2.časť

1.1K 67 3
                                    

V noci som nespal dobre. Stále som musel myslieť na Sue. Vlastne. Ešte sa ani nepoznáme. Zobudil som sa a pozrel som sa na mobil. Bola 1 hodina ráno. Šiel som sa napiť. Zišiel som dole po schodoch a z chladničky vybral džús a napil sa. Otočil som sa a oprel sa o kuchynskú linku. Pred sebou v obývačke som uvidel obrys nejakej postavy. Zatajil som dych a podišiel bližšie. Bola to Sue. Chytil som ju za rameno a ona sa zľakla sa.

*Môj pohľad*

V noci som nemohla spať a tak som sa išla dole napiť. Sadla som si v obývačke na sedačku a do uší si dala slúchadlá. Ich koniec som následne zapojila do môjho Ipodu a zapla si 1. pesničku. Bring Me The Horizon- Can you feel my heart. Tá pesnička mi pripomína tak strašne veľa vecí. Zatvorila som očné viečka a spomínala. Zrazu som pocítila nejakú ruku n mojom ramene. Zľakla som sa. Otočila som sa a uvidela som toho chalana. Jeho modré oči v tme žiarili ako žiarovky. Vybrala som si jedno slúchadlo z ucha. "Čo tu robíš?" spýtal sa pošepky. "To sa môžem spýtať aj ja teba." odpovedala som stopla pesničku. Sadol si vedľa mňa a povedal: "Som Luke a ty si predpokladám že Sue." usmial sa. Má nádherný úsmev. "Áno. Zaujímavé zoznamovanie sa v strede noci." zasmiala som . "No.. to áno." zasmial sa spolu so mnou. "Tak teda.. čo tu robíš?" spýtal sa po chvíli ticha. "Nemohla som spať. Ty?"spýtala som sa. "Tak isto. A vlastne.. Čo si počúvala?"spýtal sa a pohľadom skĺzol na môj mobil. "No.. Bring Me The Horizon. Psycho pesničky. Najlepšie na noc." povedala som a zasmiala sa. Usmial sa a jeho pohľad zase putoval na moju tvár. Začal sa hrať s jeho piecingom v dolnej pere a hypnotizoval ma pohľadom. Po chvíli som uhla pohľadom. Musela som. Keby som sa ešte dlhšie pozerala do jeho očí, zamilovala by som sa do neho ešte viac. Počkať.. Čo to vlastne trepem? Ja ho milovať nemôžem.

*Lukeov pohľad*

Pripadal som ako FBI no musel som ju viac spoznať. Vedel som že je dokonalá, no teraz je najviac. Začal som byť nervózny.Uhla pohľadom. Čo som urobil zle? spýtal som sa v mysli. "J-ja.. M-myslím ž-že u-už p-pôjdem." zakoktávala sa pri každom slove a postavila sa zo sedačky. Ona fakt koktala? "F-fajn.. Aj ja už idem." povedal som a postavil sa s ňou. Zhasol som svetlo v kuchyni a šiel som do izby.

2.časť je na svetee(: ♥ Ďakujem že to čítate :D :33 ♥

mám Vás rada♥

Sue♥

Love Me HarderWhere stories live. Discover now