Merhaba diyerek başlayalım o zaman;
Ben kimim? Benim adımın ,yaşımın , memleketimin, eğitim durumumun , medeni halimin bir önemi olduğunu düşünmüyorum evet belki tanışmak için bunlar gerekli olabilir ama ben kendimi size okuduğum kitaplarla , dinlediğim müziklerle ve konular hakkında düşüncelerimle tanıtmak istiyorum. Ve sizi de böyle tanımak istiyorum . Bir insanın adını biliyor olmanız onu tanıdığınız anlamına gelmez ki benim isim hafızam yüzde beş falan yani sizin adınızla değil fikirlerinizle ilgileniyorum.
Kitapta da bunları konuşacağız aslında ben bir konu hakkındaki düşüncelerimi yazacağım sizde bana yorumlarda bu konu hakkında ki fikirlerinizi belirteceksiniz. Yorumlarda benle aynı fikirde olanlar gibi farklı fikirdeki sizlerde olacaksınız bu sayede hepimiz başka açılardan aynı konulara bakacağız.
Çok eğlenceli ve benim açımdan eğitici olacağını tahmin ediyorum. Bu zamanda farklı görüşlere o kadar kapalıyız ki bizle aynı düşünmeyene o kadar katıyız ki bunu kırmak istiyorum. Eğer sizde kırmak istiyorsanız sayfayı çevirin eğer ben böyle mutluyum ben asla benle aynı düşünmeyene saygı göstermem diyorsanız hemen bu sayfayı terk edin çünkü kimsenin kimseyi kırmasını veya kimsenin kimseyle kavga etmesini istemiyorum . Biz bu kitapta farklı bakış açıları kazanacağız,birlikte kitaplar okuyup, müzik dinleyeceğiz . Yorum yazarken iki kere düşünün kimseyi kırmamaya özen gösterin .Ön yargınızı kenara koyun ve onu bir daha yanınıza almayın kendim içinde diyorum bu sözleri bende ön yargılıyım hala öyleyim ve ön yargılı olduğum için size karşı acayip korkuyorum. Yorumlarda kavga ederler mi? Ederler ise ne yapabilirim ? Kesin kavga çıkaran birileri olur lütfen olmasın .Uyardığım halde ön yargısıyla gelip kırıcı üslup ile yazar mı...vs Bunları çok düşündüm ve koktum sizi tanımadığım halde bu kitabı okuyacak olanlar kim bilmediğim halde sizin aranızda kavgacı olacak olan insanların varlığını düşündüm. Bence bu bir ön yargıdır ve ben şuan bunu bir kenara bıraktım ve yazıyorum bu kitaptaki kendi hedeflerim.
*Başka bakış açıları kazanmak.
*Türkçe bilgimi geliştirmek.(Türk olmama rağmen o kadar çok yazım yanlışı yapıyorum ki anlatamam ama siz okurken görebilirsiniz lütfen gördüğünüz yanlışları mazur görüp belirtirseniz sevinirim.)
*Yeni kişilerle tanışmak.
*Yeni kitaplar ve müzikler keşfetmek.
*Fikir alışverişi yapmak.
*Kendimi anlatabilmek.(Bazen kendimi karşımdakine anlatamıyorum yani olmuyor demek istediğimle söylediğim çok farklı oluyor umarım bunu geliştirebilirim. Tabi ki bazen de karşımdaki anlamak istemiyor orası ayrı.)
Buradan sonrasında siz yoksunuz ben sen ve biz varız umarım hedeflerimi gerçekleştirip keyifli zamanlar geçiririm geçirirsin geçiririz. Şuan tek olsam da aramıza hoş geldin ...
Şuraya okumanı çok isteyeceğim Stefan Zweig - SANTRANÇ kitabını bırakarak sana veda ediyorum gelecek bölüme kadar kendine iyi bak.
Tabi ki buraya da senden bir kitap önerisi rica ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Senden BİZDEN
Non-FictionBelki bu kitaptan beklentin aşk,nefret,kavga,dövüş,sevgi,acı olabilir bu kitapta bunlar yok diyemem çünkü hayatın içindeyken bu duyguları yaşamamak bu duyguları tatmamak mümkün değil. Peki fark ne dersen başrol de Benden Senden BİZDEN bir şeyler va...