Chcela by som ti povedať pár veci skôr, než ma to zabudnem. Veľmi ťa ľúbim a nesmierne ma ti mrzí. Chcela som ti to naozaj povedať do očí. Nie je to výmysel. Ale ja už nemôžem za to, že hlúposť amatérskeho človeka ma predbehla. Nikto nie je na 100%. Je to len matematická legenda napísaná na papier. Pozri, 100% neexistuje. Každý robíme chyby. Nikto nie je stopercentný. Možno si myslíš, že sa vyhováram. A je to tak. Keby som sa nevyhovárala, tak by to bol dôkaz toho, že mi na tebe nezáleží. Teraz ti možno trošku zahrám na city. Keby som ťa neľúbila a podviedla ťa schválne, tak by som ti tento list nepísala. 50x som ho napísala a 49x pokrčila a vyhodila. Ten list nikdy nebol, nie je a nebude na 100%. Ale aj tak by sa mali vo vzťahu dvaja ľúbiť. Mať voči sebe pokoru a úctu. (Vzťah stojí na štyroch nohách, nie na dvoch. A pokial viem, štyri nohy majú dvaja ľudia, nie jeden.) Radšej sa s tebou pohádam, ako by sme sa mali rozísť. Ale dobre. Ako chceš. Nebudem bojovať. Aj tak pre mňa je boj dôkaz slabosti. Lebo ľudia toho človeka neľúbili a dovolili mu odísť.
Viem, že mi nechceš odpustiť.
Viem, že je to ťažké.
Ty nevládzeš.
Ja nevládzem.
Tak si myslím,
že spolu to zvládneme.
Láska, som tu pre teba.
Tak prosím,
buď tu aj ty pre mňa.
Píšem o tebe "básne". A ver mi prosím, mala som pár vzťahov. O nikom som nepísala tak, ako o tebe. Len o jednej bývalej, lebo som vedela, že ju ľúbim.
Teraz o tebe,
lebo viem,
že ľúbim teba.
A nechcem ťa stratiť.
"Nestratiť ju.
Trapošiť s ňou.
Milovať ju."
Stále to platí.
Pamätáš?
YOU ARE READING
Myšlienky bez (Ne)Zmyslu
PoetryTu sú moje "básne", ktoré som napísala po zlomenom srdci, ktoré nie je (ne)uzdravené.