6 - Thankyouu boy !

73 2 0
                                    

"Hai , cikgu . Saya nak jumpa pelajar bernama syaza safia boleh?" Amar yang ada didepan kelas 4S mengetuk pintu .

"Ya silakan. Syaza safia ada orang nakberjumpa dengan kamu" kata cikgu danial , guru pendidikan matematik .

"Ha nak ape?" Syaza memeluk tubuh .

"Asal kau datang sekolah harini? Sepatutnyaa kau takpayah datang pon , kau ade kes kena settle" amar menepuk dahi .

"Do i care? Dah kau datang sekolah aku dengan spek hitam , mask, cap ape semuaa kau tahu diorang semuaaa usha je kau?"

"Aku call kau tak angkat" amar menjeling .

"Cakap dekat boss kau ramai lagi kan orang ? Asal aku jugak kena?" Syaza menjeling balik . Yes ofc masih sakit hati dengan perangai syam adrian .

"Chill ii dahlaaa. Senior kau 7 orang tu pon lompat pagar order grab pergi our buildings sebab ada misi penting syazaaa please jom" amar memegang tangan syaza .

"Erm syaza safia ? Lama lagi ke dekat luar?" Cikgu danial menegur .

"Cikgu diam jap jangan kacau hal saya" syaza menoleh kearah cikgu danial .

"Ok" malas bergaduh dengan anak muridnya yang panas baran itu dia terus menyambung mengajar .

"Kau sentuh aku amar?"

"Ala pleasee syaza? Kes hidup mati ni . Aku dah ambik surat bawak balik kau harini" amar membuat riak simpati .

"Ok la"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Okey guys , now in the hall just 20 people left . Untuk 20 orang didalam dewan ni kita akan ada sebuah mission besar" amar membuka satu dokumen & menunjukkan kearah syam yang duduk dikerusi . Mungkin melihat syaza yang ralit bersembang dengan haili mungkin ?

"Korang akan menyerbu markas persembunyian wq willvage . Diorang yang pernah sabotaj kita , kononya berjumpa ingin membeli dadah kidbd (min reka je) tetapi hampir kantoi kerana wq willvage menelefon polis . Mereka ingin sabotaj kita kerana mereka fikir kita yang menghalang penjualan dadah mereka" terang syam adrian .

"Now semua boleh bersedia , ingat haili kau kena jaga syaza sekali . Dia budak baru" amar mengenyitkan mata kearah syaza .

"Fuck" syam adrian mencubit perut amar .

"Sakit bodo"

"Kau wink dekat syaza asal?!" Syam adrian menjerit tetapi separuh berbisik .

"Kau nak sangat dekat ex kau tu pergi laaa" amar menjeling .

"Btw guys , ingat jangan silap tembak orang" syam adrian berkata lalu terus pergi dari dewan itu .

"Haa jangan silap tembak orang?" Syaza menjongketkan sebelah keningnya .

"Jangan tembak orang yang pakai cap" haili tersenyum .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

20 orang ahli the bloods termasuk syaza & 7 orang seniornya terus bersiap dengan senjata masing ii .

Syaza mengambil 4 bom jangka ,

Syaza mengambil 4 bom jangka ,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The bloods (Completed)Where stories live. Discover now