Povzdychol som si a posadil sa na posteľ. Sklopil som zrak a skusol si spodnú peru. Sadol si oproti mne so spýtavým pohľadom. Z hlboka som sa nadýchol a začal hovoriť.
------------------
"Wow,Hemmings ty si fakt kus magora. Najprv ju pobozkáš a potom urobíš toto?! Lucas spamätaj sa. Inak. Vieš o tom,že tebto týždeň nám začína tour po Austrálii? S chalanmi sme sa dohodli, že na jej narodeniny urobíme koncert,len pre ňu. Berieš?" prikývol som."Fajn. Prišla pizza. Ak chceš, poď sa najesť." znova som prikývol.
Ash šiel k dverám,ktoré násldne otvoril. Keď už bol skoro na chodbe,zašepkal som:"Nenávidí ma. Nemiluje ma. Ničí ma to. Potrebujem ju. Potrebujem jej objatie. Potrebujem jej úsmev. Nechcem aby ma nenávidela," povzdychol som si a utrel si oči, do ktorých sa dreli slzy. "Rozhodol som sa. Keď bude mať narodeniny, poviem jej to. Poviem jej to,čo cítim. Nevydržím to takto ďalej tajiť." dodal som.
*Môj pohľad*
So Sarah sme sa ešte rozprávali, no zrazu prišiel do izby Cal."Láska,Sue,pizza je tu." usmial sa a Sarah sa postavila zo zeme.
"Pôjdeme zachvíľu dole. Čakajte nás. Ľúbim ťa."pobozkala ho a Cal sa usmial. Potom odišiel.
"Máš chuť ísť jest?" spýtala sa ma s úsmevom na perách Sarah. Prikývla som. Zišli sme po schodoch dole a Cal ihneď obmotal jeho ruku okolo jej pásu. V druhej ruke zovieral pevne kúsok pizze. Zobrala som tanier a zobrala si pizzu. Všetci sme šli pozerať film. Nevnímala som ho,rozmýšľala som. O Lukeovi... Ako to bude medzi nami. Asi v strede filmu prišiel do obývačky Luke s Ashom. Luke si sadol na sedačku a pohľadom ma sledoval. Pozrela som sa na neho,no po chvíli som odvrátila zrak Sarah sa pozrela raz na mňa,raz na Lukea.Bez slova som šla hore po schodoch a zvalila sa na posteľ. Zatvorila som oči a snažila sa nemyslieť na to,čo sa pred chvíľou stalo. Lukea stále milujem,no toto sa prepáčiť nedá. Napokon som sa ponorila si ríše snov.
Trošku kratšia časť(: hope youi like it(:
Sue♥