23 PM.
Lia iese din casa. În veșnicul hanorac negru. În veșnicii blugi negri tăiați în genunchi. Cu veșnicul par blond lăsat pe spate și acoperit de gluga. Cu veșnicii vanși negri.
Iar se plimba noaptea singura.
De ce? Să vadă ce e nou. De ce seara? Pentru ca atunci nu e nimeni care să o vadă.
Și începe. Merge prin parc, pe lângă rău, pe pod, pe străzi, și ajunge între blocuri. Plimbându-se fără frica.
Nu îi e frica. Un muritor nu poate omorî un vampir, și nici răni. E invers. De aceea nu îi e frica.
Se aude. Dinou. Mai tare. Și mai tare. Mai dureros. Și mai dureros. Parca îl sfâșie. Parca îl omoară. Parca îi sunt spulsi ochii. Parca, parca, parca își dă duhul.
Urletul unui muritor. Nu stie de unde. Dar stie ca e băiat. Stie ca ar trebui sa-l ajute. Nu înțelege de ce. Dar asta vrea corpul ei să facă.
Puterea de e viteza i se activează începând să alerge înspre sunet. Ajunge în fata unei străzi întunecate. De aici.
Se apropie. Încet. Foarte încet. Vrea să vadă ce se întâmplă. Dacă are rost să se bage.
Are. Este un băiat, destul de slab cum îl vede din acel unghi. Peste el fiind un barbat în jurul unei varste de 40 de ani. Viol. Simte asta.
Bluza băiatului e ruptă și aruncată. Iar Lia nu mai sta să se gândească. Cu ce a mai mare viteză se îndreaptă spre bărbat luandu-l de gât și izbindu-l de peretele care înfundă străduță și care e aproape de acel băiat.
"Calmeaza-te! " îi ordonă fata.
Băiatul începe să respire sacadat făcând tot posibilul să se liniștească. Dar nu îi iese.
Mai ales atunci când fata îl ridică pe bărbat de la sol ținându-l de gât și izbindu-l de perete. Îl ridică deasupra capului ei și ea începe să leviteze, pentru a ajunge cu fata la acelasi nivel cu al bărbatului.
"Ascultă bine la mine, mosulica. Dacă te mai apropii vreodată de o ființă nevinovata, te voi caută, te voi găsi, iti voi rupe oasele fiecare pe rând până vei leșina de durere. Iar când te trezești iti voi suge sângele până vei deveni o stafida umană și te voi da de mâncare manticorelor. M-AM FĂCUT ÎNȚELEASĂ?! " spune fiecare cuvânt apăsat și clar, iar la final tipa la el. Bărbatul dând frenetic din cap. "Te voi lasa viu doar cu această conditie" Îl aruncă la picioarele băiatului și il obliga să stea în genunchi in fata lui "Cere-ti iertare! " Bărbatul murmură cuvinte pe care le descifrează până și baiatul din fata lui a fiind 'imi pare rau' " Acum te voi lasa să pleci! "
După o scurtă pauză continuă " Defapt. Ființele ca tine nu au dreptul la viata. "Fata își cheamă prietenul, Mark, un vampir mai bătrân ca ea cu 200 de ani care nici până acum nu si-a gasit sufletul pereche. În câteva minute Mark era în fata Liei uitându-se și la ea și la omul pe care fata îl tine de par.
"Ce e regina? " O ironizează puțin Mark. Lia e de 100 de ori mai puternica ca el și alți vampiri, de aceea ea e regina. Dar ei fiind prieteni, nu se poate numi prietenie o relație de sclavie așa spunandu-i Lia, o ironizează uneori.
"Am un cadou pentru tine Mark. Sper ca ti-e foame. Faci ce vrei cu el. " Spune și il împinge pe bărbat la picioarele lui Mark.
"Vai dar ce cina buna am astăzi. Multumesc, Lia"
"Nu ai pentru ce. E doar al tau."
Cu aste a fiind spuse, fata îl ia pe băiat stil mireasa în brațe și fuge cu el spre casa. În spate auzindu-se un urlet.
Așa arată manticorele dacă nu știți. O combinație între leu, scorpion și liliac, cred.
Iar el Mark.