ArmyLieber

6.5K 261 227
                                    

Evet, ilk bölüme yer verdiğim kişi okuyucularımın tanıdığı biri. Bad Bunny adlı polisiye askiyon Jungkook ficinin yazarı. 2017 yılının sonlarında wattpad'de yazmaya başladım, o zamanlar kimse bilmiyordu yazdığımı. Omt yayımlandıktan 20 bölüm sonra yakın arkadaşıma anlattım, bana ArmyLieber'dan bahsetti, senin gibi polisiye yazıyor demişti. Kendisi ArmyLieber ile arkadaştı, sonradan biz de arkadaş olup sanaldan gerçeğe taşımıştık arkadaşlığımızı. 

Polisiye yazmakta iyi olan fakat fantastik yazmakta kararlı olan, bu konuda geniş bir hayal gücüne sahip olduğunu bildiğim birisidir. Kitapları pakette kalan son bisküvi gibidir, bitmesini istemezsiniz fakat damakta lezzetli bir tat bırakır.

 Kitapları pakette kalan son bisküvi gibidir, bitmesini istemezsiniz fakat damakta lezzetli bir tat bırakır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gelin Ada'yı yakından tanıyalım.


Bu röportaj uzun versiyondur.

myboykth: 1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdin?

ArmyLieber: Sanırım 7. sınıfa gittiğim sıralarda yazmaya başlamıştım. Facebook'ta hikaye yazmak çok popülerdi o zamanlar

myboykth:2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?

ArmyLieber: En favorim aşkla karışık macera, fantastik, aksiyon, bilim-kurgu ve polisiye. Bunların içinde aile ve dostluk olmasına da mutlaka dikkat ederim.

myboykth: 3-)En çok hangi Bts üyesini başkarakter yapmaktan hoşlanıyorsunuz ve neden?

ArmyLieber: Açıkçası özellikle şu üye diyemem çünkü hepsi de kendine has özellikleriyle birçok karaktere bürünebiliyor ve hepsi için yazılmış / yazılmakta olan kurgularım var.

 myboykth4-)Rahat yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musun

ArmyLieber: Yoo. Rahat yazabiliyorsam kafama oturmuş demektir

myboykth5-)Başlarda az gelen vote ve yorumlardan rahatsız oldunuz mu yoksa ilerleyeceğinizi tahmin ediyor muydun?

ArmyLieber: Aslında ben hem hobi olarak hem de kendimi geliştirmek için yazıyordum yani 'okurlarsa okurlar, okumazlarsa okumazlar' kafasındaydım, yine de ufak beklentilerim vardı ama gelecekte bu kadar ilerleyeceğimi tahmin edemezdim

myboykth6-)Artan okuyucu ve yorum sayısı sizi tam olarak ne zaman tatmin etti? Ne zaman korkuttu?

ArmyLieber: İlk yazmaya başladığım sıralar 25 kişi falan okusa yeter diyordum, tabii sonra zaman geçtikçe okunma sayısı ve yorumlar git gide beklemediğim sayılara kadar yükseldi. Bu da bana yazma konusunda özgüven kazandırdı, demek ben bu işi yapabiliyorum ki bu kadar insan benim hikayelerimi okuyor diye düşündüm. Sayısı önemli olmamakla birlikte uzun süreden beri beni takip eden okuyucularımın destekleri benim için hep tatmin ediciydi.Okuyucular ve yorumlar arttıkça ben de kendimi daha çok geliştirmeye çalıştım. Korkum ise bazen bölüm yazarken olayları yanlış bağdaştırmış olmak ya da yazdığım şeyin beklenilenin aksine yeterince iyi olmamasıydı. Çünkü yazdıklarınızı çok fazla insanın okuması demek çok fazla beklenti demektir.

Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin