8.časť

534 60 12
                                    

Len jedna vec na ktorú chcem upozorniť.. prosím vás veľmi pekne, nezabite ma ak si to prečítate :D 

avoje názory dajte do komentárov^^ Príjemné čítanie(:  Hope you like it♥ 

Sue♥ 

Vošli sme do domu a zobuli sa. Musela som sa ísť napiť. Vybrala som si džús z chladničky a napila sa. Otočila som sa a narazila do niekoho. Pozrela som sa do tváre toho človeka. Bol to Luke. Oprel si čelo o to moje a hlboko sme si pozerali do očí.
*LUKEOV POHĽAD*
Musel som to urobiť. Pomaly som sa k nej priblížil a pobozkal ju. Spolupracovala. Začali sme sa bozkávať. Po chvíli si niekto odkašľal. Rýchlo sme sa od seba odlepili a pozreli sa do zadu. Stála tam Sarah. "Takže vy ste najlepší kamaráti?! NIE! Prosím vás, nerobte sa a priznajte sa že ste spolu. Toto tajenie nemá cenu." Povzdychli sme si a naraz povedali:" Prosím,nikomu to nehovor. My spolu nie sme len..." skočila nám do reči:"Žiadne len! Ste spolu cute tak prečo to tajíte?" "To nemá cenu. My spolu nie sme. Musím ísť na vzduch." povedala Sue a odišla. Sarah ešte stále stála medzi dverami s rukami prekríženými cez prsia. "Nechceš mi niečo vysvetliť?" spýtala sa. "Nie je čo." zavrčal som a obul si čierne Vansy a šiel sa prejsť. Neviem kedy jej to poviem. Musím jej to povedať.No nie teraz.
*Môj pohľad*
Sadla som si do parku na lavičku a po chvíli si niekto prisadol. Bol to Cal. "Prečo tu nie si so Sarah?" povedala som otrávene. "Povedala mi,aby som šiel za tebou. Čo sa stalo?" spýtal sa ma pokojne. "Bozkávali sme sa.. Ja... Milujem ho strašne moc ale.. Je tu jeden problém.." odmlčala som sa a začala fňukať. "Ale noták Sue.. Neplač. Budete spolu neboj sa." utešoval ma Cal a objal ma. Sedeli sme tam v objatí ešte hodnú chvíľu. Potom sa Cal odtiahol a povedal:"Už idem. Sarah niečo potrebuje. Ak budeš niečo potrebovať aj ty,som tu pre teba." postavil sa z lavičky. Skenovala som očami okolie a uvidela som... Počkať.. To nie je pravda... Luke a nejaká baba sa tam bozkávali. "Ehm..Calum?" spýtala som sa ho "Áno?" spýtal sa. Ukazovákom som ukázala pred seba na lavičku, kde sedel Luke a tá baba. Cal sa pozrel tým smerom s povedal "Ja tomu debilovy rozkopem xicht!" "Calum ja.. Nechaj to tak.. Je to asi jeho priateľka." šepla som. "Nie! On môže mať LEN A LEN TEBA!" povedal.
*Lukeov pohľad*
Prechádzal som parkom a uvidel Sue a Cala ako sa obímajú. Žrialil som a uvidel na lavičke nejaké dievča. "Môžem?" spýtal som sa a prisadol si. Otočila hlavu smerom ku mne a usmiala sa. "Ahoj,ako sa voláš?" spýtala sa. "Luke a ty?" povedal som a stále sa pozeral na Sue.
Vstal som z lavičky a ona ma potiahla za ruku a stiahla ma späť na lavičku. Potom sa pritlačila ku mne a pobozkala ma. Nepáčilo sa mi to, no musel som..
"Lucas Robert Hemmings! Ty magor! Čo to tu predvádzaš?!!" počul som pred sebou hlas Cala. Odtiahol som sa od nej a postavil sa. "Čo robím ja?! Fakt?! Tak potom prečo sa obímaš s dievčaťom,ktoré milujem?!" zakričal som.
"To dievča ťa miluje! Ja za to nemôžem, že namiesto toho,aby si ju ty šiel utešiť,bozkávaš sa tu s nekakou... Toto si si posral." povedal keď odchádzal. Zarazil som sa a zrazu mi všetko dávala zmysel. Sadol som si späť na lavičku a dlane si priložil ku tvári. Bože som taký magor...
*Môj pohľad*
Otvorila som dvere do domu a bez pozdravu som sa rozbehla do izby. Zamkla som sa tam a skĺzla sa po dverách na zem. Prečo to urobil?! Prečo?! Bolí to.. Strašne.. Zobrala som z postele slúchadlá a zapojila ich do Ipodu. Začala mi hrať Bring Me The Horizon-Can you feel my heart. Tú presničku milujem. Tie slová sa teraz presne hodili na túto situáciu. Oprela som si hlavu o dvere s pomaly zaspávala..

Love Me HarderWhere stories live. Discover now