Lia și Jungkook au reușit să treacă peste masa și intrebarile fara rost ,din punctul vampirului sub acoperire , ale prietenilor lui Jungkook. Daca fata credea ca Jungkook poate ave cel mai dragut zambet existent pe pamanat ,se inselase amarnic! Zambetul de iepure a lui Jungkook nu se putea compara cu zambetul atat de dulge si patratos a lui TaeHyung. Fata s-a indragostit literalmente de zambetele celor 7 baieti, Jungkook fiind primul. Jungkook cu zambetul de iepure ,Tae cu acel boxy-smile , Yoongi cu acel gummy-smile ,Jimin cu zambetul lui soft , Namjoon si Jin cu zambetele acelea profesionale si dulci si dragute in acelasi timp si zambetul care fetei ii aduce un chicot si face ca buzele ei sa se curbeze de fericire , zambetul luminos si radiant de fericire a lui JHope,sa Hobi cum ii spune fata . Nu credea ca exista asa zambete perfecte ! Nu credea ca se va atasa de cei 6 baieti ,Jungkook fiind exceptie. Nu crede ca va mai rezista fara ei de acum ,cu zambetele ,comportamentul , glumele ciudat de ciudate ale lui Jin la care razi doar de rasul lui, la starea de spirit atat de obisita si plictisita si totusi atat de iubitoare , draguta si secretoasa a lui Yoongi si la tot ce tine de ei . Unde au fost pana acum aceste 7 minunatii de nu i-a intalnit sau auzit in cei 21 de ani de cand locuieste in Seoul?!
Umpic de respect pentru aceasta descriere ,este cel mai dulce si soft lucru pe care il voi scrie pana Jungkook-ah si Lia/Sakura vor fi impreuna :)))
Acum era momentul in care fata trebuie sa plece . Nu mai poate ramne. Trebuie sa bea urgent mai mult sange,s-a terminat ultima picatura acum 1 ora si nu mai rezista . Simte ca va sari oricand pe unul dintre ei si ii va lasa fara viata .
"Ne-a parut bine sa te cunoastem,sper sa mai vii pe la noi!" Spune dulce Jin ,oferindu-i fetei o imbratisare .
"Si eu ma bucur ca v-am intalnit! Ne mai vedem ! Pa!"
"Pa" Spun in cor si tu iesi impreuna cu Jungkook din casa . Trebuia sa te conduca ,macar pana la poarta casei , totusi baietii stiu ca esti doar o fata fragila si ca ai nevoie de protectie seara in caz de orice.
"Multumesc ca ai venit!"
"Oh-Mi-a placut mult! Sunt atat de simpatici! Nu mai scapati de mine!""Nu ne suparam!" Chicoteste Jungkook si i imbratiseaza . "Ne mai vedem! Pa!"
"Pa!" Spune fata si pleaca de langa el. Cand ajunge la coltul strazii se asugura ca nu e nimeni si pleaca repede cu viteza !
Peste 3 zile . Joi 4 AM.
Aceeasi poveste , Lia nu poate dormi asa ca se plimba pe strazile inguste si putin luminatr dintre blocuri.
Cu hanoracul ei negru si gluga in cao se plimba linistita privind uneori prin jurul ei .
Expira fumul toxic care a stat cateva secunde bune in plamani ei, asa cum ii numeste ea. Tigarile sunt singurele lucruri care pot fi folosite de ea, habar nu are de ce . Normal nu ar putea fuma , nici macar nu respira. Teoretic e moarta, dar...oricine are secretele lui. Parinti ei nu fumeaza ,nu pot . Nici prietenii, cunoscutii, toti vampiri nu ar putea fuma ,dar ea poate. Este dilema "vietii"ei .
Este aproape de casa ei ,vrea sa se grabeasca sa ajunga , s-a plictisit. Aude pasi in spatele ei, incearca sa isi dea seama cine e,dar nu reuseste, are mintea inchisa acea fiinta,nu poate folosi telepatia pe ea. Nareste pasul, dar o mana ce i-a fost asezata pe umar o opreste .
Plina de furie se intoarce spre cel sau cea ce i-a pus mana pe umar. Ii pica fata cand vede de ce nu putea sa foloseasca telepatia pe el.
" Credeam ca ai murit..." Isi exprima gandurile .
"Ne intalnim dinou , Sakura. Sau ar trebui sa zic Lia? " Incepe sa rada psihopatica dar silentios in fata fetei ce acum se uita debusolata.
Am revenit . Imi pare rau ca nu am mai posta. Nu pre aveam timp si chef..... Imi pare rau!
Sper ca v-a placut capitolul! 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜