myboykth: 1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdiniz yazdınız?
C1= geçen sene Nisan ayında yazmaya başladım.
myboykth: 2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?
C2= aksiyon seviyorum ve genelde kitaplar bu tarzda. Araya mizah da katıyorum
myboykth:3-)Rahatça yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musunuz?
3) aslında hissediyorum ama yazarken rahat olduğum ve keyif aldığım için okuyucuya daha verimli olabiliyorum sonucunda da seviliyor.
myboykth: 4-)Artan okuyucu ve yorum sayısı sizi tam olarak ne zaman tatmin etti? Ne zaman korkuttu?
4) ikinci kurgum olan yasak elmayı yazdığımda tamam dedim bu kitle bana yeter. Ben bu kitle ile eğlenerek yazabilirim. All Nıght, kurgusu şikayet edildiğinde bir miktar korkmuş olabilirim fazla okunmak beraberinde fazla eleştiriyi de getiriyor çünkü. Aslında eleştirilmek korktuğum bir şey değil aksine hoşuma gidiyor, kimse yapmıyorsa ben yapıyorum fakat yapılan eleştiri değildi tam olarak, saygısızlık diyebiliriz.
myboykth:5-)Okuduğunuzda sizi sinirlendiren ya da üzen bir yorum oldu mu? Yorum ne hakkındaydı ve sizce yorumu yazan kişi haklı olduğu için mi yoksa yanlış anladığı için mi sizi üzdü vehayut sinirlendirdi?
5) aslında okuyup sinirlendiğim ya da üzüldüğüm bir yorum yok yani hatırlamıyorum. Ben biraz gamsız bir insanım sanırım :) Bir kere biri yeni bir hesap açıp abartıldığımı ve olduğum yeri hak etmediğimi yazmıştı, sinirlenmemiştim aslında tam olarak ama bir miktar uyuz olmuş olabilirim çünkü benim abartıldığım veya olduğum bir konum yok. Eğlencesine burada bir şeyler yazıyorum insanların bunu çok abartmaması gerekiyor.
myboykth: 6-)Sizce insanlar neden sizi okuyor, sizde bulup başkalarında bulamadıkları şey ne?
6) Bende bulup başkalarında bulamadıkları bir şey olduğunu sanmıyorum. Aynı kategoride benden daha iyi yazanlar var ve benim okuyucularımın çoğu onlarında yaptığı projeleri takip ediyor. Yani bir kesimi kendime ithaf edemem ama hem bende hem de benimle aynı tarz yazan yazarlarda buldukları şeyi anlayabilirim. Merak uyandıran şeyler yazmaya çalışıyorum, düşünmeye sevk eden şeyler. Araya mizah katıyorum ve sanırım beni takip eden kitle bundan hoşlanıyor.
myboykth:7-)Bir kitabınızı objektif olarak eleştirir misiniz?
7) Hangisini eleştireceğimi bilemedim birden :) Helena, aslında konu olarak güzel bir kitap fakat ilk yazdığım kitap olduğu için çok fazla yazım ve imla hatası var, fazla özensiz. Feeling, aslında evet eğlenceli bir kitap fakat çok düz bir kurgu ve en fazla okunan kurgu olması beni şaşırtıyor. Yani merak uyandıran acaba finalde bizi ne bekliyor dedirten cinsten değil sadece komik ve üzerinde pek bir emek yok. Günde yedi sekiz bölüm attığım zamanlar oldu ve sadece düşünmeden o an aklıma gelenleri yazdım. Fırst love var mesela çok basit bir konusu var ve keşke daha farklı yazsaydım dediğim bir kurgu.
myboykth: 8-)Hiç okuyucu tepkisininden tedirgin olup aklınızdaki kurguyu/sahneyi yazmaktan vazgeçtiniz mi?
8) değiştirmedim. Yasak elma hariç tüm kurguların finali aklımda belirlenmişti. Çoğu zaman tedirgin olsam da yapmadım. Bana göre en iyisi aklına gelen ilk şeyi yazmak çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJ
RandomKpop Fanfiction yazarları ile röportajlar yer almaktadır. 1. bölüm:ArmyLieber 2. bölüm: JimseWriter1001 3. bölüm: Elyios 4. bölüm: HiddenWriter1973 5. bölüm: urperella 6. bölüm: u(?)