin kendine bile ihtiyacın yokmuş. Benimle oynarken çok mu eğlendiniz arkadaşlarınla?
My Black: Ne oynaması? Ne saçmalıyorsun sen?
Melodi: Beni salak sandın, ama ben salak değilim. Arkadaşlarınla iddiaya girmişsin. Yemeğine. Sana ilk mesaj attığım gün. Çaresiz biri olarak gözüküp ağına düşürecektin beni. Sana bağlanmamı sağlayacaktın. Senin hiç özel hayatın yok mu ya? Sana her mesaj atan yabancıyı arkadaşlarına mı yayıyorsun sen? Aptal mıyım ben? Yalanlarının, oyununun ortaya çıkmayacağını mı sandın?
Gece, umarım buna değmiştir. Mesaj atma bana bir daha!Elim engelleme tuşuna gitti, istemsizce. Gece'nin yazdığını gördüm. Sadece ismini değiştirdim. O artık benim siyahım olmayı hak etmiyordu.
Gece: Ne?! Ne saçmalıyorsun sen? Ben o zamanlar gerçekten ruhen kötüydüm. Yazık, öfke gözünü bürümüş. Benim tanıdığım Melodi'den eser yok!
Melodi: Öyle bir şey yok ayaklarına yatma bana! Neler olup bittiğini gayet iyi biliyorum.
Gece: Tamam, özür dilerim. Yalan söylemem mantıksız, sen her şeyi bilirken. Özür dilerim ve pişmanım. Çok pişmanım. Yeniden başlamaya ne dersin? Yeniden Gece'nin Melodi'si olur musun?
Melodi: Siktir git!
Gece engellensin mi?
Engellenen kişiler sizi arayamaz veya size mesaj gönderemez.İptal Engelle
Bu kişiyi engellediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Black Loneliness~ (GXG) -texting-
Romance"Ağlama, gözlerin ağlamak için fazla güzel"