"Toto je Sue...Moja sestra" predstavil ma hrdo môj braček Mike nejakým chalanom. Pozerali sa na mňa ako na zjavenie.Pomaly som sa naklonila k Mikeovy a zašepkala mu, že už idem radšej do izby. Zatvorila som dvere a asi 15 minút pozerala pred seba. Niekto mi klopal na dvere. Otvorila som ich a tam stál Mike. Posadil sa na posteľ a ja vedľa neho. "Páči sa ti tu?" spýtal sa. "Áno..Ujde to" povedala som a prezerala si izbu. "Podˇdole, je večera." povedal a chytil ma za ruku. Pokojne som s ním šla.Zišli sme dole a zase všetky pohľady padli na mňa. Oh Bože. Sadla som si za stvôl ku nejakému chalanovi. Vyzeral byť zlatý. Zobrala som si kúsok pizze ktorá bola položená na stole a s chuťou sa do nej zahryzla. Popri jedení sme sa rozprávali. Mikey sa stále pozeral raz na mňa,raz na toho chana vedľa mňa. Prebodla som ho pohľadom a on sklopil zrak ku svojmu nedojedenému kúsku. Cal si zrazu na celú miestnosť grgol. Za ním chalan vedľa mňa a potom Ash a Mikey. Moje myslenie o tom,že sú slušný sa rozplynulo. Ten smrad sa nedal vydržať. Znova som išla do izby a z kufru som si vybrala čierne voľné tričko s nápisom HIM.
*Lukeov pohľad*
Je fakt krásna. nemohol som z nej spustiť zrak. Potom čo odišla, ,mi Cal zamával rukou pred očami. "Hej,Luke žiješ vôbec?" potriasol som hlavou a povedal "Ehm..Hej som" Šiel som do svojej izby a zavrel si dvere. Prečo je tak dokonalá?Niekto mi klopal na dvere."Bro?Si v pohode?" počul som Mikeov hlas. Vošiel do izby a zatvoril za sebou dvere. "Videl som, ako sa pozeráš na Sue" hovoril, a popritom si sadol na posteľ. Sadol som si na zem oproti nemu. "Poviem ti jedno.. Fajn, ak s ňou budeš chodiť, prežijem to, no ked jej zlomíš srdce, ja ti zlomím väzy" povedal vážne. Nasucho som polkol. Tá predstava ma desila. "Tak si pekne rozmysli čo chceš, moju sestru alebo smrť" potľapkaľ ma po ramene a odišiel. Bol som z toho viac než dosť mimo.
Soooo :D Toto je môj nový prííbeh(: Bude s 5sos(: Prečítanie,Komentár a vote poteší úplne najviac♥
Dúfam, že aspoň niekto si to prečíta :D :(
Sue♥