Soooo babenky moja najkrajšie♥ Včera ste ma strašne mocinky moc potešili♥ Táto čať je venovaná VÁM VŠETKÝM!♥
Takže budem s ňou doma.. Sám. "Sue, dnes ideme s chclapcami nakupovať, Luke ostane s tebou doma." povedal Mike a pozrel na mňa.Sue stále prikyvovala hlavou na znak súhlasu.
Dole prišiel Cal. So Sue sa objali. Chcem, aby aj mňa objala. Bol som rád, že budem s ňou doma. Sám. Hmmmm.*Môj pohľad*
"Budeš s Lukeom doma." povedal Mikey a pozrel na Lukea. Nevedela som čo robiť, tak som len blbo prikyvovala hlavou. S Lukeom sme na seba stále zazerali. Nemôže vedieť o tom, že ho milujem. Síce ho poznám možno 2 dni ale aj tak. Nemôže o tom vedieť. Šla som do izby a z kufra vybrala šampón a sprchový gél. Následne som zapla vodu a sprchovala sa. Osušila som sa a obliekla si nové veci. Keď som zišla po schodoch dole, chlapci tam už neboli. Teda. Až na Lukea ktorý sedel na sedačke v ruke mal mobil a niečo na ňom robil. Dobre. A teraz. Dýchaj, nádych, výdych, nádych, výdych! Sadla som si vedľa neho a pozerala sa na čiernu obrazovku TV. Bolo ticho. "Ehm takže.. Ehm.. čo by si chcela robiť?" povedal Luke a pozrel na mňa. "Mne to je jedno." povedala som. "Fajn, čo tak sa zoznámiť?" povedal. "Už sme sa zoznamovali. V strede noci." začala som sa smiať a on so mnou. "Ale fajn, ak chceš." povedala som. Začali sme sa čoraz viac a viac rozprávať. Mala som pocit, že ho poznám už celú večnosť. Mohla som mu povedať všetko. Zrazu mi chytil ruku. Zmätene som na neho pozrela. "Máš ľadové ruky.Vieš to?" spýtal sa a pozeral na mňa. Už zase som sa strácala v jeho pohľade. "Vadí ti to?" spýtala som sa a ruku skryla pod rukáv mojej mikiny. "Ideme si niečo zahrať?" spýtal sa po chvíli. "Nakopem ti prdel Hemmings" povedala som a vyzývavo na neho pozrela. "Nebol by som si istý." povedal a zapol hru. Sústredila som sa len na môj ovládač a na hru. Nakoniec som vyhrala. "Vravela som. Vyhrám." povedala som víťazoslávne. "Ja som ťa nechal vyhrať." povedal a pomali sa ku mne priblížil.Boli sme od seba možno 3 milimetre a ja osm cítila ako sa jeho pery obtreli o tie moja. "Priznaj sa. Porazilo ťa dievča!" povedala som a začala sa smiať. Smial sa so mnou. Počuli sme, ako niekto otvára dvere. "Mikeeeeeeey!" zakričala som a utekala objať ho.