Merhaba,
Öncelikle bu yazma işini çok seviyorum. Sana da tavsiye ederim birileri ile paylaşmana gerek yok hatta sana özelken çok daha özel.
Yazmaya başlarken hiç bir şeyin bir anda olmayacağını biliyordum . Emek vermem gerekiyordu sabretmem gerekiyordu bunları bilerek başladım. Aslında milyonlara ulaşma gibi bir hedefimde yok üç ,dört kişi bile yeterli hedefim cidden bu kadar çok yeni olduğumu da farkındayım.Bu yazının tek amacı yazarak rahatlamak ,burada his ve duyguları paylaşıyorsak buna da yer verebilirim bence.
Bu kitaba yeni başladım ,yeni kitap için ise yeni bir profil açtım ve bu bir sene bile olmamış bir profil. Okuyucu olarak altı sene oldu,altı senedir buralarda bir şeyler okuyorum. Yazmaya başlamam ise dört sene önceye dayanıyor ama o kitap acayip amatör yani burada usta değilim asla ama o başka bir kitaptı ilk göz ağrısı diye silmem ama devam da etmez çünkü içime sinmeyen çok şey vardı ve gitmedi. Bende bıraktım bir gün ona döner ve düzeltirsem sizinle paylaşırım.
Hem çok küçüktüm o kitabı görseniz şey derdiniz yazıma dikkat etmeye çalışan kişi bu mu ? Hemen o küçük beni savunuyorum küçüktüm çocukluk hevesiydi ve size dedim zaten bu yazıma dikkat etme işine 12.sınıfta sınava hazırlanırken başladım dolayısıyla küçük olmama veriyorum.
Benim için güzel bir deneyim olarak kalacak.
Uzun lafın kısası bu kız nereye geliyor derseniz belki bunun için erken gibi gelebilir ama sadece biraz sabırsız olabilirim .
Bu kitap benim için başlı başına bir destek ve moral ,yazmak beni terapi ediyor o yüzden devam edeceğim bir ayrılık konuşması değildi.
Sizden küçük bir ricam olacak eğer bu satırları okuduysanız bana varlığınızı hissettirir misiniz?
Yazsam yazarım bu arada devam ediyor yani ama gerek yok boğmaya buraların dolmasını sabırsızlık ile bekliyorum.
Kendinize iyi bakın ve mutlu kalın.
Şarkımız Beyza Demir -SEV olsun mis gibi hayal kurmalık şarkı.
Kitabımızda Cengiz Aytmatov -Beyaz Gemi küçük çocukların kitaplarda baş kahraman olmasını çok seviyorum ve böyle kitaplarda çok duygulanıyorum. Çocuklardan bir şeyler öğrenmek çok güzel . Sizi bu kitaptaki güzel çocuğun kalbine davet ediyorum.
Şuracığa bir şarkınızı alırım...
Şuracığa da kitabınızı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Senden BİZDEN
Non-FictionBelki bu kitaptan beklentin aşk,nefret,kavga,dövüş,sevgi,acı olabilir bu kitapta bunlar yok diyemem çünkü hayatın içindeyken bu duyguları yaşamamak bu duyguları tatmamak mümkün değil. Peki fark ne dersen başrol de Benden Senden BİZDEN bir şeyler va...