3 - Professional

102 4 0
                                    


Syam menyarungkan tshirt putih berbelang hitam dan memakai jaket bewarna merah. Tanpa membuang masa , dia terus mengambil kunci kereta bmw merahnyaa & memecut laju ke highway untuk berjumpa dengan ayahnya di rumah agam .

"Ayah" syam terus bersalam dengan ayahnyaa apabila dia ternampak ayahnya di depan rumah dengan 5 orang bodyguard yang memegang senapang ak417

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ayah" syam terus bersalam dengan ayahnyaa apabila dia ternampak ayahnya di depan rumah dengan 5 orang bodyguard yang memegang senapang ak417 .

"Ayah dapat tahu kamu ada tambah budak baru masuk kumpulan kita betul ke?" Tuan syah merangkap boss besar kumpulan mafia itu bertanya dengan tegas .

"Ya ayah"

"Tanpa izin ayah?"

"Ayah she's my cousin. Anak saudara ayah" terang syam .

"Who?"

"Syaza sa'fia . Ayah ingat tak yang kita cari dia dah dekat 9 tahun tu ? You know what ? Dia yang jumpa syam"

"Owhh yes syaza sa'fia. How she now?"

"She changed. Dulu dia ceria sekarang dingin gila" syam tertunduk .

"Tht you still love her syam adrian?" Tuan syah merenung anak mata anak lelakinya seorang itu . Ya dia mengaku dia mungkin seorang ayah yang jahat tapi dia belum gila hendak membunuh anaknya.

"I think yes. But imran ada" syam tersenyum kelat.

"If you love her, you go & catch her" tuan syah tersenyum .

"I will try" syam tersenyum & terus masuk ke kereta untuk balik ke office .

Sementara di office

"Amar , aku nak tanya boleh?" Syaza yang ternampak amar tengah menaip sesuatu di komputer terus duduk dikerusi hadapan amar .

"Ye boleh je kenape?"

"Syam tu aku tak sangka baik eh? Aku ingatkan diaa.."

"Dia kejam?" Amar terus memintas percakapan syaza .

"Ha'ah"

"Selepas dia kehilangan ibunya , dia terus rasa hilang semangat nak hidup. Aku faham perasaan dia sbb aku anak yatim piatu" amar tersenyum kelat dan terus mengalihkan pandangan kepada syaza .

"Aku mintak maaf amar aku tak sengaja" syaza serba salah .

"Hye you two rancak borakkk aeh" syam yang baru sampai di officenya terus pergi kearah syaza & amar .

"Hahahahah awal balik bro" amar terus ketawa .

"Hahaha lama ii buat ape?" Syam tersengih .

"Syaza , japgi kita akan ada latihan dekat tingkat 2 . Pastikan ada tenaga okey ?" Amar tersenyum .

"Latihan?" Syaza mengerut dahi .

"Yes the bloods mmng selalu ade practice weapon & macam ii lagi laa. Syam bawakla syaza makan dekat cafe" amar memberi signal mata kepada syam .

The bloods (Completed)Where stories live. Discover now