14 - Mission

45 3 0
                                    

Hyee reader semua & silent reader yang disayangi ! This part agak panjang sedikit sebab diorang akan berlawan dengan miss junhee & konco konconya .

" syaza , kau fikir ape lagi ? Lagi 2jam kita nak jalankan misi " tanya haili . Dia amat mengambil berat akan syaza .

" takde ape ape " syaza menjawab ikhlas .

" kau risau dekat adik kau ke ? Aku ade , aku jaga diorang " jawab qis pulak .

" aku risau kalau aku teremosi , semua dekat situ jadi mangsa " jawab syaza perlahan . Yes semenjak ini dia amat baran .

" i with you " haili menepuk bahu syaza perlahan . Yes dia seorang yang mampu menenangkan syaza .

" aku rasa syaza sorang je tak tahu benda ni " cakap qis dengan tiba tiba . qis memandang haili & niel . haili & niel hanya mengangguk .

" wht ? " tanya syaza .

" aku sorang ahli bloods yang mcm istimewa sikit . Kalau mengelak serangan aku paling pro dalam semua orang ah bukan nkbangga tapi memang fakta , aku paling handal bab mengelak . Cuma aku takpandai serang balik . Means kalau diorang nak tikam aku ke tumbuk ke ape ke memang susah nak kena , tapi aku noob bila nak balas pukulan haa macam tu " terang qis panjang lebar .

" macam qis noob berlawan tapi dia pro bab mengelak ni haa " sambung niel apabila tiada reaction dari syaza .

" ye aku fahamm " jawab syaza . Qis hanya menjeling niel .

Tiba masanya ke empat empat remaja licik ini bersiap . Mereka memakai baju kalis peluru didalam & memakai baju biasa diluar . Setiap seorang menyelitkan pisau didalam stokin masing masing . Qis mengikat rambutnya ponytail manakala syaza melepaskan rambutnya . Syaza ditanggungjawabkan memakai kamera mini seperti keronsang baju untuk memerhatikan keadaan di tempat tersebut nanti .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

" mana budak budak tu ? " tanya miss junhee kepada budak bawahannya .

" selang 3bilik je boss " jawab lelaki itu .

" aku nak gi check " jawab miss junhee . Miss junhee tersenyum kearah 3 kanak kanak itu . 2perempuan & seorang lelaki . Mereka bertiga menangis ketakutan .

" boss nasib boss cadangkan sekolah lama ni , kita stay sekejap nak settle bebudak ni . Nangis kuat giler " cakap salah seorang lelaki .

" hahahahaha . Imran , kau dah jumpa amin ? " tanya miss junhee . Sebenarnya amin adalah rakan baik kepada miss junhee .

" dah . Dia cakap lagi 1jam dia sampai " kata imran .

.
.
.

" ok ready gais ? " tanya amar ditempat duduk hadapan kereta alphard hitam itu .

" ready " jawab haili , niel , syaza & qis serentak .

" goodluck " cakap syam adrian pulak .

" syaza keronsang tu jaga elok elok " rudy memesan .

" ok " syaza menjawab selamba . Syam adrian , rudy & amar memerhati mereka dari jauh & syam adrian menyuruh rudy membawa alphard itu ke jalanraya . Amar membuka mini laptop & melihat keadaan di bangunan sekolah lama itu melalui camera mini seperti keronsang di baju syaza . Ahli ahli the bloods yang berada di building jugak masing masing melihat rakaman camera itu didewan latihan .

The bloods (Completed)Where stories live. Discover now