Zajímavosti

59 4 1
                                    

Na konec tu přidám pár zajímavostí. Myslím si, že téma Sekta je dost zajímavé až děsivé.

Herní odvětví

Jestli patříte mezi herní fanoušky jako já určitě budete znát hry, kterými jsem se volně inspirovala při psaní toho příběhu.

We Happy Few

We Happy Few je příběh několika statečných, ale přesto poměrně strašných lidí, snažící se o útěk z utopistického života plného radostného popírání reality jménem Wellington Wells

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

We Happy Few je příběh několika statečných, ale přesto poměrně strašných lidí, snažící se o útěk z utopistického života plného radostného popírání reality jménem Wellington Wells. Celý děj se odehrává v alternativních šedesátých letech v Anglii. Otevřený svět bude lákat na několik způsobů hraní, zda se budete plížit mezi ostatními obyvateli, kteří jsou pod vlivem drog nebo si probojujete cestu silou. Tamní společnost totiž nemá v lásce lidi, kteří nedodržují jejich ne tak normální pravidla.

(
https://m.originalky.cz/we-happy-few-ps4-p95034/)

Lidé tam užívají pilulku,, Joy,,. Je to droga, která jim navozuje stav radosti. Je obsažena i např. ve vodě. Také dost pokřivuje realitu, takže si myslíte, že jíte pečené kuře, ale ve skutečnosti je to mrtvá krysa atd... Myslím, že je to originální nápad, který není zase tak v reálném životě neproviditelný.

Far cry 5

Vítejte ve státě Montana, v malém městečku Hope Country, které ovládá tvrdá sekta věřící v soudný den, s názvem „Rajská brána" pod vedením nelítostného Josepha Seeda a jeho sourozenců „Poslů"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vítejte ve státě Montana, v malém městečku Hope Country, které ovládá tvrdá sekta věřící v soudný den, s názvem „Rajská brána" pod vedením nelítostného Josepha Seeda a jeho sourozenců „Poslů". Jako čerstvě najatý policista máš za úkol osvobodit obyvatele města a získat zpátky jeho čest. Nebude to však lehký úkol, Seed má v okolí mnoho kumpánů, kteří se těší na tvou krev! Postupuj proto s rozvahou, zkoumej okolí, sbírej zkušenosti a především spojence, kteří ti pomohou stranu zla porazit. Je jen na tobě, jestli se vydáš krajinou po svých nebo nasedneš na kolo, náklaďák či letadlo, které ti usnadní a zrychlí cestu za spravedlností a svobodou.

(https://m.heureka.cz/hry-pro-playstation-4/far-cry-5/specifikace/)

Far cry 5 je velmi realistická hra, i když byste tam našli nějaké ne příliš logické prvky. I zde se objevují halucinogenni květiny, které jsou spojeny především z Faith, jednou z hlavních záporáků. Květina, která se tam objevuje je nápadně podobná Durmanu. Durman obecný je jedovatá rostlina. Lidově nazývána Andělské trumpety nebo Droga chudých. Její semínka jsou smrtelně jedovaté. Má silné halucinogenni účinky. Při inhalaci nebo jiném užití se dostaví velmi reálné zrakové, sluchové, hmatové, čichové a chuťové halucinace, touha se hýbat a neschopnost oddělit realitu od představ.

Sekty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sekty

Tady připojuji zajímavý článek o sektách.

https://www.info.cz/magazin/8-nejbrutalnejsich-nabozenskych-sekt-ktere-rozsevaly-zkazu-a-smrt-8491.html

Některé z nich určitě už znáte z médií či filmů. V ČR si myslím to sektářtví není až na takové úrovni jako třeba v USA. Ale snad každý zná Svědky Jehovovi, kteří chodí od domu k domu a snaží se nalákat nové lidi...Abych jen neukazovala sekty v tom špatném světle, určitě jsou tu i takové, co nikomu neškodí, ne ovlivňují a neubližují např. Wicca.

Děkuji všem, kteří hlasovali, komentovali a četli můj příběh

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Děkuji všem, kteří hlasovali, komentovali a četli můj příběh. Vím, že to není dokonalé a nesedne to každému. Budu ráda, když se podíváte i na některé jiné mé projekty. ❤️

Jitřní hvězdyKde žijí příběhy. Začni objevovat