8 - Worse

62 3 0
                                    

"yahhh jom makan" shafika terus bergegas menaiki lif apabila mereka berempat sampai di megamall tersebut.

"aliff tu gi la dekat shafika kang jatuh nanti tak kawen la korang" imran mengusik sambil ketawa.

"nak dating dua latuw" aliff ketawa kecil & bergegas mengejar shafika.

"so syaza are you okey?" imran memeluk tubuh.

"okje"

"tak rindu syam adrian?" imran menjongketkan sebelah keningnya.

"why should you mention him?" syaza menjeling lalu terus berjalan kedepan meninggalkan imran.

"okey ii sorry" imran pantas menarik tangan syaza.

"erhh"

"dont be like this babygirl im so sorry. aku nak make sure kau okey je" imran tersengih.

"ha yela, sekarang jom naik tingkat duaa sebab sah ii diorang dua ada dekat foodcourt" syaza terus menarik tangan imran.

Food Court.

"haa korang dua gi la order makanan dulu" aliff yang baru sahaja datang membawa dua sizzling mee. Ofc dia dengan shafika punya acah sweet ey.

"eh jap eh" imran terus mengangkat ip7 nya yang berbunyi.

syaza pula terus membuka app whatsapp apabila banyak mesej masuk.

amar
-syaza, kau ngn imran kena datang building the bloods sekarang
-boss besar wq willvage tengah serang building ni sooo cepatttt
-kau ngan imran kena alihkan boss diorang sebab boss diorang ade dekat luar
-syam tengah balas tembakan dengann konco konco wq willvage

"wehhh aliff tolong gitahu dekat shafika jap aku ngan imran kena balik, ada urgent!!" syaza terus menarik tangan imran keluar dari megamall tersebut.

"asal diorangg tahu tempat kita nii?" imran terus mengambil beg dari belakang bonet.

"mana laaa aku tahu" syaza terus masuk kedalam kereta begitu juga imran.

"nah ambik bom ni selit dekat tali pinggang tu pastu kau pakai. ambik mp40 dengan ak ni, kita serang dari atas rooftop" imran terus menghalakan senjata kearah syaza sambil membawa kereta laju.

"i think kita boleh guna shotgun m60 ni untuk tembak dari atas" syaza terus meletakkan peluru kedalam shotgun itu.

"yes before that, aku akan bawa laju untuk masuk dalam parking centre. time tu kau kena keluar dari tingkap & tembak boss diorang. tanpa boss diorang tak tahu nak buat ape!" imran terus memetik jari.

"yes alright" aku terus bersedia. kami akan memembak konco konco wq willvage dari atas rooftop.

Sesampainya di building the bloods imran terus membelok rapat kearah kiri lantas syaza menembak tepat menggunakan mp40 kearah dada boss wq willvage. hahaha leka sangat, go to the bitch. imran terus membawa laju bmw kesayangannya itu keatas rooftop tetapi mereka diikuti oleh dua buah kereta milik konco ii wq willvage. Tanpa arahan dari imran, syaza terus membaling dua bom kearah kereta itu dan menyuruh imran memecut laju kereta.

"you so fucking crazy but smart" imran tersenyum sambil membelai rambut syaza.

"now take this shotgun, berat do" syaza menjuihkan bibir kearah m60 dan dia terus mengambil walkie talkie kepunyaan imran yang menghubungkan antara amar.

The bloods (Completed)Where stories live. Discover now