carvendes

764 20 16
                                    


myboykth: 1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdiniz yazdınız?

1- İlk ne zaman başladım yazmaya, aklımda beliren kesin bir tarih yok çünkü bu sürekli olan, beni düşündüren bir şeydi. Bir yerlere, birkaç kelime yazmak, o anki yoğunluğumu kelimelerle atmak benim için atmak çok önemliydi. Ve ben bu platforma girmeden önce de kıyada köşede bir şeyler karalıyordum. Bu platformu fark etmem, bana inanç kazandırdı ve resmi olarak böyle başladım diyebilirim

myboykth: 2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?

1- İlk ne zaman başladım yazmaya, aklımda beliren kesin bir tarih yok çünkü bu sürekli olan, beni düşündüren bir şeydi. Bir yerlere, birkaç kelime yazmak, o anki yoğunluğumu kelimelerle atmak benim için atmak çok önemliydi. Ve ben bu platforma girmeden önce de kıyada köşede bir şeyler karalıyordum. Bu platformu fark etmem, bana inanç kazandırdı ve resmi olarak böyle başladım diyebilir

myboykth:3-)Rahatça yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musunuz?

3- Rahatça yazabildiğim bir karakter seçtiğimde kendimi kolaya kaçmış gibi hissetmedim, aklıma oturduğu için sevinmişliğim oldu. Genelde karakterleri kolay seçen birisi değilimdir fakat bir karakteri kesin olarak ve rahatlıkla belirlediğimde tereddüt yerine rahatlık hissediyorum.

myboykth: 4-)Artan okuyucu ve yorum sayısı sizi tam olarak ne zaman tatmin etti? Ne zaman korkuttu?

4- Okuyucu ve yorumun artışı bana sevinçten çok gerginlik vermişti fakat bir yandan insanların sizi fark edişi daha düzenli ve özenli yazmaya itiyor, ki bende de öyle oldu. Tatmin oluşum çok basitti çünkü yazmak istediğim için yazıyordum ve ilk kez yazdığımda aldığım okunma sayısı beni üzmemişti zaten. Benim için okunmaların artmasının önemi, kendimi daha fazla geliştirebilmek için okuyucularımdan beklediğim eleştiri demekti.

myboykth:5-)Okuduğunuzda sizi sinirlendiren ya da üzen bir yorum oldu mu? Yorum ne hakkındaydı ve sizce yorumu yazan kişi haklı olduğu için mi yoksa yanlış anladığı için mi sizi üzdü vehayut sinirlendirdi?

5- Okuduğumda beni üzen ve sinirlendiren birçok yorum oldu fakat aklımda kalan tek tük seçici birkaç yorum var. Yorum için perspektif düşünmek isterdim fakat bu konuyu daha önce açıklamış, hakkında açıklık getirmiştim. Bilemiyorum, o an haklı olan okuyucum muydu, yoksa kendimi savunmam gereken birisi miydi; fakat eleştiri yapan herkesin kendince haklı olduğunu bildiği bir yönünün olduğunu biliyorum. Sanırım dediğim şey kendimi daha çok geliştireceğim, olmuştu.

myboykth: 6-)Sizce insanlar neden sizi okuyor, sizde bulup başkalarında bulamadıkları şey ne?

6- Öyle kendimi uçuracak, seçici gösterecek bir nedenim var mı bilemiyorum ama ben yazılarımda daha çok hisleri anlatıyorum, hissiyat çok önemli ve okuyucularımın kalbine dokunmak istiyorum. Çünkü bu benim de okurken en çok hissetmek istediğim şey; yani duygular. Ve birçok okuyucumdan bu konuyla ilgili fazlaca geri dönüt aldım. Beni bunun için okuyorlar/okumak istediklerini söylüyorlar diyebilirim.

myboykth:7-)Bir kitabınızı objektif olarak eleştirir misiniz?

7- Eğer bir kitabımı eleştirecek olursam, bu Saudade adlı kitabım olurdu. Saudade; gerek karakterleriyle gerekse kurgusuyla gerçekten yazmaya can attığım bir kurguydu. Gerçekten öylesine yazıyordum ki, günlük attığım bölüm sayısını bilmiyorum. Fakat sonradan tekrar okuduğumda fark ettiğim ilk şey, kesinlikle güzel bir düzenlemeye ihtiyacı olduğuydu. Bunu bana düşündüren şey ise kesinlikle yazım dili oldu. Ama kitabımdan ya da yazdığım şeyden şikayetçi değilim, sadece biraz fazla aceleye gelmiş olabileceğini düşünüyorum. Ama Saudade hakkında fısıldayabileceğim şey, amacıma ulaştığım ve gerçekten vermek istediğimi verebildiğimdi. Yani bir gün düzenlersem, gerçekten buna oturtabileceğim sanırım. İnsanların merakla beklediğinin kanısına varabildiğim ve ufakça onları heyecanla sarsabildiğim bir kurgu olduğunu düşünüyorum.

Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin