12.časť

463 60 12
                                    

Takže baby(: po dlhšej dobe je tu ďalšia časť(: Kedˇže 12 a 13 časť boli moc krátke, rozhodla som sa, že ich spojím(: A.. ešte niečo... Čo sa s vami stalo?:(  predminulé časti majú 20+ votes a tieto 10+ :/ s komentármi to je tak isto :/ no..ešte horšie:/ rozhodla som sa, že časti budem pridávať každý 3-4 de´ň podľa toho, čo budem mať napísané a či budem stíhať školu a povinnosti(: takže.. to je asi vše z mojej strany(: Dúfam, že si to aspoň niekto prečíta(: a ešte vás prosím, vážne dávajte votes a komentáre(: pomôže mi to(: Ďakujem(:

Sue♥

Zobudil ma až nejaký dotyk na mojom líci. Otočila som sa a započula nejaký smiech. Pootvorila som oči a uvidela usmievaceho sa Mikeyho.

"Dobré ráno. Ideme na tour. Vstávaj." usmial sa ešte viac a vstal z postele.

"Čo?" vyšlo zo mňa.

"Počula si, ideme na tour."
"K-kedy?" spýtala som sa a ihneď bola na nohách. Pozrel sa na mobil a povedal:" Presne za 3 hodiny. Máš čas pobaliť sa."
Zišla som po schodoch a zobrala si kúsok toastu ktorý bol položený na tanieri.
------------------------
"Ahojte, chalani." pozdravila nás nejaká baba.

"Ahoj Lucy." pozdravili ju a usmiali sa. Mike ma potom niekde zavolal.

"Sue... Mám pre teba jednu správu."povedal vážne a pozrel sa mi do očí. "Áno?"spýtala som sa a zatajila dych.
"Veľmi dobre viem,ako to je teraz medzi tebou a Lukeom no... Ide o to,že sa budete musieť robiť,že ste spolu. Je to kvôli fanynkám. Urobíš to pre mňa?" spýtal sa.

Nič som nevravela. Prečo s ním?! PREČO?!

"Prečo s ním?! Nechápeš to, že ja ho milujem a on mi urobil to v tom parku?!" rozmetala som rukami.
Sklonil hlavu a zašepkal :"Prosím... Nemusíte sa rozprávať, len sa budete tváriť,že ste spolu." povzdychla som si a prikývla. Usmial sa na mňa a objal ma.

Šli sme dlhou chodbou rovno,až sme zastavili pred nejakými dverami. Mikey ich otvoril a podržal mi ich. Vošla som do miestnosti,kde bolo asi 5 zrkadiel a okolo nich boli žiarovky. Sadla som si za jeden z nich a z vrecka si vytiahla mobil. Nohy som si skrčila a vyložila ich na stôl oproti mne,zatiaľ čo som stále pozerala na obrazovku môjho mobilu. Prezerala som si FB a Twitter. Zase nejaké fanynky dali na FB fotky,vlastne photoshop,kde sa s Lukeom bozkávame. Na svojom ramene som pocítila nejakú ruku. Odtrhla som pohľad od mobilu a pozrela sa do zrkadla pred seba. Tričko NIRVANA,čierne rifle rozthrhané na kolenách. To bude Luke. Pozrela som sa nad seba,kde stál Luke s úsmevom na tvári.Myslel si,že mu úsmev opätujem. Je na omyle. Odvrátila som zrak a znova sa pozrela na obrazovku môjho mobilu a fotku s Lukeom preklikla.Postavila som sa od stola a Lukea obišla oblúkom. Zarazene na mňa pozeral, no ja som mu pohľad neopätovala. Otvorila som dvere a vyšla na chodbu. Z konca chodby bol počuť známy smiech. Presnejšie typujem, že to bol Ashtonov smiech. Mobil som si zastrčila naspäť do vrecka mojich nohavíc a šla ku druhým dverám. Otvorila som ich a uvidela zvyšok skupiny aj s Lucy, Sedela Ashovi na nohách a obímali sa. Znova som si sadla na sedačku vedľa Cala a Sarah. "

Sue, kde je Luke?"spýtala sa ma Lucy. Pozrela som na ňu a povedala: "Tak to neviem, prečo sa pýtaš?"

"Tak bol tu pred chvíľou a hľadal ťa. Vlastne., ako dlho ste už spolu?"

"Už dlho.." odpovedala som a zahľadela sa na špic mojích čiernych Convers. Zrazu sa otvorili dvere. "Ahoj Luke." pozdravili sa mu všetci, vrátane mňa. Sadol si vedľa mňa. Nepozerala som sa na neho. Stále. "Chalani, máte ísť aj s babami von. Nejaké fanynky tam sú." povedal Mikey a usmial sa. Vstali sme zo sedačky a šli za ním. Aby to vyzeralo fakt reálne, že sme spolu, chytili sme sa za ruky a preplietli prsty. Už len každému vravieť, že sme naozaj spolu a bude to super. Otvorili sme dvere a pred nimi už stálo aspoň 10 000 fanúšikov, ktorý vykrikovali ich mená. Nejaká fanynka zrau zakričala:"OMG to je Luke a Sue!" Obaja sme sa na ňu pozreli a usmiali sa. Luke sa išiel fotiť s nejakými fanynkami a ja som tam len stála. Zrazu nejaká fanynka prišla za mnou so slovami:" Ahoj, ty si Sue však?" Zodvihla som pohľad od môjho mobilu a prikývla.

"Odfotíš sa so mnou?" spýtala sa. Znovu som prikývla a mobil zablokovala a skrylo do vrecka. Vytiahla foťák a odfotila nás. Potom povedala:"Ďakujem. Chcem ti len povedať, že s Lukeom ste strašne cute a veľmi vám to prajem. A.. Môžem ťa objať?" spýtala sa neisto.

"Jasné a ďakujeme." usmiala som sa na ňu a ona mi skočila okolo krku. Z diaľky bol počuť nejaký hlas. Odtiahla som sa od nej a otočila sa za hlasom. Prichádzal Luke s úsmevom na perách.

"Omg to je Luke." vzdychlo to dievča.

"Áno." usmiala som sa a Luke prišiel ku mne a objal ma.

"Môžem sa ešte s vami odfotiť?" spýtala sa znova. Usmiali sme sa na ňu a prikývli. Znova vybrala foťák a odfotila nás.

"Sue ako som ti už povedala, ste spolu strašne cute a dúfam, že vám to dlho vydrží."

"Už budem musieť ísť, ahojte." zamávala nám a odišla.

Povzdychla som si, že už to máme z krku.

"Skvele si to zahrala láska." povedal Luke a usmial sa. "Stále platí to, čo bolo aj pred tým. Len pred fanynkami sme dokonalí pár ale inak nie Hemmings" povedala som otrávene a prekrížila si ruky cez prsia. Pozrela som sa na Sarah a tá sa usmiala a dalej sa venovala fanynkám s Calumom.

Love Me HarderWhere stories live. Discover now