Evet, bu bölümde genel olarak fantastik kitapları ile tanıdığım biri var. Genel anlamda wattpadde fantastik ve polisiye okuyorum, Dark kitabını daha geçtiğimiz aylarda okumuştum :D Aklımda soru işareti kalmadı değil ama hayal gücü geniştir, fantastiğe saygım sonsuzdur :D
Bu kişinin kitaplarının tadı ise bence her zaman yanınızda bulunan sakız pakedindeki kayıp sakız. Orada olduğunu düşünüyorsunuz fakat elinizi çantanıza attığınızda orada olmadığını fark ediyorsunuz. Kısa soluklu olmasından ötürü böyle bir benzetme yaptım çünkü çabuk bitiyor, akıcı bir anlatımı var :D Hadi gelin bu fantastik roman yazarını sıkıcı sorumlarımla tanımaya çalışalım, hEm de BenİM tArzıMla (#myboyikidakikaresmiolamayankth)
Bu röportaj uzun versiyondur.
myboykthh: 1-)İlk ne zaman yazmayakarar verdiniz yazdınız?
JimseWriter1001: C1- Kendime güvendiğim zaman yazmaya karar verdim. Tam olarak 'bunu yapabilirim'dediğim zaman.
myboykth: 2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?
JimseWriter1001: C2 - Daha çok fantastik konuları ele alan kitaplar yazmayı severim. Fantastik konularda hayal dünyamın daha geniş olduğunu düşünüyorum
myboykth: 3-)En çok hangi Bts üyesini başkarakter yapmaktan hoşlanıyorsunuz ve neden?
JimseWriter1001: C3 - Jungkook. Bilindiği gibi sadece BTS üyelerine kitap yazıyorum. Beni grupla tanıştıran ilk Jungkook olduğu için yeri çok ayrı. Bir de biasım o olduğu için (:
myboykth: 4-)Kolay yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musunuz?
JimseWriter1001: C4 - Genelde kadın karakterleri sıradan belirsiz kişiler oluyor. Kız grupları kullanmıyorum. Ve de hayır kolay karakter seçsem bile yazarken zorlandığım oluyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJ
AcakKpop Fanfiction yazarları ile röportajlar yer almaktadır. 1. bölüm:ArmyLieber 2. bölüm: JimseWriter1001 3. bölüm: Elyios 4. bölüm: HiddenWriter1973 5. bölüm: urperella 6. bölüm: u(?)