Ss_Green

944 24 7
                                    





myboykth: 1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdiniz yazdınız?

 

1- 2015 yılında karar verdim ve hemen bir şeyler yazıp paylaştım.


myboykth: 2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?


2- Komedi türünde yazmayı severdim. Fakat bu son zamanlarda çok çok değişti. Ben de ne yazmaktan hoşlandığımı artık pek bilmiyorum. 


myboykth:3-)Rahatça yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musunuz? 


3- Kolaya kaçmak hoşuma gidiyor. Hobi alanı olarak kullanıyorum burayı, beni zorlayan şeylerden hoşlanmıyorum.


myboykth: 4-)Artan okuyucu ve yorum sayısı sizi tam olarak ne zaman tatmin etti? Ne zaman korkuttu? 


4- Böyle ilk zamanlar, yani yeni yazdığım zamanlar okunma sayısının artması güzeldi. Aslında hala güzel ama son zamanlar yazdıklarımı gördükçe okunma sayısının artması beni geriyor. Bir nevi pek fazla eleştirilere açık bir insan değilim. Fazla okundukça eleştiri oranı da artıyor ve bazen geriliyorum.


myboykth:5-)Okuduğunuzda sizi sinirlendiren ya da üzen bir yorum oldu mu? Yorum ne hakkındaydı ve sizce yorumu yazan kişi haklı olduğu için mi yoksa yanlış anladığı için mi sizi üzdü vehayut sinirlendirdi? 


5- Yorumlara çok sinirlenirdim. Sinirlenme sebebim yazdığım şeyleri anlatamamam. Yorumlara cevap verdiğim ve açıkladığım halde inatla ve kötü bir dille -ki cidden çoğu bilir saçma sapan şeyler yazıyorlar- kendi düşüncesini savunan insanlara çok çok sinirleniyordum. Yanlış anlaşılmaktan hoşlanmıyorum. Ama eskisi kadar sallamıyorum artık. Kendimi ifade etmiyorum. Nasıl anlarlarsa anlasınlar modundayım. Ama zaten eskisi gibi saçma yorumlar almıyorum.


myboykth: 6-)Sizce insanlar neden sizi okuyor, sizde bulup başkalarında bulamadıkları şey ne?


6- Bu sorunun cevabını ben de çok merak ediyorum.


myboykth:7-)Bir kitabınızı objektif olarak eleştirir misiniz? 


7- Nemesis'de heteroseksuel bir karakterin gey olma hikayesini yazmıştım. Sanki sonradan seçilen bir şeymiş gibi. Çok saçma ve komik ama ilk gey hikayemdi. Öylece kaldı. Düşündükçe hala kendime gülüyorum.

Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin