myboykth: 1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdiniz yazdınız?
Cevap1: İlk okuyucu olarak başladım. Şu an hesabını kapatmış olsa da maboyminsuga kullanıcı isimli bir yazarın kurgularını okumuştum. Yazarın anlatım şekli oldukça eğlenceliydi ve ben de bu tarz bir şeyler yazmak istedim. Ev arkadaşım da benim gibi ARMY olduğu için bu fikrimi ilk onunla paylaştım ve sanırım onu da biraz gaza getirdim. Birlikte yazmaya başladık :)
myboykth: 2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?
Cevap2: Aslında farklı türlerde yazmak istiyorum sürekli. Tarihi, romantik komedi, aksiyon, psikoloji, gizem, fantastik hepsini deniyorum. Belli bir konseptten hoşlandığımı söyleyemem o yüzden.
myboykth:3-)Rahatça yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musunuz?
Cevap3:Genelde karakterlerimi hep kurgularıma göre şekillendirdim. Çok ilginç karakterlerin olduğu kurgularım olduğu gibi oldukça sıradan karakterler de var. Kurgunun genelini düşündüğüm zaman basit gelmiyor ama ilginç karakterler de denemek isterim:)
myboykth: 4-)Artan okuyucu ve yorum sayısı sizi tam olarak ne zaman tatmin etti? Ne zaman korkuttu?
Cevap4: Hâlâ yazdıklarımın daha fazla okuyucu tarafından okunmasını isteyenlerdenim. Yalnızca şu sıralar kurgularımın tümüne bölüm yetiştiremediğim için tedirginim. Bu yüzden tek kurguya düşme hayallerim var :)
myboykth:5-)Okuduğunuzda sizi sinirlendiren ya da üzen bir yorum oldu mu? Yorum ne hakkındaydı ve sizce yorumu yazan kişi haklı olduğu için mi yoksa yanlış anladığı için mi sizi üzdü vehayut sinirlendirdi?
Cevap5: Bu zamana kadar öyle çok ağır bir dil kullanan kimse olmadı. Yalnızca bölüm beklerken şahsıma yapılan birkaç küfürlü yorum yüzünden engellediğim iki kişi var.
myboykth: 6-)Sizce insanlar neden sizi okuyor, sizde bulup başkalarında bulamadıkları şey ne?
Cevap6: Bunu okuyucuya sormak daha doğru olur. Neden okumuyorum arkadaşlar? Hshshjdkd
myboykth:7-)Bir kitabınızı objektif olarak eleştirir misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJ
RandomKpop Fanfiction yazarları ile röportajlar yer almaktadır. 1. bölüm:ArmyLieber 2. bölüm: JimseWriter1001 3. bölüm: Elyios 4. bölüm: HiddenWriter1973 5. bölüm: urperella 6. bölüm: u(?)