Evet bu bölümde çok istediğiniz isimlerden biri var :D Kendisini ve kitaplarını hamsim sayesinde keşfettim, arkadaşımın tavsiyesi için bayağı önce bir ficini okumuştum fakat şuan kitaplarını kaldırdığından başka okuduğum fici var mı hiç bilmiyorum.
Bu kullanıcının kitaplarının tadını tarif edemeyeceğim pek fakat küçük bir tahminde bulunarak pusulaya benzetebilirim, yönünüzü kaybettiğinizde gidip bakabilir, kaybolmaktan kurtulabilirsiniz. Belki de kitaplarda kaybolursunuz, bilemem :)
Bu röportaj kısa versiyondur
myboykth: 1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdiniz yazdınız?HiddenWriter1973: 1- İlkokul zamanlarındayken yazmaya başladım. Hocaların kitap özeti çıkarmamızı dayattığı saçma sapan çocukluk yıllarını kastediyorum. İnsanlarla konuşmayı sevmem çünkü konuştuğun zaman pek bir şey ifade etmiyor onlar için. Yazı ise tamamen farklı. Yazıyı kendi okuyan biri ona aktarmak istediğin hissin üstüne kendi de bir şeyler katıp anlıyor. Anlatmak istediğini yazarsan, anlaşılmasını daha kolay. Bir nevi yardımcı olabilir diye düşündüm ve yazmaya başladım öyle.
myboykth: 2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?
HiddenWriter1973: 2- Her türlü konuyu ele alabilirim. Aşk, polisiye, macera, bilim kurgu, fantastik, gizem, korku, dram, gençlik, erotik... Sadece birkaç saniye hayal etmem yeterli. Sonrasında kurgu kendiliğinden oluşuyor kafamda. Ellerimse aktarmamı sağlayan bir aracı sadece.
myboykth:3-)Rahatça yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musunuz?
HiddenWriter1973: 3- Bir şeyi yazarken ellerim benden bağımsız hareket ediyor. Yani hikaye yöneten de tam anlamıyla ben olmuyorum. Hikayeyi ben yönetemiyorsam, karakteri de yönetmem mümkün değil. Ben değil, karakter beni seçiyor. Hiçbir zaman kolaya kaçtığımı düşünmeme neden olmadılar. Tuhaftır ama çoğunda kendimi görüyorum.
myboykth: 4-)Artan okuyucu ve yorum sayısı sizi tam olarak ne zaman tatmin etti? Ne zaman korkuttu?
HiddenWriter1973: 4- Başlarda okunması için yazmayarak giriştiğim bu işte tahmin bile edemeyeceğim kadar çok destekçi geldi. Ben sadece kurban sayılırım. Aklıma sığdıramadıklarımdan kurtulmak için bir sayfaya ve kaleme ihtiyaç duyan bir kurban. Bunun insanlar tarafından beğenilmesi ve bazılarına hoş gelmesi gönlümü yumuşatıyor ancak yazarlar özgür değildir. Ruhen yani, ruhu özgür olmayan bir yazar ise zihnindeki özgürlüğü aktarmaya çalışıyor. Beni korkutan tek şey buydu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJ
RandomKpop Fanfiction yazarları ile röportajlar yer almaktadır. 1. bölüm:ArmyLieber 2. bölüm: JimseWriter1001 3. bölüm: Elyios 4. bölüm: HiddenWriter1973 5. bölüm: urperella 6. bölüm: u(?)