49

40 4 0
                                    

"A princess doesn't cry"
Но защо плачеш ти,
та нали кралица си, моля те кажи ми.
Къде сгреших със теб, защо все усещам сърцето студено като лед.
Очите ти са пълни с болка и сълзи, и аз само безполезно седя отстрани.
Имам чувството, че искаш някой да те спаси, някой който ще е до теб да те защити, а не като мен, човек който може само да те обнадежди.
Моля те прости ми ти, че любовта ти не споделям аз, но повярвай ми изяждам се отвътре със всеки изминал час.
И идват тези вечери студени, които на следващият ден усещам замразени.
Замразени в ума ми дълбоко, сякаш времето е спряло кротко, вечерите в които мислите ми се разбъркват и някак ръцете ми нарочно почват да объркват.
Посягам към последното решение, защото в тази нощ, това е единственото ми умение.
Като затворя очи, ножът ми изпълнява кърваво представление.
Сърцето ми бързо започва да тупти, но успокоението идва с думите "Всичко ще е наред, просто продължи".
И уж във вече финалният момент, някак ти се озоваваш пред мен.
Със същите тези насълзени очи, и болка която човек не може да търпи.
Някак си чувам гласът ти как крещи "Спри".
И така и мен започва да ме боли.
Острието пада на земята, и в очите ми отново сълзи.
Защото вечно спираш ме ти.
И всеки път съм на колене, молейки се просто всичко да спре, и когато стане това, да мога да получа твойта прошка.
Ето казвам ти сега, благодаря ти, бяха добри времена.
Каквото и да се случи отсега, никога не бих те забравила.

My BlogWhere stories live. Discover now