urperella

1.6K 73 112
                                    

Bu bölümde trajik biçimde tanıştığım biri ile birlikteyiz :D Benim bölümleri geç attığımı biliyorsunuz, bazen beş altı bölüm ardı ardına gelir bazen de 2 hafta bölüm atmam, dengesizliğimin azizliğine uğrayan kişilerden biriydi. Sonradan nasıl olduysa konuşmaya başladık. İlk bölümlerimi tanıdığım, bildiğim yazarlarla yapmaya karar vermiştim. 


Bunu henüz diğer yazarlar bilmiyor ama kimle röportaj yapacaksam en az bir kitabını bitiriyorum ki o kişi hakkında aklımda fikirlerim oluşsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu henüz diğer yazarlar bilmiyor ama kimle röportaj yapacaksam en az bir kitabını bitiriyorum ki o kişi hakkında aklımda fikirlerim oluşsun. Bu yazarımız sizi eğlendirip sıcak bir latte tadında hikayelerle karşılıyor. Evet, onun kitapları ılık bir latte gibi.

Şimdi gelin onu biraz daha yakından tanıyalım.




Bu röportaj uzun versiyondur.


myboykthh1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdiniz yazdın

urperella: Doğrusunu söylemek gerekirse ben kendimi bildim bileli yazarım ve altı yaşımdan beri tuttuğum günlüklerim var. Yurtdışında geçirdiğim ilk yılımda tuttuğum ilk günlükten sonra, yaşım fazlasıyla küçüktü ve kağıtları kesip kenarlarından birleştirerek birkaç sayfalık bir defter oluşturmuştum. Yabancı bir ülkede yaşıyor olmamın ve dilini bilmediğim bir uzayda kaybolmuşum hissiyatının bana verdiği stresi yazarak atıyor olmalıydım. O dört sayfalık yamuk defter aslında benim bastırdığım kitabımdı ve ben hatırlamadığım o yaşımda,sayfaları bir hikayeyle doldurmaya başladım. Aynı kitabımın şekli gibi yamuk yumuk el yazım ve noktalama hatalarımla kapağını bile kendim tasarlamıştım. İçine nasıl bir hikâye yazdığımı hatırlamasam da dediğim gibi,çok erken yaşta başladım ve ilki de buydu. Lakin Wattpad'e,yedinci sınıfta yazmaya başladım. Bangtan sayesinde elbette.

myboykthh2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?


urperella:  2) Genellikle yazdığım tüm kurgularda özellikle "sevgi" teması üzerinde dururum. Zira daha az da olsa,bir şeyler deneyimledim ve benden daha çok yaşamış olan insanların hayatlarını izledim. Gerçekten, eksikliği hissedilince kocaman bir boşluk yaratan yegâne şey diye düşündüm. Sevgi. Sevginin önemi, sevginin gücü,sevginin hayatımızdaki yeri... Kısacası elimden geldiğince "sevgi" teması üzerinde durmaya özen gösteriyorum ve yazmaktan da çokça keyif alıyorum.

myboykthhLeon sevginin gücü geldi aklıma :D Tüm ciddiyet yerlerde, neyse devamm sen 3. Cevabı yaz takılma bana :D

myboykthh3-)En çok hangi Bts üyesini başkarakter yapmaktan hoşlanıyorsunuz ve neden?

Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin