Sooo.. chcem sa vám všetkým strašne moc poďakovať za to, že tu čítate moje výplody fantázie :D yaay :D ale nie... proste.. ani vo sne by mi nenapadlo, že môj príbhe bude mať 500+ prečítaní a 92 votes.. pre mňa je toto strašne veľmi veľké číslo.. No. ešte jedna vec.. predšlú časť niekto nahalásil alebo čo s ňou urobil.. no proste niečo s ňou urobil, i keď nechápem, aký mal k tomu dôvod.. Nevadí.. Jeho/Jej vec(: Ešte raz vám všetkým strašne moc ďakujem za všetko♥
btw. ešte vopred sa ospravdeňujem za všetky preklepy a chyby :D písala som to na messengery takže asi tak(: hope you like it(:
Vošiel do izby a usmial sa. Tie jeho modré oči. Oh..... Začala som sa triasť. Sadol si oproti mne. Bez jedného slova sme na seba pozerali. Vedeli sme,že slová sú zbytočné. Chytil ma za ruku a preplietol si so mnou prsty. Objala som ho okolo krku a on sa usmial."Mám ťa rád Sue."povedal a pohladkal ma po vlasoch. "Aj ja teba Lukey." zamumlala som mu do ramena. Zrazu sa odo mňa odtiahol a bez opýtania ma pobozkal.
*LUKEOV POHĽAD*
Musel som to urobiť. "J-Ja.. Prepáč... Nechcel s-" nedopovedal som,pobozkala ma. Odtiahla sa a povedala:"Najlepší kamaráti?" "Najlepši kamaráti.. Navždy" povedal som a usmial som sa na ňu. Objala ma okolo krku a ja som jej ruky obmotal okolo pásu.
Niekto otvoril dvere. Stál v nich Mike a nemal moc nadšený výraz. "Tak ja už pôjdem.. Ahoj Sue..Dobrú noc" povedal som a postavil sa z postele. Prišiel som k dverám,pri ktorých stál Mike. Postavil sa na bok a ja som prešiel do mojej izby.
*MIKEOV POHĽAD*
Film sa skončil a ja som šiel na poschodie. Luke vo svojej izbe nebol. Čudné. Neváhal som a šiel sa pozrieť za Sue. Pomaly som otvoril dvere a uvidel som to,čo som asi videť nemal. Sue obímala Lukea a bozkávali sa. Zoťal som ruky v päsť a stál medzi dverami. Všimli si ma a v momente sa od seba oblepili. Luke sa postavil a odišiel. Pozeral som sa na ňu a zatvoril dvere. Sadol som si k nej na posteľ,kde sedel pred chvíľou sedel Luke. "Čo všetko si videl?" sptala sa a pozrela do zeme. "Dosť. Čo spolu máte?" spýtal som sa jej pokojne.. "Nič.. Sme len najlepší kamaráti." pod pojmom slova 'najlepší kamaráti' sa pousmiala."Fajn. Už pôjdem. Dobre sa vyspi. Dobrú noc. Mám ťa rád." objal som ju. Objatie mi opätovala a povedala:"Mám ťa rada Mikey". Pustil som ju a šiel do izby.
*MÔJ POHĽAD*
Po mojom rozhovore s Mikeom som si ľahla a pokúsila sa zaspať. Ráno ma zobudili slnečné lúče,ktoré mi svietili do očí. Prevalila som sa na druhý bok a pokúšala zaspať. Nešlo to. Vstala som z postele a pozrela na mobil. Prezliekla som sa z môjho pyžama a zišla dole po schodoch. "Dobré ráno" pozdravila som ich. Pri stole s Calom sedela nejaká baba. Otočili sa a usmiala sa. Postupne som objala Mikeyho, Asha,Cala. Napokon nasledovala tá baba. "Zoznámte sa. Sue toto je Sarah" povedal Cal a so Sarah a naraz postavili od stola. "Sue"usmiala som sa na ňu. "Sarah"taktiež sa usmiala. Niekto zišiel dole po schdoch. Luke. Pozreli sme sa na seba a usmiali sa.