15 - More better

93 7 3
                                    

6bulan kemudian ~

" weh syazaaaa tengok ni " haili memberi phone miliknya berjenama huawei kepada syaza .

" wow sibuk push rank rupanya . Dah mythic eh ? " syaza ketawa perlahan .

" syaza kau jangan layan dia , acah pro opsss " niel berpura pura menutup mulut .

" eleh dengki gitahu laaa " haili menjeling niel . Sudah 6bulan pemergian imran michael , syaza sudah mula tenang . Syaza sekarang sedang bersama sama dengan 7orang seniornya . Mereka hanya bersantai dia tingkat bawah bangunan building the bloods .

" dahlaa korang tkmalu ke gaduh depan syaza ? Dasar childish " danish pulak menyampuk .

" macam ah kau tu besar sangat " niel memeluk tubuh .

" sudah laaa tu ishh " syaza bersuara & memandang muka suci niel , haili & danish . hahahahhahha suci ke euw 🤢 .

" syaza , kau ok tak sekarang ? " tanya haili dengan tiba tiba . Mereka berenam turut memandang syaza .

" i feel more better now . Thankyou korang selalu ceriakan hari aku " cakap syaza sambil tersenyum .

" arwah imran dah pesan dekat kitorang , kalau dia terkorban dalam misi 6bulan lepas tu dia suruh kitorang jaga kau & buat kau happy " cakap haili .

" bodoh kau ni tengok muka syaza berubah dah " arep mengetuk kuat kepala haili .

" sorry syazaaa , aku just bagitahu je . Lagipun aku sayang kau " haili melihat kearah mata syaza .

" ni lagi bodoh , boss tahu kang ! " giliran niel pulak mengetuk kepala haili .

" ishh takpee . Korang jangan la buat dia kang menangis pulak haih " syaza menggeleng kan kepala . Dah 17tahun perangai takubah .

" sial laaaa sakit babi . Syazaa tengok diorang buat aku . Aku tembak korang nanti baru tahu " haili menggosok kepalanya .

" sampai hati nak tembak kitorang " giliran amran menyampuk .

" ishh " haili hanya menepuk dahi .

.
.
.
.
.
.
.
.

" syaza , jom lepak cafe ? " ajak syam adrian selepas syaza membuka pintu biliknya .

" eh cena tahu aku takbalek rumah ? " tanya syaza .

" dekat sebulan kau dalam buildings . Gila aku taktahu " jawan syam adrian .

Cafe ~

" ni ha , aku nak kenalkan kau dekat diorang " syam adrian melirikkan mata kearah 3jejaka dihadapan dia & syaza .

" who are they ? " tanya syaza pelik .

" ur lucifer "

.
.
.
.
.
.
.
.

Because this story dont get a high support , author nak stop writing about this . Tq for all .

Maybe ah maybe thee bloods 2 will come .

The bloods (Completed)Where stories live. Discover now