Potichu som otvorila vchodové dvere a v duchu sa modlila, aby ešte spali. Moje želanie sa nevyplnilo. Sedeli v obývačke a pozerali tv. Ako prvý si ma všimol Mike, ktorý ku mne ihneď nabehol a začal na spovedať.
"Môžeš mi konečne vysvetliť, kde si do pekla bola?!"
"Von," sklopila som hlavu.
"S kým?!" pridal sa k nemu Luke.
"Bože môj, prestaňte sa spovedať! Je to môj život!" zakričala som na nich a šla hore do izby. Buchla som dverami a skĺza sa na zem. Nechápala som sa. Po chvíli mi niekto zaklopal na dvere. "Sue? Si v pohode?" vo dverách sa objavila Sarah.
"Čo sa stalo?" spýtala sa ma ustráchane a objala ma.
"Fakt to chceš vedieť?" Prikývla. Sadla si na posteľ a ja som jej všetko povedala. "A. Kto je vlastne ten Mett?" spýtala sa.
"Kamarát." odpovedala som .
"A.Prečo si vlastne tak vyštekla na Lukea a Michaela?"
"J-ja neviem. Mrzí ma to." zašepkala som potichu.
"Fajn, mala by si ísť za Lukeom. Je dosť smutný. A Mikey taktiež. Veľa šťastia." povedala, keď opúšťala moju izbu. Z hlboka som sa nadýchla a nasledovala ju.
Najprv som šla za Mikeom a potom za Lukeom.
"Mike?" otvorila som potichu dvere do jeho izby.
"Mrzí ma to."povedala som a šla ho objať. Objatie mi opätoval.
"Hneváš sa?" pozrela som smutno na neho.
"Nie, len si ma zaskočila. To je všetko," povedal.
"Mala by si ísť za Lukom" následne dodal.
"Už idem." povedala som a pustila ho.
Otvorila som mu potichu dvere a pozrela sa, či je tam. Stál pred oknom so slúchadlami v ušiach. Pomaly som k nemu šla a potom ho objala zo zadu. Zľakol sa. Vytrhol si slúchadlá z uší a zmätene na mňa pozrel.
"Prepáč."povedala som. Otočil sa a objal ma. Pozrela som sa mu do očí a potom ho pobozkala. Spolupracoval.Začali sme sa bozkávať. Obmotala som mu ruky okolo krku. Asi po 15 minútach nás niekto vyrušil. Vic.
"Ehm,sorry že ruším hrdličky,ale prišiel niekto za Sue." potom odišla. Odtiahla som sa od neho a šla za Vic. Pred dverami stál Mett. Počkať čo?!. Čo tu robí?!
"Ahoj,čo ty tu?" spýtala som sa milo.
"Musím ti niečo povedať." povedal a zatiahol ma za ruku von. Spýtavo som na neho pozrela,nechápala som ho. Nič nepovedal,len sa ku mne priblížil a pobozkal ma.*Lukeov pohľad*
Sue bola už dlho preč, tak som šiel za ňou. Otvoril som dvere a uvidel to, čo som nemal. Mett bozkával Sue. Zoťal som ruky v päsť a šiel k nemu. Nevšimol si ma. Potľapkal som ho na ramene a on sa otočil do zadu. Ihneď som mu vrazil. Spadol na zem, držiac si nos. "Sue, bež do domu, musíme si tu s Mettom ešte niečo vyriešiť." zavelil som Sue a tá urobila presne to, čo som povedal. Keď odišla, sklonil som sa k Mettovi.
"Ak sa jej ešte raz dotkneš, rozlúč sa so životom." zavrčal som a šiel k dverám, no v tom ma chytil za nohu, a ja som sa nemohol ani pohnúť. Niečo zamumlal a a vstal. Chcel mi vraziť, no ja som sa v čas otočil a chytil som mu ruku a zakrútil s ňou. Za mnou sa zrazu objavili chalani a šli k Mettovi. Ten sa v momente stratil. Ak sa ku Sue ešte raz priblíži, zabijem ho! Vošiel som do domu a mne ihneď okolo krku skočila Sue. Privinul som si ju k sebe a nechcel ju pustiť. Nikdy. "Je mi to tak strašne ľúto. Nechcela som." povedala a začala plakať. Zodvihol som jej bradu tak, aby sa mi pozerala do očí a pobozkal ju.
Zdrastvujte přítele!
Dobre, dnes momentálne teraz mi viac než dosť prehrabuje. Je toho veľa dôvodov. No nevadí, Ďakujem za neuveriteľných 7,4K reads! Ste úžasný!♥
Dobre, zajtra mám školu, idem sa učiť!♥ Mám vás rada!♥
Sue♥