10.časť

555 59 7
                                    

Baby dali mse 1,4K prečítaní♥ Ďakujeem strašne moc♥ Sue♥

Otočila som hlavu ku dverám v ktorých stál Luke. Mal opuchnuté a červené oči. Pozerali sme sa na seba bez slov. "Zničil si ma.. Dúfam že si šťastný." zašepkaka som napokon. Otvoril ústa,akoby chcel niečo povedať,no ihneď ich zatvoril. 

Odišla som z kúpeľne a zišla po schodoch dole. V kuchyni bol už Mike,Cal a Sarah. Mlčky som si sadla za stôl a pozerala pred seba. "Ehm.. Sue?" spýtal sa ma opatrne Mike . "Áno?" spýtala som sa. "Budeme mať teraz koncerty. Vlastne to bude taká menšia tour po Austrálii. Pôjdeš tam s nami?" Chvíľu som ešte rozmýšľala a napokon to prijala.Niekto zišiel po schodoch dole. Luke. Pozrela som sa na neho a postavila sa od stola. Nechcela som ho videť. Vôbec. Neviem ako to na tých koncertoch prežijem.

-------------
Otvorila som môj biely MacBook. Chvíľu som bola na FB a na Twitteri. Na FB písali nejaké fanynky,vraj spolu s Lukeom chodíme. S povzdychom som si zapla môj obľúbený film. "Pán Popper a jeho tučniaci". Milujem ten film. Asi po 15 minútach,mi niekto klopal na dvere.

"Áno?" spýtala som sa. Dvere sa otvorili a v nich stála Sarah.

"Čo potrebuješ?" spýtala som sa,zatiaľ čo som stopla film. Zatvorila dvere a sadla si oproti mne.

"Čo ti Luke urobil?" spýtala sa. "Bozkával sa s inou. Nič nové."povedala som bez záujmu,no aj tak ma to strašne bolelo.

"Čo urobil?!"spýtala sa neveriacky ešte raz.

"Počula si." zavrčala som.

"Mrzí ho to." zašepkala.

"Jeho?!Fakt?!Rozbil moje srdce na milión malých kúskov. Zničil ma. Ja som ho beznádejne milovala a on urobí toto a teraz sa tvári, že ho to.mrzí?!" skoro som kričala.

"Aj on ťa miloval." zašepkala znovu. Ironicky som sa zasmiala a pokrútila záporne hlavou. 

*Lukeov pohľad*
Počul som všetko čo vravela. Som strašný magor. Keby sa tak dal vrátiť čas. Vošiel som do izby a ľahol si na posteľ. Zatvoril som oči a z hlboka dýchal.

"Luke?" spýtal sa ma Ash. Otvoril som oči a pozrel na neho.

"Čo sa stalo medzi tebou a Sue?" spýtal sa.

Love Me HarderWhere stories live. Discover now