kookietopia

915 28 5
                                    



myboykth: 1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdiniz yazdınız?

1-) ben aslında 2013 2014de One Direction hayran kurgularını yanlışlıkla keşfettikten sonra wattpad batağına düştüm ehehehe. Daha sonra 5sos kurguları ilgimi çekti ama yazılan hiç bir hayran kurgu beni tatmin etmiyordu. Yani hem okumak istiyordum hem de kaliteli gerçekten kitap havası veren kurgular çok azdı. Ben de genelde şöyleydim, 'ben olsam böyle yapardım, ben olsam şöyle yazardım.' gibi. en sonunda beni engelleyen bir şey olmadığını fark edip 2014de ilk kurgumu yayınladım.

myboykth: 2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?

2-) ben hayran kurgu yazarıyım, romantik şeyler yazmaya kesinlikle bayılıyorum, bu tarz kurgulara 'pamuk şekeri aşk kurguları.' derim kendimce, okumayı sevdiğim bir tarz değil ama yazarken kesinlikle zevk alıyorum. Özellikle yoğun duygusal sahneleri yazarken resmen yaşadığım için nefessiz kaldığım bile oluyor.Bunun yanında ilk kez fantastik bir fan-fic yazma deneyimine girdim ve aldığım zevk harikaydı. ama kesinlikle çok beyin yorucu ve riskli bir iş bu yüzden üzerine iyice çalışmadan tekrar böyle bir şey yazarmıyım bilmiyorum.

myboykth:3-)Rahatça yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musunuz?

3-) Hayırr, aslında her karakterin kendine has zorlukları var bence.

myboykth: 4-)Artan okuyucu ve yorum sayısı sizi tam olarak ne zaman tatmin etti? Ne zaman korkuttu?

Her zaman korkuttu aslında, kendimi yetersiz hissettim, hala da hissediyorum. Bana göre 10 kişi bile çoktu çünkü herkesi memnun etme sorumluluğu hissediyordum. Büyük bir avmde yeni dükkan açmış yerel esnaf gibi hissettim her zaman, şimdi bile öyle hissediyorum açıkçası.

myboykth:5-)Okuduğunuzda sizi sinirlendiren ya da üzen bir yorum oldu mu? Yorum ne hakkındaydı ve sizce yorumu yazan kişi haklı olduğu için mi yoksa yanlış anladığı için mi sizi üzdü vehayut sinirlendirdi?

hmm, net bir yorum gelmedi aklıma. Her yoruma saygı duyarım ama bana karşı inciti bir şey yazıldığında gerçekten üzülüyorum. Yani bu genelde çocuklara olan sevgimle ilgili şeyler oluyor. Gerçekten kötü hissettiğimde en azından bununla ilgilenmeliyim diyorum kendi kendime.


myboykth: 6-)Sizce insanlar neden sizi okuyor, sizde bulup başkalarında bulamadıkları şey ne?

kesinlikle bende olup başka yazarlarda olmayan hiç bir şey yok. Sanırım anlatım tarzımı ya da yarattığım karakterleri beğeniyorlar ve entrika yaratmayı sevdiğim için kurgu da ilgi çekici oluyor ama beni diğer yazarlardan üstün da farklı kılan hiç bir şey yok, hatta öğrenecek çok şeyim var diyebilirim.

myboykth:7-)Bir kitabınızı objektif olarak eleştirir misiniz?

Asian Boy with Flower Girl rahatsız edici derecede yetişkin içeriğe sahip ve bir noktada cringe olma yoluna girse de, toparlamışım gibi.Aynı şekilde Wrecker da bir gerçek hayat uyarlaması olarak çok fazla risk almış ve okumaya bile dayanmadığım cringe şeyler yazmışım.

myboykth: 8-)Hiç okuyucu tepkisininden tedirgin olup aklınızdaki kurguyu/sahneyi yazmaktan vazgeçtiniz mi?

Genelde smut yazarken bu sürekli oluyor, 'bu kelimeyi kullanmalı mıyım, fazla mı açık sözlü oldu.' gibi düşünceler içimi yiyor.

myboykth:9-)size en çok benzeyen karakteriniz kim?

Soo Fragile Min Ae, eğer Wrecker okuduysanız bu ismi okuduktan sonra bir tebessüm etmişsinizdir. Min Ae'da benden çok şey var. O, tamamen benim. 

myboykth: 10-) Sizi tanımlayan beş kelime?

duygusal, tembel, yaratıcı, renkli, konuşkan.

myboykth: 11-)Her zaman size sorulmasını beklediğiniz soru nedir?

Nasılsın, bu sıradan ama içten olduğunda önemli bir soru bence.

myboykth: 12-) Sizce kötü son nedir? Kötü olarak tarif edilen bir son yazdınız mı?

Henüz angst denilen ciddi bir kötü son yazmadım. Ama bana görekötü son, yazarı olarak tatmin olmadığım ama okuyucular istiyor diye kitabın hiç hak etmediği klişe bir sondur bana göre.

myboykth: 13-) Herkes şunu yap, bunu yap diyerek tavsiye verir, siz yazmak isteyenlere neyi önermiyorsunuz? Sakın yapma, dediğin şey ne?

Sakın yapma, dediğin şey ne? Ben yazmayı, utanç vericii ve unutmak isteyeceğim bir yoldan öğrendim. Öyle utanç verici şeyler yazıp sonradan sildim ki sayısını hatırlamıyorum.. Kendinizden emin olmayıp arkasında duramayacağınız bir kurguyu yayımlamayın bence, ve taslaklarınızı paylaşacağınız kişiyi doğru seçin.

myboykth: 14-) Hayatınızda sadece bir yazma hakkınız olsa ve bir daha hiçbir şey yazmamak zorunda olsaydınız yazacağınız cümle ne olurdu?

İsmin Kıvanç, birisiyle ve ya bir durumla onur duymak anlamına gelen bu ismi yaşadım.

myboykth: 15-) Bir kitabın bitmesine nasıl karar veriyorsunuz? Yaşanması gereken tüm olaylar bittiğinde mi yoksa yazmayı istediğiniz her şeyi yazdığınızda mı?

Aslında, yazacak bir şey kalmadığında bitiriyorum. Suyunu çıkana kadar yazarım. Bir de bölüm sayısı artık sonunu göremediğim kadar uzayıp kontrolden çıktığında.

myboykth: 16-) Yazılarınızda kendinizi mi yoksa okuyucularınızı mı memnun etmeye çalışıyorsunuz?

Kendim de bir okuyucuyum aslında bu yüzden önce kendimi sora okurlarımı memnun etmeyi amaçlarım.

myboykth: 17-) Hayatınız bir kitap olsaydı kitabın ismi ne olurdu?

Hayal Kırıklıkları

myboykth: 18-) Tamam, bitti. Artık yazamıyorum, dediğiniz zaman sizi geri döndüren şey ne?

Ah, bu sürekli oluyor. Ama wattpad biraz da feels ataklarımı geçirdiğim bir yer. Yeni bir atak dalgası beni çalışmalarımın içine sürüklüyor.

myboykth: 19-) Karşınızda 'ben bu bölümden sonra okumayacağım, çok sıkıcı ilerliyor ' diyen bie okuyucu var, onu okumaya devam etmesi için nasıl ikna edersiniz?

Kitabın geleceğinden ne beklediğini öğrenirim, eğer planlarımla uyuyorsa ona ufak spoilerlar veririm, merak güçlü bir duygu.

myboykth: 20-) İnsanların seni nasıl hatırlamasını, tanımasını istersin?

'Bts'i ve onun getirdiklerini gerçekten ve çokça seviyordu. Samimiydi ve bende bir iz bıraktı.' demelerini benim için en güzel şey olurdu sanırım.

Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin