myboykth: 1-)İlk ne zaman yazmaya karar verdiniz yazdınız?
1-) 2013 yılıydı, çok fazla kitap okuyordum ve aklımda bir sürü kurgu oluşmuştu. Ben yazsam şöyle yapardım derken derken kendimi bu mecrada yazarken buldum :')
myboykth: 2-)Yazmaktan hoşlandığınız konu-konsept nedir?
2-) Daha çok aksiyon, bilim kurgu, gizem konularında yazıyorum çünkü bu konularda daha çok okuyorum. Romantizme gelemiyorum diyeyim
myboykth:3-)Rahatça yazabildiğiniz bir karakter seçtiğinizde kendinizi kolaya kaçmış gibi hissetmiyor musunuz?
3-) Rahat yazıyorsam demek ki karakterin içine girebilmişimdir, bu da kolaya kaçmak değil karakteri daha net tanımaktır benim için
myboykth: 4-)Artan okuyucu ve yorum sayısı sizi tam olarak ne zaman tatmin etti? Ne zaman korkuttu?
4-) Aslında okuyucu sayım beni hep mutlu etti ama insanın bir kitleye ulaşması daha bir güzel oluyor bu da 2018 yılında oldu. 2014 yılında yazdığım bir fic 900K okumayı bulmuştu ve o zaman korkmuştum, acaba iyi mi yazdım, eksikliklerim neler gibi düşünceler belirmişti aklımda.
myboykth:5-)Okuduğunuzda sizi sinirlendiren ya da üzen bir yorum oldu mu? Yorum ne hakkındaydı ve sizce yorumu yazan kişi haklı olduğu için mi yoksa yanlış anladığı için mi sizi üzdü vehayut sinirlendirdi?
5-) Çok eskiden yazdığım bir fici Alacakaranlığa benzetmişlerdi, konusu vampir olduğu için :") Defalarca kez alakası bile olmadığını söylememe rağmen birkaç kişinin ısrarcı olduğunu hatırlıyorum. Mesela benim yazdığım kız karakterin bir kardeşi vardı ama alacakaranlıkta kız tekti, bunu benzetmişlerdi ağsmağödwş
myboykth: 6-)Sizce insanlar neden sizi okuyor, sizde bulup başkalarında bulamadıkları şey ne?
6-) Bence bunun birkaç sebebi var. Birincisi aksiyon, bilim kurgu, gizem tarzında yazan bxg yazar çok az. Genelde romantizm yazıyorlar ve bazı okuyucular aksiyon, bilim kurgu görmek istiyor. Kitlem zaten bu insanlardan oluşuyor. Bir diğer sebep yazım tarzım diye düşünüyorum. Ve bir başka sebep ise ilgi çekici konular yazmam.
myboykth:7-)Bir kitabınızı objektif olarak eleştirir misiniz?
7-) Ekip: Yeni Üye olabilir. Aslında çok memnunum ama ilk BTS fanficim olduğu için yazımında bazı hatalarım olmuş olabilir
myboykth: 8-)Hiç okuyucu tepkisininden tedirgin olup aklınızdaki kurguyu/sahneyi yazmaktan vazgeçtiniz mi?
8-) Hayır, içime sindiği sürece yazarım
myboykth:9-)size en çok benzeyen karakteriniz kim?
9-) Bulletproof:X YeonHa sanırım, çok açık sözlü birisi
myboykth: 10-) Sizi tanımlayan beş kelime?
10-) Mantıklı, gerçekçi, gergin, komik, açık sözlü
myboykth: 11-)Her zaman size sorulmasını beklediğiniz soru nedir?
11-) Kitaplarını yazarken nereden ilham alıyorsun, bu soruyu cevaplamayı çok seviyorum :")
myboykth: 11. Sorunun cevabı ne peki : )
Çok mutlu oldum şuan :") Kitaplarımın birçoğunu rüyalarımda görüyorum, genelde çok basit haliyle oluyor ama gözümü açtığımda kafamda çok net bir kurgu belirmiş oluyor. Tabii bunda izlediğim filmlerin, dizilerin ve okuduğum kitapların etkisi çok fazla
myboykth: 12-) Sizce kötü son nedir? Kötü olarak tarif edilen bir son yazdınız mı?
12-) Şuana kadar yazmadım. Kötü sonların güzel giden her şeyi mahvettiğine inanıyorum. Şahsen ben bir film, dizi izlediğimde ya da kitap okuduğumda sonu kötü biterse o seriyi kötü sonuyla hatırlıyorum. O kitabı ya da filmi düşündüğümde aklıma kötü bittiği geliyor, diğer bütün güzel bölümleri unutuyorum. Benim kitaplarım içib böyle hissedilmemesini istiyorum bu yüzden daha kötü son yazmadım
myboykth: 13-) Herkes şunu yap, bunu yap diyerek tavsiye verir, siz yazmak isteyenlere neyi önermiyorsunuz? Sakın yapma, dediğin şey ne?
13-) Başkalarının yazdığın şeylere karışmasına izin verme. Kendin içinden nasıl geliyorsa öyle yaz. Hayal dünyan sana kalmış bir şey, başkaları karışırsa o senin olmaz. Tabii her şeye de kulak tıkamamak lazım. Teknik bilgiler hakkında yorum yapıldığında bunları dikkate alabilirsin.
myboykth: 14-) Hayatınızda sadece bir yazma hakkınız olsa ve bir daha hiçbir şey yazmamak zorunda olsaydınız yazacağınız cümle ne olurdu?
14-) Verdiğim her kararın, attığım her adımın arkasında durarak yaşadım.
myboykth: 15-) Bir kitabın bitmesine nasıl karar veriyorsunuz? Yaşanması gereken tüm olaylar bittiğinde mi yoksa yazmayı istediğiniz her şeyi yazdığınızda mı?
15-) Yaşanması gereken şeyler bittiğinde çünkü yazmak istediklerim çok fazla. Onları yazmaya kalksam çorba gibi bir kitap olabilir, tadında bırakmak lazım
myboykth: 16-) Yazılarınızda kendinizi mi yoksa okuyucularınızı mı memnun etmeye çalışıyorsunuz?
16-) İki tarafı da memnun etmek gerekli bence. Ama ağırlık olarak kendimi. Çünkü ben memnunsam demek ki aklımdakini yazabilmişimdir.
myboykth: 17-) Hayatınız bir kitap olsaydı kitabın ismi ne olurdu?
17-) Basit bir şey olurdu "Gergin Bir Öykü" olabilir çünkü çok gergin bir insanım bu yüzden hayatımda hep öyle gidiyor
myboykth: 18-) Tamam, bitti. Artık yazamıyorum, dediğiniz zaman sizi geri döndüren şey ne?
18-) Okuduğum bir kitap ya da izlediğim bir film, bazen öylesine denk geldiğim bir video.
myboykth: 19-) Karşınızda 'ben bu bölümden sonra okumayacağım, çok sıkıcı ilerliyor ' diyen bie okuyucu var, onu okumaya devam etmesi için nasıl ikna edersiniz?
19-) İkna etmeye çalışmam, kendi kararıdır
myboykth: 20-) İnsanların seni nasıl hatırlamasını, tanımasını istersin?
20-) Mantıklı düşünen, açık sözlü biri olarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanfic Yazarları ile • RÖPORTAJ
De TodoKpop Fanfiction yazarları ile röportajlar yer almaktadır. 1. bölüm:ArmyLieber 2. bölüm: JimseWriter1001 3. bölüm: Elyios 4. bölüm: HiddenWriter1973 5. bölüm: urperella 6. bölüm: u(?)