redninja_rapheal

915 28 12
                                    


myboykth: 1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdiniz yazdınız?

1-) Aslında tam hatırlamıyorum ((: bundan önce de bir hesabım vardı ve neredeyse dört yıldır bu platformdayım. Ama uzunca bir süre kitap okuduğumu hatırlıyorum sonra yazmaya başladım.

myboykth: 2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?

2-) Aslında hoşlandığım belli bir konu var diyemem. Aklıma yatan konuları olabildiğince güzel bir şekilde ele almaya çalışıyorum

myboykth:3-)Rahatça yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musunuz?

3-) Aslında yazdığım kitaplarda yazımı kolay bir karakter varsa mutlaka karşısına yazımı zor bir karakter çıkıyor. Bu benim elimde olan bir şey de değil üstelik kendiliğinden gelişiyor. Bu yüzden kendimi hiç kolaya kaçmış gibi hissetmedim.

myboykth: 4-)Artan okuyucu ve yorum sayısı sizi tam olarak ne zaman tatmin etti? Ne zaman korkuttu?

4-) İkinci kitabıma geçecek gücü bulduğumda ilk kez tam olarak tatmin olmuştum sanırım. Belli bir sayıyı ya da belli bir kesimi aştığım zaman korkmaya başladım. Çünkü takipçilerim ve çevresi dışında da insanlar kitaplarımı okumaya başladı ve bu 'Acaba herkes beğenir mi? Ya da herkes memnun kalır mı?' düşüncesini doğurdu zihnimde. Ama bir süre sonra buna da alıştım diyebilirim.

myboykth:5-)Okuduğunuzda sizi sinirlendiren ya da üzen bir yorum oldu mu? Yorum ne hakkındaydı ve sizce yorumu yazan kişi haklı olduğu için mi yoksa yanlış anladığı için mi sizi üzdü vehayut sinirlendirdi?

5-) Aslında yorumları aklımda tutma konusunda pek iyi değilim ama ilk yazmaya başladığım dönemde yapılan bir yorumu asla unutamıyorum -_-Yorum kesinlikle yazımımla ilgili değildi. Kitabımdaki küçük bir yerde Jimin dansla ilgili bir sorun yaşıyordu ve kız da bu kısma 'Jimin aralarında en iyi dans eden' diyerek bana yönelik hakaret dolu bir yorum yapmıştı. Zaten sinirli bir yapım var ve buna da fazlasıyla sinirlenmiştim ((: Hala da gereksiz ve saçma bir yorum olduğunu düşünüyorum xjdjsjha

myboykth: 6-)Sizce insanlar neden sizi okuyor, sizde bulup başkalarında bulamadıkları şey ne?

6-) Bence okuyucuları kitaptan ya da konusundan önce yazarın kendisi çekiyor. Benimde bu konuda özel olarak bir şey yaptığım söylenemez aslında. Sadece kendim gibi davranıp okuyucularımla iç içe olmaya özen gösteriyorum, hepsi bu. Eminim ki bunu da çoğu yazar yapıyordur.

myboykth:7-)Bir kitabınızı objektif olarak eleştirir misiniz?

7-) Aslında hepsini eleştirebilirim xjdjzjajsj ama özellikle Dream kitabımda kendimi yerin dibine sokasım bile geliyor bazen. Hatta kaldırmayı bile düşündüğüm bir kitaptı, okuyucularımın ısrarı üzerine vazgeçtim. Sebebi ise fazla yoğun olduğum bir dönemde yazmıştım ve bu yüzden içime sinmeyen birkaç bölümü, hataları var. Hatta yazım yanlışlarına kadar gidiyor bu. 

myboykth: 8-)Hiç okuyucu tepkisininden tedirgin olup aklınızdaki kurguyu/sahneyi yazmaktan vazgeçtiniz mi?

8-) Kurguyu değiştirecek kadar tedirginlik yaşamadım ama tedirgin olduğum sahneler olmuştu. Yine de yazdım ahzhzjdjxzh İyi ki de yazmışım çünkü öyle büyük bir tepki aldığımı hatırlamıyorum.

myboykth:9-)size en çok benzeyen karakteriniz kim?

9-) Thieves'deki Hana karakteri.

myboykth: 10-) Sizi tanımlayan beş kelime?

0-) "Eğlenmeyi seven uykucu agresif yıkık" işte bu benim zndusjkssks

myboykth: 11-)Her zaman size sorulmasını beklediğiniz soru nedir?

11-) "Mutlu musun?" Tabi bu soruyu soran kişinin 'Hayır' dediğim taktirde beni mutlu edebilmesi gerekiyor dndhdusjssj

myboykth: 12-) Sizce kötü son nedir? Kötü olarak tarif edilen bir son yazdınız mı?

12-) Yarım kalan bir yaşanmışlık bence kötüdür. Mesela ölümü ele alırsak yaşayabilecekleri her şeyi yaşamış olan bir çiftin ölümü kötü bir son değildir bence.Ve evet öyle bir son yazdım. I'm not a Superhero <3

myboykth: 13-) Herkes şunu yap, bunu yap diyerek tavsiye verir, siz yazmak isteyenlere neyi önermiyorsunuz? Sakın yapma, dediğin şey ne?

13-) Aslında ne kadar iyi bir tavsiye bilmiyorum ama bir yazarın en fazla eleştiri aldığı nokta yazım kuralları bence. Bu yüzden sakın yapma diyeceğim şey yazım yanlışı olur

myboykth: 14-) Hayatınızda sadece bir yazma hakkınız olsa ve bir daha hiçbir şey yazmamak zorunda olsaydınız yazacağınız cümle ne olurdu?

14-) En zor soru buydu galiba djdkzksk"Mutlu olabilmek için elinden geleni yap." Bir kağıda büyük harflerle bunu yazar ve yanımda taşırdım. Çünkü kendim de başta olmak üzere çoğu kişiye dediğim ilk cümle bu oluyor

myboykth: 15-) Bir kitabın bitmesine nasıl karar veriyorsunuz? Yaşanması gereken tüm olaylar bittiğinde mi yoksa yazmayı istediğiniz her şeyi yazdığınızda mı?

15-) Yaşanması gereken her şeyi yazdıktan sonra. Çünkü eğer bir kitabı sırf ben yazmak istediğim şeyleri yazıyorum diye yazmaya devam edersem büyük ihtimalle kitap sarpa sarar.

myboykth: 16-) Yazılarınızda kendinizi mi yoksa okuyucularınızı mı memnun etmeye çalışıyorsunuz?

16-) Bu çoğu zaman değişiyor. Genel olarak önceliğim kendimi memnun etmek ama bazen okuyucularımın da ekstra istedikleri oluyor ve bende onların isteklerini bana ve kurguya uygunsa ekliyorum.

myboykth: 17-) Hayatınız bir kitap olsaydı kitabın ismi ne olurdu?

17-) "Sadece Gülümse" gibi bir şey olabilirdi. Çünkü hayatımın her evresinde gülümsediğimi hatırlıyorum. Ağlarken bile dndjzjzjs Gülmeyi seviyorum ve başkaları kadar canım yansa da her şeye rağmen gülerek onları teselli etmek hoşuma gidiyor. Yani muhtelemen öyle bir kitap olursa adı bunun gibi bir şey olurdu.

myboykth: 18-) Tamam, bitti. Artık yazamıyorum, dediğiniz zaman sizi geri döndüren şey ne? 

18-) Okuyucularım, beni takip edenler, daima sevildiğimi hissettirenler

myboykth: 19-) Karşınızda 'ben bu bölümden sonra okumayacağım, çok sıkıcı ilerliyor ' diyen bie okuyucu var, onu okumaya devam etmesi için nasıl ikna edersiniz?

19-) Aslında ikna etmeye bile çalışmam djdjsjsj herkesin kendi tercihi

myboykth: 20-) İnsanların seni nasıl hatırlamasını, tanımasını istersin?

20-) Her şeye rağmen mutlu olduğumun hatırlanmasını ve bilinmesini isterim (:

Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin