Love Me Harder-2.časť

357 38 7
                                    

"Poďme sa presť."povedala som,zatiaľ čo som jedla svoj trojuholník pizze.
"Fajn." povedal Luke.

Vstala som zo sedačky a šla do izby. Tam som si zo skrine vybrala riflové úzke nohavice roztrhané na oboch kolenách. Potom som si zobrala biele tielko a károvanú košeľu.
Vyšla som z izby a šla do chodby, kde som si obula červené conversy a čakala na Lukea. Prišiel ku mne, chytil ma za ruku a spolu sme vyrazili do parku.Cestou sme sa rozprávali a potom sme si sadli na lavičku.


"Dáš si zmrzlinu?" spýtala som sa a pozrela tam,kde stál vozík s zmrzlinou. Ani som nečakala na jeho odpoveď, šla som.Kúpila som 2 zmrzliny a šla som za Lukeom. Cestou som omylom do niekoho narazila.
"Prepáčte,nechcela som." ospraveldnila som sa.
"Suzy?" spýtal sa ten dotyčný.
"Mett?" spýtala som sa."Zmenila si sa." povedal s úsmevom na tvári.
"To aj ty." úsmev som mu opätovala.
"Ehm.. Mohli by sme sa ešte niekedy stretnúť?" spýtal sa.
"Fajn." usmiala som sa a šla k Lukeovi.
Podala som mu zmrzlinu a sadla si.
"Kto to bol?" spýtal sa. "Mett. Kamarát. Dlho sme sa nevideli." usmiala som sa na neho.
"Tak Mett.." odmlčal sa.
"Ale notak Lukey. Ja ľúbim len teba. Okay?" usmiala som sa a pobozkala ho.
"Ja teba viac." roztomilo sa zazubil. Rozosmiala som sa a vstala. Chytil ma za ruku a preplietol si so mnou prsty. Šli sme sa prejsť po meste. Vrátili sme sa až večer.
"Sme doma!" zakričali sme spoločne.

Nikto sa naozval, tak sme sa zobuli a sadli si na sedačku. Zapla som TV, v ktorejpráve dávali How I meet your mother. Spoločne sme sa na to pozerali a smiali sa. Po chvíli som odblokovala mobil a prezrela si nástenku na FB a tt. Všade boli fotky mňa s Lukom.

"Idem do sprchy." usmiala som sa.

"Okay."povedal Luke a ďalej sa venoval svojmu mobilu.

Kým som sa sprchovala, počula som buchot vchodových dverí. Rýchlo som vyšla zo sprchy a osušila sa. Nakoniec som sa obliekla a šla dole.

"Lukey, to to bol?" spýtala som sa.

"Ahoj sestrička."zasmial sa Mikey.

"Mikeeeey." rozbehla som sa k nemu a objala ho.

"Poďme si zahrať fľašu." zazubil sa Ash.

"Okay." povedali sme všetci jednohlasne.

Posadali sme si do kruhu a hra sa mohla začať.

Ahojtee♥Takže po (zase) dlhšej dobe je tu nová časť^-^ .Hope you like it(:. áno, viem že bude probably kratšia ale dopisovala som to. Je to total bullshit:D:D:Daj tak sa vám chcem strašne moc poďakovať za 6,2K reads♥.Potešili ste ma♥ Vlbec som to ani nečakal.♥Ďakujem♥ Túto časť venujem mojej milovanej Vic♥ Toť asi vše♥ Ľúbim vááás♥

Sue♥

Love Me HarderWhere stories live. Discover now